Varkaudesta jatkuu huimaa vauhtia, tehtaitten sulkeminen tulee olemaan viimeinen niitti Varkaudelle. Teitä Varkautelaisia on v. 2015 enää siellä n.10 000 henkeä ja nekin lähes kaikki eläkeläisiä ja loput niiden hoitajia. Ruuat tuodaan vanhuksille sinne Pieksämäeltä junalla ja kaiken maksaa tietysti valtio, kun ei teillä ole enää rahakaan.
Joukkopako
8
587
Vastaukset
- hoo moilanen
Mut tehkääkin p.mäkeläiset meille sitten kunnon murkinat tai tulemme valloittamaan teidän pikku paskimman kaupunginne.
- Anonyymi
Varkauden olisi muutettava nimensä... Kyllästytty jo vanhuksilta varastamiseen... Tulee heti karsea mielikuva.. nimi vaihtoon heti.. en ite keksi, en oo siellä ikinä käynykkään..
Niin näet ettei StoraEnso ole kuin yksi tehdas muiden joukossa. Elämä jatkuu ehkä vain puhtaammin ja muuttajia houkuttelevimmin täältä on yhteys myös maailman merille pitää muistaa. Tilallehan tulee uutta teollisuutta eikä siis mikään muutu kuin parempaan.
- uutta
Just näin .olen samaa mieltä. vaikka se on paha sanoa mutta oli hyvä et enso loppui. Nyt katse tulevaisuuteen. on paljon tekemätöntä työtä. enson loppuminen luo uusia yrityksiä ja ihmisillä on aivan normaali palkalla mahdollisuus työllistyä .enson palkat oli omaa luokkaansa mutta nyt on mahdollisuus muillakin.
- muuttaja,
kolme kappaletta. Toivottavasti jo ensi kesänä. Eli ei ihan 10000 päästä ;)
- mpt
mitä siellä pieksämäellä on? melkein sukatin tavaratalo hum, melkein. Suomen toiseksi parhaiten valaistu juna asema ,riihimäen jälkeen, koko kylä
- Anonyymi
dk3f9
- Anonyymi
hurus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151