vanhan kylpyammeen etupaneelin kiinnitys !
Onko siinä joku jippo kun en saa sitä pysymään paikalaan ?
SUUR-KIITOS remontti-reiskalle VINKISTÄ !
ONGELMA ------- SAANKO APUA ????+
3
1626
Vastaukset
- ammeelinen
Minulla on ongelmana se, etten saa ammeen panelia irti. Siis sellainen 60-luvun amme, kolmelta sivulta seinässä kiinni ja etulevynä vaakasuunnassa "raidallinen" pelti. Siis neljä leveää pykälää siinä, miten tämänkin nyt selittäisi.. Olis kiva irroittaa se, että näkisi ammeen alle ja saisi siivottua sen kunnolla.
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta mulla sama ongelma! Ilmeisesti jokin vastaus oli saatu, mutta ei ainakaan mulle näy enää. Sain vahingossa irrotettua 70-lukulaisen ammeen etulevyn, mutta takaisin en sitä enää saa. Vinkkejä kenelläkään??
- Anonyymi
Jossain ammeen sivulevyissä oli yläreunassa muoviset patit jotka pysyivät ammeen reunan kantin takana. Alareuna oli ruuvatun latan päällä ja tuota lattaa ylöspäin taivuttamalla ja ruuvit kiristämällä levy pysyi kyllä tukevasti paikoillaan.
Irtoavan levyn kiinnitin kototalossani yli 30 vuotta sitten ja ongelmana oli ruuvit jotka oli tietysti ruostunut. Mutta pääpiirteittäin tuo menee niin että kiristää nuo latat alhaalta ja taivuttelee niitä niin että levy on paikoilleen välyksetön. Latan päässä oli käpälät jotka ruuvilla kiristettiin ja levy kyllä pysyi tiukasti paikoillaan. Ammeita varmasti eri merkkisiä ja levyt omilla nikseillään kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696