syötävää metsät pullollaan!!!
En nyt tarkoita itselleni tarkoitettua ruokaa, vaan uljaitten susien himoitsemia herkullisia herkkupalleroita. Metsissä on nyt nimittäin solkenaan metsästyskoiria. Niistä riittää susille kaluttavaa ja purtavaa, nam nam.
Olkaa hyvät, arvokkaat sutemme. Pöytä on katettu. Syökää nyt masunne täyteen herkullisella koiralihalla. Jahtikauden jälkeen maistuvat taas poro ja lammas, nam nam.
No nyt on namia
43
480
Vastaukset
- Mä täs
No niin; Menehän kaapista ottamaan taas iltapäivän annoksesi. Ja vie kalsarit pyykkiin mennessäsi.
menenkin, nimittäin saunaan ja lauteille ottamaan pikku yömyssyn (annokseni). Kalsarit vaihdan tietysti, toisin kuin maaseutujen petoja pelkäävät turajussit. Heillähän kaikki kalsarit ovat aina paskanruskeita.
- Susianaaliitikko
Susianalyytikko kirjoitti:
menenkin, nimittäin saunaan ja lauteille ottamaan pikku yömyssyn (annokseni). Kalsarit vaihdan tietysti, toisin kuin maaseutujen petoja pelkäävät turajussit. Heillähän kaikki kalsarit ovat aina paskanruskeita.
Varsinkin Vieremälle kannattaa mennä...
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/koiraa-jahdannut-susi-ammuttiin-vieremällä/495794 Susianaaliitikko kirjoitti:
Varsinkin Vieremälle kannattaa mennä...
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/koiraa-jahdannut-susi-ammuttiin-vieremällä/495794"Koiranomistaja säikähti tilannetta"
Minähän olen aina sanonut, jotta yleensä metsästäjät ovat petohysteerikoita. Minä en olisi säikähtänyt tuollaista tilannetta. Päinvastoin, olisin ollut haltioissani.Susianalyytikko kirjoitti:
"Koiranomistaja säikähti tilannetta"
Minähän olen aina sanonut, jotta yleensä metsästäjät ovat petohysteerikoita. Minä en olisi säikähtänyt tuollaista tilannetta. Päinvastoin, olisin ollut haltioissani.Analiitikko toivoo, että loputklin sudet juoksisivat koirien perässä metsästäjien eteen. Ei sen puoleen, niin minäkin.
Miksi Vieremällä ammuttiin vain yksi, vaikka tilaisuus oli lopettaa koko lauma?kalle_TuuPas kirjoitti:
Analiitikko toivoo, että loputklin sudet juoksisivat koirien perässä metsästäjien eteen. Ei sen puoleen, niin minäkin.
Miksi Vieremällä ammuttiin vain yksi, vaikka tilaisuus oli lopettaa koko lauma?hysteerikkoapina esittää kysymyksiään huulet törröllään ja peloissaan. Tämä einari ei nuku öitään rauhassa, ennen kuin viimeinenkin susi on tapettu. Tätä aihetta olen käsitellyt Susianalyysissani. Analyysini siemenet ovat järjetön petokauhu, suhteellisuusteoria sekä susiuskovaisuus. Koittakaa pikkuhiljaa pureskella näitä kovia pähkinöitä. Koitan selittää teille mahdollisimman tarkkaan, jotta ymmärtäisitte, mistä on kysymys.
- Ennustan,
että ylläoleva viesti tulee "häviämään" seuraavan 36 tunnin aikana.
minä olisin vain rauhallisesti katsonut sutta suoraan silmiin ja jutellut sille. Pelonsekaista hienhajua minusta ei olisi erittynyt ilmaan lainkaan. Susi olisikin huomannut minut ystäväkseen ja siten olisin säästynyt raatelulta. Jos susi olisi näyttänyt kovin nälkiintyneeltä, olisin ilomielin tarjonnut koirani sille välipalaksi. Niitähän saa kennelistä lisää. Susia sen sijaan on aivan liian vähän.
Ennustan, kirjoitti:
että ylläoleva viesti tulee "häviämään" seuraavan 36 tunnin aikana.
mistään muusta kuin siitä, että sinunlaisesi pallinaamat ovat niin herkkiä itkijöitä. He eivät kestä suoraan suoneen sivaltavaa analyysiani, vaan parkuvat ja valittavat tuskissaan ja peloissaan. He eivät ymmärrä, jotta kauttani heillä olisi mahdollisuus saada apua petopelkoonsa.
- Tarkoitin
mistään muusta kuin siitä, että sinunlaisesi pallinaamat ovat niin herkkiä itkijöitä. He eivät kestä suoraan suoneen sivaltavaa analyysiani, vaan parkuvat ja valittavat tuskissaan ja peloissaan. He eivät ymmärrä, jotta kauttani heillä olisi mahdollisuus saada apua petopelkoonsa.
kylläkin tätä viestiä:
Takaisin laitokseen...
kalle_TuuPas Käyttäjän viestit 28.10.2009 13:08
Mutta, enpä ihmettelisi vaikka mm. tämäkin häviäsi:
Sehän ei johdu
Susianalyytikko Käyttäjän viestit 28.10.2009 15:34 - koiria ja
"Koiranomistaja säikähti tilannetta"
Minähän olen aina sanonut, jotta yleensä metsästäjät ovat petohysteerikoita. Minä en olisi säikähtänyt tuollaista tilannetta. Päinvastoin, olisin ollut haltioissani.syötä niitä susille? Paskaaks mietit enää ???
- fanta
ookko miettinyt että voihan siinä käydä toisin päinkin.että aletaan kulkemaan kaikki susi lakki päässä ja syötetään raadot minkeille.voi voi etkä sinä mahda sille mitään.menikö yö unet.olisikin oikein kovasti huomenna susia kun lähden taas ampumaan jäneksiä.
- Rikkiviisas
Anaalilyyli arvata, montako sutta on tnä syksynä muuntunut bakteerien ruoaksi Kuusamossa?
Vastahan siellä kehuit olleesi. paljon typerien minkinkasvattajien rehuksi juurikaan ole. Susia on sen verran vähän tässä maassa johtuen hysteerikkojen valituksesta ja uikutuksesta. Minä suosittelisen sen sijaan, jotta kaikki minkit vaan vapaaksi luontoon susille hiukopalaksi, heh heh. Susilla on aina nälkä tällaisessa ahneitten ihmisporsaitten hallitsemassa valtakunnassa.
Ammu sinä vaan tollo jäneksiä, heh heh. Toivo kuitenkin, jottet suteen törmää peloissasi. Tuommonen velliperse tosin paskoo housuihinsa jo koiran jäljen nähdessään. Eräs krapulainen susihysteerikko (Kuusamo 14.12.2004) sai paniikkikohtauksen nähtyään variksen jäljet uunituoreella hangella.Rikkiviisas kirjoitti:
Anaalilyyli arvata, montako sutta on tnä syksynä muuntunut bakteerien ruoaksi Kuusamossa?
Vastahan siellä kehuit olleesi.huviksesi, kuinka monta kertaa fiksumpi minä olen kuin sinä. Nyt puhutaan siis ykköstä suuremmasta luvusta, jos pelkuriapina ymmärrät, mitä tarkoitan, heh heh. Voin antaa tarvittaessa tukiopetusta, jos oikeasti haluat ymmärtää, mitä tarkoitin. Minä haluan auttaa kaikkia petopelosta kärsiviä ihan sydämmestäni.
- fanta
paljon typerien minkinkasvattajien rehuksi juurikaan ole. Susia on sen verran vähän tässä maassa johtuen hysteerikkojen valituksesta ja uikutuksesta. Minä suosittelisen sen sijaan, jotta kaikki minkit vaan vapaaksi luontoon susille hiukopalaksi, heh heh. Susilla on aina nälkä tällaisessa ahneitten ihmisporsaitten hallitsemassa valtakunnassa.
Ammu sinä vaan tollo jäneksiä, heh heh. Toivo kuitenkin, jottet suteen törmää peloissasi. Tuommonen velliperse tosin paskoo housuihinsa jo koiran jäljen nähdessään. Eräs krapulainen susihysteerikko (Kuusamo 14.12.2004) sai paniikkikohtauksen nähtyään variksen jäljet uunituoreella hangella.mie kyllä sain, eilen jäneksiä ampua oikein 2 kpl.haluakko toisen niistä. saattaisit yllättyä miten hyvän makuista se on. varmaan olisi makuelämys ,kun olet lapsesta asti syönyt teho kasvatettua kanaa.ja muuta teho kasvatteua paskaa.ja sitten tärkein asia vuotin eilen suden jäljet,tänään lähti sinne metsä saarekkeeseen miehiä lippusiimojen kanssa.veikkaan että huomenna aviisissa lukee että susi kohtasi kuoleman .jippii hurraa.eikä tule kakka housuun näillä miehillä.
- Rikkiviisas
huviksesi, kuinka monta kertaa fiksumpi minä olen kuin sinä. Nyt puhutaan siis ykköstä suuremmasta luvusta, jos pelkuriapina ymmärrät, mitä tarkoitan, heh heh. Voin antaa tarvittaessa tukiopetusta, jos oikeasti haluat ymmärtää, mitä tarkoitin. Minä haluan auttaa kaikkia petopelosta kärsiviä ihan sydämmestäni.
Anaalilyyli kuitenkin alentua vastaamaan "fiksuuteensa" nähden vaatimattomaan kysymykseeni ?
Ellet, ovat "tietosi" ja "analyysisi" itserakkaan, valehteluun taipuvaisen rääkyjän jo perinteisen älytöntä sökellystä Rikkiviisas kirjoitti:
Anaalilyyli kuitenkin alentua vastaamaan "fiksuuteensa" nähden vaatimattomaan kysymykseeni ?
Ellet, ovat "tietosi" ja "analyysisi" itserakkaan, valehteluun taipuvaisen rääkyjän jo perinteisen älytöntä sökellystäyleensäkään alennu ala-arvoiseen keskusteluun, joten jätän typerän kysymyksesi sinun arvioitavaksesi, heh heh. Esitäpä jokin mielenkiintoinen kysymys, jos pystyt siihen.
fanta kirjoitti:
mie kyllä sain, eilen jäneksiä ampua oikein 2 kpl.haluakko toisen niistä. saattaisit yllättyä miten hyvän makuista se on. varmaan olisi makuelämys ,kun olet lapsesta asti syönyt teho kasvatettua kanaa.ja muuta teho kasvatteua paskaa.ja sitten tärkein asia vuotin eilen suden jäljet,tänään lähti sinne metsä saarekkeeseen miehiä lippusiimojen kanssa.veikkaan että huomenna aviisissa lukee että susi kohtasi kuoleman .jippii hurraa.eikä tule kakka housuun näillä miehillä.
todennut loogisesti, jotta nykyajan ihmiselle tulisi välttää "navetassa" kasvatettu liha. Siis jos lihalla ylipäätänsä pitää mässäillä. Kaikki luonnon eläimiä syövät ihmiset ovat ahneita ihmisporsaita, jotka vähät välittää luonnon hyvinvoinnista. Tällaiset raakalaiset söisivät vaikka isoäitinsä lihanhimossaan. (toivottavasti apina ymmärrät kielikuvani).
Henkisesti kypsemmät ihmiset (esim. minä) sen sijaan jättävät luontoriistan mielellään petojen armoille. Heille on tärkeätä, jotta jotain oikeata kiihkoa ja viettiä on vielä nykypäivänä olemassa. Siihen ei kuulu helppo lahtaus ylivertaisen aseen kanssa. Siksi fiksut yrittävätkin päästä lihanhimosta eroon. Koko maapalloa ajatellen olisi paljon parempi, jos ihminen vähentäisi lihansyöntiä.
Turha tulla mulle selitteleen jotain metsästäjien yleviä (heh heh) periaatteita. Possuja kaikki tyynni.- fanta
todennut loogisesti, jotta nykyajan ihmiselle tulisi välttää "navetassa" kasvatettu liha. Siis jos lihalla ylipäätänsä pitää mässäillä. Kaikki luonnon eläimiä syövät ihmiset ovat ahneita ihmisporsaita, jotka vähät välittää luonnon hyvinvoinnista. Tällaiset raakalaiset söisivät vaikka isoäitinsä lihanhimossaan. (toivottavasti apina ymmärrät kielikuvani).
Henkisesti kypsemmät ihmiset (esim. minä) sen sijaan jättävät luontoriistan mielellään petojen armoille. Heille on tärkeätä, jotta jotain oikeata kiihkoa ja viettiä on vielä nykypäivänä olemassa. Siihen ei kuulu helppo lahtaus ylivertaisen aseen kanssa. Siksi fiksut yrittävätkin päästä lihanhimosta eroon. Koko maapalloa ajatellen olisi paljon parempi, jos ihminen vähentäisi lihansyöntiä.
Turha tulla mulle selitteleen jotain metsästäjien yleviä (heh heh) periaatteita. Possuja kaikki tyynni.ei tainnu pupun paisti kelvata.harmi on nin hyvää.ei kuule tullu helpolla nämä jänikset . piti kävellä 3 km aina yhden perässä.sitten vielä ne suden jäljet ,kun sieltä piti tulla nopsaan pois ,ettei saa hajuja minusta.että varmasti pysyy siinä metsäsaarekkeessa yö yli.kaverit soitti 12.33.että oli pysyny.kaikki varmaan ymmärtävät mitä sitten on tapahtunut.tuukko muuten peijaisiin SUSIANALYYTIKKO.saisit sinäki nähdä kerranki oikean suden. eikä mitään aku ankan sepe sutta.mutta varahousut kyllä saat tuoda kotua vaikka ei vainaa enää vaarallinen ole . muuten näillä metsästäjillä jotka olivat töissä tänään ei ole kyllä tullu kakka housuun,kun oli kaatunut lähimpään METSÄSTÄJÄÄN noin 3 m päähän.
- Rikkiviisas
yleensäkään alennu ala-arvoiseen keskusteluun, joten jätän typerän kysymyksesi sinun arvioitavaksesi, heh heh. Esitäpä jokin mielenkiintoinen kysymys, jos pystyt siihen.
Anaalilyyli ei uskalla laskeutua sieltä kuudennesta kerroksesta katutasolle ?
Kun koko ajan riehut ja kehut olevasi "fiksu", niin paljastan aiheesta yhden anaalilyylille uuden ja oudon tosiasian: Kenenkään, saati fiksun ihmisen ei tarvitse kehua olevansa ketään toista "fiksumpi". Se fiksuus tullaan tosifiksulle erikseen yleisön ja yhteisöjen toimesta aplodien kera ilmaisemaan; anaalilyylille ei konsanaan.
Itsensä kehuminen osoittaa henkilössä olevan narsistisen luonnnepiirteen.
Anaalilyylin tapauksessa narsismi on erityisen vahva vaikuttaja ja se onkin tuhonnut hänen normaalit sosiaaliset kontaktinsa, joten anaalilyylin ejakulointikanavaksi on kieroutuneiden mielleyhtymien kautta muodostunut maaseutu, metsästäjät, sudet ja usko "antakaa minulle lapset vuodeksi, niin oppi jonka heihin istutan, ei häviä koskaan" (vap muistellen). Kuka muuten näin sanoi ? Hugo Boss, Ukko Nooa, Martin Luther King , Vladimir Iljitsh Lenin, Kemal Atatyrk, Timur Lenk, Roope Ankka, Amaryllix, Conan barbaari, Darh Vader, Teletappi TiiTii, Monsier Mosse, Perse-Arska ???
- peto,,,
susia on vähemmän metsissä kuin viime vuonna, kiitos salametsästäjät!!
aina vain vähemmän, kun ahneet ihmisporsaat saavat mellastaa mielin määrin. Siksipä minäkin (fiksuna) ihmisenä toivon, jotta jonain päivänä susi saisi maistaa tällaisen ihmisporsaan lihaa. Se voisi pistää tollon ajattelemaan. Todennäköisesti tällainen raatelu kuitenkin aiheuttaisi hysteriaa pelkuriapinoitten keskuudessa, mutta juuri tällaista suhteetonta paniikkia vastaan minä teenkin äärimmäisen tärkeää sivistystyötäni laajalla rintamalla. Tähän kuuluu mm koulumaailma. Suhteellisuusteorian alkeet tulisi hallita jokaisella kansalaisella. Fiksun ihmisen elämää ei hallitse petokauhu. Todennäköisyyslaskenta nousee tässä yhteydessä arvoon arvaamattomaan.
- maftava
tosi maftavaa ja maftavaa maftava anaali taas on maftavista maftahin
- järjen ääni
Kylläpä tuo Susianalyytikko jaksaa jauhaa tuosta pelostaan. Hankkiutusi jo sinne hoitoon. Kaupungissa kun asuu, niin on se helppo "suojella luontoa", kun ei sitä ole varmaan ikinä edes nähnyt eikä tarvitse poistua samasta rakennuksesta, kun on pizzeria alakerrassa, josta voi tilata Ahmedin tuomaan pizzan kotiovelle. Ja pizza, asunto, tietokone ja kaikki muukin on tietysti maksettu meidän veronmaksajien rahoilla, kun ei analyytikko itse osaa töitä tehdä. Ja yksi asia vielä. Kun minä olen hankkimassa metsästästä itselleni ekologisinta ja ympäristöystävällisintä mahdollista ruokaa eli riistaa (kerään ja syön myöskin marjoja ja sieniä), ja eteeni sattuu tulemaan susi, kanahaukka tai huuhkaja eli "susi/haukka/pöllö-porsas joka syö muita olentoja", ei se jatka matkaansa enää mihinkään. Ei ainakaan samassa elämässä. Eivätkä pedot minua tai muita maalla asuvia pelota, mutta auta armias kun se tai karhu sattuu tulemaan kaupunki-luonnon-suojelijan takapihalle, syntyy kauhea itku ja noituminen. Sitten soitetaan poliisit se tappamaan, joskus tosin tarvitaan meidänkin apuamme.
järjen ääni kirjoitti:
Kylläpä tuo Susianalyytikko jaksaa jauhaa tuosta pelostaan. Hankkiutusi jo sinne hoitoon. Kaupungissa kun asuu, niin on se helppo "suojella luontoa", kun ei sitä ole varmaan ikinä edes nähnyt eikä tarvitse poistua samasta rakennuksesta, kun on pizzeria alakerrassa, josta voi tilata Ahmedin tuomaan pizzan kotiovelle. Ja pizza, asunto, tietokone ja kaikki muukin on tietysti maksettu meidän veronmaksajien rahoilla, kun ei analyytikko itse osaa töitä tehdä. Ja yksi asia vielä. Kun minä olen hankkimassa metsästästä itselleni ekologisinta ja ympäristöystävällisintä mahdollista ruokaa eli riistaa (kerään ja syön myöskin marjoja ja sieniä), ja eteeni sattuu tulemaan susi, kanahaukka tai huuhkaja eli "susi/haukka/pöllö-porsas joka syö muita olentoja", ei se jatka matkaansa enää mihinkään. Ei ainakaan samassa elämässä. Eivätkä pedot minua tai muita maalla asuvia pelota, mutta auta armias kun se tai karhu sattuu tulemaan kaupunki-luonnon-suojelijan takapihalle, syntyy kauhea itku ja noituminen. Sitten soitetaan poliisit se tappamaan, joskus tosin tarvitaan meidänkin apuamme.
eikö olekin parempi, jotta ihmiset asuisivat kaupungissa. Tällöin pedot (ja muutkin eläimet) saisivat rauhassa jolkutella metsissä. Tätä paskapersekansa kuitenkaan ymmärrä, vaan levittäytyy pitkin maakuntia sotkemaan ja häiritsemään luontoa. Kaikista huvittavinta on, että nämä paskamöykyt ovat yleensä suurumpia petopelkureita. Meilläpäin pedot ovat tervetulleita takapihoillemme, mutta fiksu ajattelee, että parempi niillä on kuitenkin metsässä olla.
- meilläpäin...
eikö olekin parempi, jotta ihmiset asuisivat kaupungissa. Tällöin pedot (ja muutkin eläimet) saisivat rauhassa jolkutella metsissä. Tätä paskapersekansa kuitenkaan ymmärrä, vaan levittäytyy pitkin maakuntia sotkemaan ja häiritsemään luontoa. Kaikista huvittavinta on, että nämä paskamöykyt ovat yleensä suurumpia petopelkureita. Meilläpäin pedot ovat tervetulleita takapihoillemme, mutta fiksu ajattelee, että parempi niillä on kuitenkin metsässä olla.
niitä ei löydy edes metsistä,saati sitten takapihoilta.
Minneköhän liene......? - vie hoitoalan
meilläpäin... kirjoitti:
niitä ei löydy edes metsistä,saati sitten takapihoilta.
Minneköhän liene......?työaikaa, ja jopa "kolomevarttiset" vitipäät on pitänyt päästää juoksemaan irralleen. Ikävää, mutta kohta jatkuvaa....
- On se nähty
Asu sinä kaupungissas, ja parin baarin korttelissasi, me luonnolliset ihmiset asumme luonnon keskellä, ja istumme nuotiolla joka ilta, ja oomma opettanu koiramme suen pyyntiin, mutta sinä ressukka et siitä tiijä mittään.
Oot jääny sivistyksestä jäläkeen, ku vesikelekka. Ja se onkin sulle sopiva virka. Me fiksut maalaiset kyllä opetamme sinunlaiset oikeille luonnontavoille, vaikka kuinka kuvittelet olevasi PÖHÖSSÄ. On se nähty kirjoitti:
Asu sinä kaupungissas, ja parin baarin korttelissasi, me luonnolliset ihmiset asumme luonnon keskellä, ja istumme nuotiolla joka ilta, ja oomma opettanu koiramme suen pyyntiin, mutta sinä ressukka et siitä tiijä mittään.
Oot jääny sivistyksestä jäläkeen, ku vesikelekka. Ja se onkin sulle sopiva virka. Me fiksut maalaiset kyllä opetamme sinunlaiset oikeille luonnontavoille, vaikka kuinka kuvittelet olevasi PÖHÖSSÄ.on jäänyt sivistyksestä jälkeen?
Minä väitän, että sinunlaisesi korpipaskamöykky on "apina" kouluja käyneeseen kaupunkilaiseen verrattuna. Tällainen apinahan paskat välittää luonnon hyvinvoinnista.
Huomatkaa nyt, jotta minä puhun koko ajan susianalyysissäni määrittelemästä apinasta. Luonnossa elävä oikea apina onkin paljon näitä apinoita fiksumpi.Susianalyytikko kirjoitti:
on jäänyt sivistyksestä jälkeen?
Minä väitän, että sinunlaisesi korpipaskamöykky on "apina" kouluja käyneeseen kaupunkilaiseen verrattuna. Tällainen apinahan paskat välittää luonnon hyvinvoinnista.
Huomatkaa nyt, jotta minä puhun koko ajan susianalyysissäni määrittelemästä apinasta. Luonnossa elävä oikea apina onkin paljon näitä apinoita fiksumpi.Maalla asuva ei välttämättä ole kouluttamaton, eikä kaupungissa asuva koulutettu. Koulutus ei myöskään lisää älyllistä kykyä.
Jos sinä, analiitikko, olet käynyt kouluja, on valistunut arvaukseni, että koulutuksesi on apukoulu kahteen kertaan.- Urho_Jägermeister
kalle_TuuPas kirjoitti:
Maalla asuva ei välttämättä ole kouluttamaton, eikä kaupungissa asuva koulutettu. Koulutus ei myöskään lisää älyllistä kykyä.
Jos sinä, analiitikko, olet käynyt kouluja, on valistunut arvaukseni, että koulutuksesi on apukoulu kahteen kertaan.Nyt on aika kehua. Tämä on ensimmäinen kerta, kun näen sinun kirjoittavan osittain järkevän kommentin. Toivottavasti tämä on merkki kehityksestä. Aktiivinen keskustelu ilmeisesti on parantanut ajattelukykyäsi. Toki osa tästäkin viestistä on pelkkää räkytystä.
Urho_Jägermeister kirjoitti:
Nyt on aika kehua. Tämä on ensimmäinen kerta, kun näen sinun kirjoittavan osittain järkevän kommentin. Toivottavasti tämä on merkki kehityksestä. Aktiivinen keskustelu ilmeisesti on parantanut ajattelukykyäsi. Toki osa tästäkin viestistä on pelkkää räkytystä.
kysytty, niin änkeän kuitenkin tähänkin väliin. Luulisin, jotta jägerin tarkoittama järkevän kommentin osuus on seuraava:
"Maalla asuva ei välttämättä ole kouluttamaton, eikä kaupungissa asuva koulutettu. Koulutus ei myöskään lisää älyllistä kykyä"
Onkohan tuo tekstin kirjoittama palikka löytänyt vihdoin paikkansa palapelissä? Minä korostaisin sanaa "välttämättä".- Pavel F
kysytty, niin änkeän kuitenkin tähänkin väliin. Luulisin, jotta jägerin tarkoittama järkevän kommentin osuus on seuraava:
"Maalla asuva ei välttämättä ole kouluttamaton, eikä kaupungissa asuva koulutettu. Koulutus ei myöskään lisää älyllistä kykyä"
Onkohan tuo tekstin kirjoittama palikka löytänyt vihdoin paikkansa palapelissä? Minä korostaisin sanaa "välttämättä".rajaisin näin:
"Maalla asuva ei välttämättä ole kouluttamaton, eikä kaupungissa asuva koulutettu."
Rajaan näin, koska koulutus, oli se sitten vapaamuotoista tahi sitten muodollisempaa, lisää ihmisen kykyä ajatella abstraktisti, mikä on olennainen osa älykkyyttä.
Huomaan, että puhut tässä ketjussa Susianalyysistä, mutta en löydä siitä hakukoneella kuin toisen osan, joten voisitko mahdollisesti laittaa ensimmäisen osan aiemmin aloittamaani ketjuun, koska tällöin lukijat ymmärtäisivät paremmin mistä sinä puhut. - ,
Urho_Jägermeister kirjoitti:
Nyt on aika kehua. Tämä on ensimmäinen kerta, kun näen sinun kirjoittavan osittain järkevän kommentin. Toivottavasti tämä on merkki kehityksestä. Aktiivinen keskustelu ilmeisesti on parantanut ajattelukykyäsi. Toki osa tästäkin viestistä on pelkkää räkytystä.
Kyllä minulla on semmonen tuntuma tuosta Susisanalyytikon koulunkäynnistä, että olisko menný kolme vuotta luokkaa kohden koirakoulussa.................................
- hyväkäsi
, kirjoitti:
Kyllä minulla on semmonen tuntuma tuosta Susisanalyytikon koulunkäynnistä, että olisko menný kolme vuotta luokkaa kohden koirakoulussa.................................
melko hyvin sen koulun saannu läpi kahlattua aina se on täällä räkyttämässä
- koh-i-noor
hyväkäsi kirjoitti:
melko hyvin sen koulun saannu läpi kahlattua aina se on täällä räkyttämässä
ymmärtää vammaisia suden puolustajia.eivät ole ikinä nähneet petoja muuta kuin televisiossa.antaa paukuttaa sen omista vitun analyyseistä.metsästetään me JOTKA HALLITSEMME tätä luomakuntaa.ei jäädä odottamaan että jotain pahaa tapahtuisi ihmisille susien tekemä. meillä on siten metsästäjät valta ja voima tappaa nämä veren himoiset pedot.ja kuten sanottua meillä on kyky hallita ja säädellä kaikkia peto kantaa. sehän tässä on ratkaisevaa että me METSÄSTÄJÄT emme pelkää petoja, niin kuin pelkäävät analyytikot ja 2 kaveriaan
- kahta kaveria
koh-i-noor kirjoitti:
ymmärtää vammaisia suden puolustajia.eivät ole ikinä nähneet petoja muuta kuin televisiossa.antaa paukuttaa sen omista vitun analyyseistä.metsästetään me JOTKA HALLITSEMME tätä luomakuntaa.ei jäädä odottamaan että jotain pahaa tapahtuisi ihmisille susien tekemä. meillä on siten metsästäjät valta ja voima tappaa nämä veren himoiset pedot.ja kuten sanottua meillä on kyky hallita ja säädellä kaikkia peto kantaa. sehän tässä on ratkaisevaa että me METSÄSTÄJÄT emme pelkää petoja, niin kuin pelkäävät analyytikot ja 2 kaveriaan
sinä oikein mahdat tarkoittaa?
- koh-i-noor
kahta kaveria kirjoitti:
sinä oikein mahdat tarkoittaa?
sorry.ei niitä kahta kaveria ole olemassa.en tiedä mitä ajattelin tuon kirjoittaessani.ehkä tuo kun emäntäni keikesteli ja pyysi sänkyyn ,sekoitti ajatukseni
- jäaaaa
koh-i-noor kirjoitti:
sorry.ei niitä kahta kaveria ole olemassa.en tiedä mitä ajattelin tuon kirjoittaessani.ehkä tuo kun emäntäni keikesteli ja pyysi sänkyyn ,sekoitti ajatukseni
analyytikolla ainakin pari sataa kaveria suomessa. nimittäin suet.
- koh-i-noor
jäaaaa kirjoitti:
analyytikolla ainakin pari sataa kaveria suomessa. nimittäin suet.
saataisivat syödä suihinsa koko ukon ,jos oikein kaveriksi rytkää. taitaa olla yksi puolista kaveruutta .sudet perusta tuommosista
- anaalimiehellä
on jäänyt sivistyksestä jälkeen?
Huomatkaa nyt, jotta minä puhun koko ajan susianalyysissäni määrittelemästä apinasta. Luonnossa elävä oikea apina onkin paljon näitä apinoita fiksumpi.pään läskit olla edenneet aivoihin asti ja pilanneet ajattelukyvyn.
- asfasffasasf
hei susi anaali, vähän repesin ku luin tuon uutisen että susi oli lopetettu ku oli jahdannu koiraa :D :D hienoa! oot varmaan taas joku hyypiö joka on lukittautunu pieneen tunkkaseen kerrostaloyksiöön kehä kolmosen sisäpuolella, ja kattonu Valkohampaan liian monta kertaa ja nyt sitte ollaan niin asiantuntijoita että :D
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114