Hyvää syksyä golfarit.
Vaimo kertoi mukavan uutisen, oli ostanut lentoliput bangkokiin, ja antoi minulle tehtäväksi hoitaa loput.
Tässä olen alustavasti tutkinut vaihtoehtoja väliltä Hua Hin - Pattaya, molemmissa lienee golf tarjontaa,
kertoisitko oman mielipiteesi, kumpi noista olisi parempi GOLF kohde ja ehkä vielä miksi.
Suuri lisä plussa olisi myös tieto hyvästä/hyvistä hotelleista, ja tietenkin pelaamisesta.
Kiitos Sinä tietävä/Thaimaassa pelannut.
Golfia Thaimaassa
6
1033
Vastaukset
- Golffar
Hua Hinissä on paremmat golfkentät. Siitä syystä Hua Hin. Pattayalla on vilkkaampi "yöelämä"
- karon beach
Hintoja ovat tiuhaan päivittäneet
- Karonille jouluna
Olen pelannut Pattayalla parina jouluna. Kaveri on pelannut 10 joulua Hua Hinissä ja parina jouluna Pattayalla. Mitä on asiaa läpi käyty, niin loistavia ovat molemmat. Hua Hinissä kentät tosi paljon lähempänä näitä hotellitihentymiä. Pattayalla korkeat hinnat, jos ei liity paikalliseen Sport Clubiin. Liittyminen on helppoa ja halpaa.
- jklsdjklsdkla<sa
Pattayalla kalliit hinnat???? Jos 20 euroa on sun mielestä kallis greefee niin sitten. Kentät erittäin hyviä ja kenttiä on varmaan 50 100 km säteellä eli valinnan varaa on. Toisaalta, saattaahan hinnatkin vaihdella.
Itse pelasin "vain" 4 kenttää ja keskimäärin hinta oli tuo 20 egee.
Huahinissä en ole ikinä pelannut, mutta käsittääkseni se on puolta kalliimpi kuin Pattaya, jopa golffin suhteen. Oma lukunsa on sitten Phuket, joka on 10 kertaa kalliimpi kuin Pattaya eli siellä golfkierros maksaa reilut 100 euroa (sisältäen kuljetukset)
- mpu8630
Jep
miten joku voi sanoa et pattayan ympäristössä golffi kallista. no ei ole varmaan käyny pelaamassa. greenfeet liikku alkaen 200b ja jos puhutaan normikentistä niin 1500 b asti lisäksi cadyfee norm. 250b eli itse pelailen noin 1500b kierros 35e hua hinis kai 1 kenttä mihin sillä pääsee useat 3500´ cady autopakko 500 eli vähä vajaa 100e. kattokaapas vaikka pattaya golf mihin hintaan vie mukana aamupala kuljetus www.pattayagolf.nettisivu.org kuumahan täällä toki on mutta melkein kaikilla kentillä juoma baari 3 väylän välein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854