ADSL2 Wlan samassa koneessa. Onko kokemusta ko laitteesta. Yritin Googlettaa, mutta ei oikein auttanut.
Haluaisin langattoman yhetyden mahdollisimman helpolla pöytäkoneeseen( Windows Xp) ja kannettavaan (vista). Onko ko.malli helppo asentaa? onko kunnolliset käyttöohjeet mukana?
Mulla on 8/1 laajakaistayhteys, joka ollut koht nopea, kaikki netti videot ym. sälät pyörineet hyvin. Nykyinen modeemi
TeleWell-Ea716 Adsl. Pärjäisinkö tuolla buffalolla yksinään ilman Adsl-modeemia.
Buffalo airstation WBMR-G125
3
1505
Vastaukset
- MVJ
> Pärjäisinkö tuolla buffalolla yksinään ilman Adsl-modeemia.
Pärjäät vain tuolla laitteella, koska siinä on jo integroituna ADSL2 -modeemi.
> Onko ko.malli helppo asentaa? onko kunnolliset käyttöohjeet mukana?
Katso itse =) http://www.buffalo-technology.com/products/wireless/wireless-g-125-high-speed/wbmr-g125-wireless-g-125-high-speed-broadband-adsl...
Buffalo on suhteellisen laadukkaan merkin maineessa. - paina.,.,
Buffalot on hyviä vehkeitä, mutta älä helvetissä vain paina AOSS nappuloita niinkuin pikaohjeissa neuvotaan, et saa niitä koskaan toimimaan.
laite, itsellä oli, mutta piti vaihtaa nopeampaan, kun vaihdoin 100/2 DNA:n kaapeliyhteyteen.
Se tarvitsee kaverikseen aina motukan, eli joko ADSL-motukan tai kaapeliversion. Mulla oli ASDL ja se vaihtui kaapeliksi, hyvin pelaa, siis se uudempikin Buffalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667