Olen 20-vuotias kiltti ja komea nuori mies ja tarjoudun auttamaan naisia iltaisin ja viikonloppuisin kaikenlaisissa kodin hommissa. Olen luonteeltani ystävällinen, kiltti ja hyvä kuuntelija. Ulkonäöltäni olen tummahiuksinen, 180cm ja urheilullinen. Asioita, joita voisin tehdä on koko kodin siivous, ikkunoiden pesu, astioiden pesu ja kaikenlaiset kodin askareet joissa tarvitset apua. Lisäksi voin auttaa asioittesi hoidossa ja hieroa hartioita sekä olla ihan vain seurana syksyn pimeinä iltoina. Jos haluat niin voin siivota ilman vaatteita tai vähäpukeisena.
Hommista joissa tarvitset apua voidaan sopia sähköpostilla. Hintani olisi 12,50€/h. Hinnassa tinkimisvaraa. Hintaa saadaan helposti pienennettyä, esim. pidempi käynti = pienempi tuntihinta.
Ota yhteyttä sähköpostiin jos tarvitset apua: toimeksiannot1@luukku.com
Siivouspojan(20v) palvelut
js89
3
1337
Vastaukset
- maisk
Hei, olen hehkeä 40-vuotias rouva otathan yhteyttä
jorma@gmail.com - ai siii...
Sinähän karvoittelet minun nätit shifonkimattoni senkin perverssi.
- teloittaja....
saatana senkin,,,,,,,,pitäs ,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820