Muistan kun lapsena ollessani näin ensimmäisen kerran miehen kalun jossa terska oli näkyvillä. Ihmettelin miksi kalun päässä näkyi sellainen pallopää, en tiennyt itselläni olevankaan sellaista. Muutama vuosia myöhemmin minulle selvisi että myös minulla on terska mutta se on ihopeitteen alla ja sen saa sieltä näkyviin kun vetää ihoa taakse päin. Tämä asia ei ole kaikille lapseile selviö vaikka asia onkin yksinkertainen. Myöhemmin tämä kiinnostus terskan esilläpitämiseen tuli vakio jutuksi, leikin asian kanssa päivittäin, paljaan terskan katselu ja tietoisuus siitä oli kiihottavaa. Paljaspäisten kalujen näkeminen esim. uimahalleissa oli jännää kun mietti miksi kyseinen henkilö piti esenahkaa takana, oliko hänellä samat mieltymykset kuin minullakin. Ympärileikatun kalun näkeminen oli myös tapaus joka toi uusia ajatuksia tähän aiheeseen. Siitä lahtien kun tulin tuntemaan ympärileikkauksen, tiesin että jonain päivänä leikkautan myös oman kaluni, leikattu kalu on jotain käsittämättömän coolia! Ehdin tulla aikuiseksi ennekuin menin leikkaukseen, leikkauksen jälkeen oli upea tunne kun tiesi että esinahka on nyt poistettu
ja koskaan se ei tule peittämään terskaani. Leikkauksen jälkeen kotiin palatessani istuin kalu siteissä Helsinkiläisen keskustan kahvion pöydässä ja katselin kadun vilinää ja mietin että ihmiset kahvilan pöydissä ympärilläni eivät tienneet jännittävää asiaa jonka oli tunti pari aiemmin kokenut. Tuntui kuin olisin tullut pitkän matkan jälkeen perille, vuosien haave oli toteutunut ja "kuuluin" nyt "niihin" jotka ovat ympärileikattuja. Netissä ja seksilehdissä näkyvät leikatut kalut ovat juuri sellaisia kuin minullakin on ja minusta on mukava vertailla omaani niihin.
Tilanteissa joissa olen sittemmin ollut alasti ja minun paljaspäinen kaluni on nähty ovat olleet mukavia kokemuksia, on niin kiva kun katsotaan ja huomataan että olen leikattu. Nyt riisuutuminen on paljon helpompaa, olen ylpeä leikatusta kalustani ja se antaa rohkeutta noissa tilanteissa ja kauniskin se leikattu on.
Ympärileikkaus fetissi
16
1421
Vastaukset
- lapsesta asti
Ja kyllähän tytöt tykkää, kun on vähän erikoisempaa tarjolla...
- xcc
minä pidän ympärileikatusta kyrvästä,suu seksikin on ihanaa ja ennen kaikkea se on himottavaa
- Paskajaakko
Sinusta on varmaan sitten myös ok, jos mies himoitsee ympärileikattua naista?
- Janneeee
Kyllä sulla on oikeus pitää ympärileikatusta mulkusta, vaikka joku paskajaakko vinkuiskin sit jotain!:DD
- cut_86
Minut on myös ympärileikattu parikymppisenä tiukan esinahan vuoksi. Olen täysin samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa. Kohtaamani naiset ovat myös suhtautuneet asiaan myönteisesti (yhtä lukuun ottamatta).
- tyytyväinen 30.
Sama täällä, esari lähti 19v, ja nut pljaana ollut reilut 11v.
Kokemukset pelkästään positiivisia, kaikin puolin.
Nahkaa en takaisi huolisi - tosin eipä taitaisi onnistuakkaan. - Leikattumyös
On hienoa riisua housut jalasta kun niiden kätköistä paljastuu ympärileikattu kalu. Tilanteissa joissa paikalla on muita ihmisiä, riisuuntuminen on nautittavaa kun tietää muiden katselevan. Vuosia sitten toimin taidemallina ja minun leikatun kaluni on nähnyt sadat naiset ja liuta miehiä, siitä nautin silloin suuresti.
- cut_86
Olen itsekin huomannut nauttivani esim. yhteissaunassa, kun sivusilmällä huomaan naisten katselevan. Käyn myös säännöllisesti sokeroinnissa (brasiliainen vahaus), jossa annan poistaa lähes kaikki karvat, vain navan alapuolelle jää kolmio. Toisinaan alkaa ottaa eteen. Minulla on vakituinen kosmetologi, joka ei hätkähdä erektiosta ja on jo ehättänyt kommentoimaan leikattua kaluani hyvännäköiseksi.
- Liikkuvat taakse
Oletteko ajatelleet, että ihmiset saattavat tuijottaa siksi, että pitävät teitä idiootteina? Kuka täysijärkinen nyt haluaisi poistaa esarinsa? Seurauksista kertoo parhaiten se, että jenkeissä ympärileikausta on käytetty ehkäisemään poikien masturbointia. Miltä tuntuu kun esari ei nää liiku edestakaisin ja terska on hinkkautunut kalsareissa tunnottomaksi koppuraksi, häh?
- Paskajaakko
Ympärileikkaukseen kuolee vuosittain tuhansia poikia. Kiva fetissi täällä joillain. Sama kuin fetissinä olisi käden amputointi jonkun puoskarin likaisella luusahalla. Ennen kaikkea ympärileikatusta haaveilevat naiset ovat oksettavia.
- cut_86
Minulla oli liian kireä esari, joka esti ylläpitämästä kunnon hygieniaa ja tuotti ongelmia kortsun käytössä. En tietenkään olisi muuten käynyt leikkauksessa, mutta ei ollut vaihtoehtoja. Eikä se tunto ole kokonaan hävinnyt.
- vanhus
Paskajaakko kirjoitti:
Ympärileikkaukseen kuolee vuosittain tuhansia poikia. Kiva fetissi täällä joillain. Sama kuin fetissinä olisi käden amputointi jonkun puoskarin likaisella luusahalla. Ennen kaikkea ympärileikatusta haaveilevat naiset ovat oksettavia.
Höpö höpö En ole kuullut että suomessa on ketään kuollut leikkaukseen, mutta leikkamatomaan kylläkin vaikea tulehdus, Nuo sinun juttusi on noita tuppikullien puheita
- PaljasTerska
Ehdottomasti samaa mieltä kuin viestiketjun aloittaja: ympärileikattu kalu ja kyrvät joissa terska luonnostaan aina paljaana ovat komeita, kiihottavia ja miehekkäitä. Itellä 11-vuotiaana vetäytyi esinahka terskan taakse ja siitä asti ollut terska aina paljaana, kalu näyttää aivan ympärileikatulta ja niin sitä ovat monet luulleetkin. Esinahka terskan päällä ei vain minua kiihots yhtään, minun mielestä se on epämiellyttävän näköinen. Mutta, tämä siis minun mielipiteeni. Saa ottaa yhteyttä, jos jotain kiihottaa ajatus ympärileikatuista kyrvistä ja paljaista terskoista: terskapaljaana at hotmail.com
- xxx60
Vähän samantapaisesti jäi nahka taka joskus 13v. Tykkään kanssa kun tatti paljas ja vetää naisten pikkupöksyt päälle, näkyy läpi, on niin kiihottavaa että. Tyttöily kivaa ja sais toista tyttöä katsella hepeneissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164