Onko sosiaaliviranomainen silloin syyllistynyt perättömän lausuman antamiseen tuomioistuimessa kun hän 2-4 kertaa kiistää lapsen kertoneen hänelle lähiomaisensa tekemistä, lasta kohtaan kohdistuneista väkivaltaisuuksista, vaikka tämä sosiaalityöntekijä on itse kahteen eri otteeseen kirjannut lapsen kertoman, jossa kertoo siis lähiomaisen syyllistyneen pahoinpitelyynsä yms väkivaltaisuuksiin taikka niiden yrityksiin. Kirjalliset todisteet siis osoittavat lapsen kertoneen sosiaalityöntekijälle väkivaltaisuuksista, mutta sosiaalityöntekijä tästä huolimatta kiisti tällaisista asioista olleen koskaan puhetta. Eikö taaskaan ole tapahtunut rikosta?
Alla linkki kyseiseen lainkohtaan perättömistä lausumista tuomioistuimessa.
http://www.heikniemi.net/rikoslaki/rl15.html
Perätön lausuma tuomioistuimessa
5
308
Vastaukset
- Sanu Maari
kysy sitä sieltä oikeudesta. Vittuakos täällä utelet. Olet kyllä tosi uupelo.
- koskentanja
Samanlaista sattuu kaikkialla .Porissa ,Raumallakin ihan äskettäin.
Tuon edellisen kirjoittajan kirjoitus oli asiaton.
Kiitos sulle vielä niistä naurunaiheista, kun kerroit Kirpun Eläinkodilla olevan niitä kissoja..Se sinun tokaisusi siellä 21:den kirjoituksen jälkeen siitä aiheesta , oli vertaansa vailla.Kiitos hauskuutuksesta. - ei hyvää päivää
koskentanja kirjoitti:
Samanlaista sattuu kaikkialla .Porissa ,Raumallakin ihan äskettäin.
Tuon edellisen kirjoittajan kirjoitus oli asiaton.
Kiitos sulle vielä niistä naurunaiheista, kun kerroit Kirpun Eläinkodilla olevan niitä kissoja..Se sinun tokaisusi siellä 21:den kirjoituksen jälkeen siitä aiheesta , oli vertaansa vailla.Kiitos hauskuutuksesta.kiroilemalla ja vähättelemällä toisia kirjoittelijoita, ja kehottamalla tukkimaan suunsa. Keskustelupalstalla?
- Eunukki
Onko sinulla tämän sosiaalityöntekijän muistiinpanot KIRJALLISENA?
Oletko hankkinut oikeuden "nauhat" sosiaalityöntekijän todistajalausumasta oikeudesta?- von Lagerbom
Sekä lausunnot että nauhat. Olen jo ilmoittanut asian käräjätuomarillekin ja vaatinut kyseisen sosiaalityöntekijän syytteeseen asettamista. Saa nähdä miten käy. Onhan minulla todisteet sosiaaliviranhaltijoiden rikoksista ollut jo v. 2005 lähtien, mutta kun mitään ei tapahdu vaikka kuinka niistä kanteluita tai rikosilmoituksia tekisi. Sosiaalijohtaja teki asiakirjamerkinnän että olisin ollut juopottelemassa lapsi mukanani. Nyt viimein, melkein 4 vuotta tapahtuman jälkeen viimein sain rikosilmoitukseni myötä tutkituksi että sellainen väittämä oli perätön, mutta silti syytettä ei nostettu sosiaalijohtajaa vastaan. Edelleen on kymmenittäin sosiaalitoimen perätöntä tietoa sisältäviä lausuntoja, joita ei kuitenkaan oikaista. Mitään ei tapahdu vaikka olen asiasta ilmoittanut oikeusasiamiehellekin, vedoten henkilörekisterilakiin, jonka mukaan virheelliset tiedot tulee oikaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329