Onnea uuteen kotiisi Milma2.Emme unohda sinua ja käymään tulen varmasti.L.D
Milma muutti pois varkaudesta
15
791
Vastaukset
- Maigollman
Toiverikasta tulevaisuutta teille kaikille Varkautelaisille! Täytyy sanoa, että nyt on palannut elämänhalukin totaalisesti, kun muutti Kuopioon!
- Citizenman
Eihän täällä ole enää kohta ketään...voihan nenä. Kai se Kuopio kutsuu sitten itseäkin. Onnea teille, jotka otitte elämällänne uuden terveemmän suunnan. Olen kateellinen - myönnetään.
Citizenman kirjoitti:
Eihän täällä ole enää kohta ketään...voihan nenä. Kai se Kuopio kutsuu sitten itseäkin. Onnea teille, jotka otitte elämällänne uuden terveemmän suunnan. Olen kateellinen - myönnetään.
Ai kun tekee mieli kahvia. Taidanpa käydä keittämässä..
- niñito
Täytyy myöntää, et just Milmaa en jää kauheesti kaipailemaan!
- joujou...
Jos se on yh äiti joka kailotti puhelimeensa läpeensä tuolla kaupugilla kaikkine hiivasieni ongelmineen niin ihan hyvä että läks..
- milma2
joujou... kirjoitti:
Jos se on yh äiti joka kailotti puhelimeensa läpeensä tuolla kaupugilla kaikkine hiivasieni ongelmineen niin ihan hyvä että läks..
En ole mikään yksinhuoltaja enkä hiivasienen kantaja.
- nainan,,,
milma2 kirjoitti:
En ole mikään yksinhuoltaja enkä hiivasienen kantaja.
Oli ja on suorasanainen savolainen.Rehellinen ja näpsäkkä kypsässäiässä oleva nainen ,jolla oli sentään mielipiteitä.Ei mikään perässähiihtäjä vaan ladunaukaisija jolla on rohkeus sanoa mielipiteensä.Tällaisia ihmisiä tarvitsemme,emmekä kieliruskeena kulkevaa massaporukkaa.
- milma2
nainan,,, kirjoitti:
Oli ja on suorasanainen savolainen.Rehellinen ja näpsäkkä kypsässäiässä oleva nainen ,jolla oli sentään mielipiteitä.Ei mikään perässähiihtäjä vaan ladunaukaisija jolla on rohkeus sanoa mielipiteensä.Tällaisia ihmisiä tarvitsemme,emmekä kieliruskeena kulkevaa massaporukkaa.
Kiitos edellisen kirjoittajalle. Tuo on totta, vaikka itse sen sanonkin. Mitäs sinne ankeaan Varkauteen kuuluu ? ? Terveiset tapahtumarikkaasta Pieksämäestä.
- Varkkila
milma2 kirjoitti:
Kiitos edellisen kirjoittajalle. Tuo on totta, vaikka itse sen sanonkin. Mitäs sinne ankeaan Varkauteen kuuluu ? ? Terveiset tapahtumarikkaasta Pieksämäestä.
Pruuno odottaa eläkeläisten tsunamia täyttämään kaupungin, lehti kirjoittaa positiivisesta asenteesta ja yhteistyöstä. Budjetti on kertalaakista tasoissa (on on, turha on muuta väittää :) )
Minä kirjoittelen ja maalailen piruja seinille toisten mielestä, mutta kaikenkaikkiaan on erittäin hauskaa ja mukavaa odotella lopullista romahdusta...
Hyvät jatkot sinnepäin, pysyhän ajan hermolla! - Savox
Varkkila kirjoitti:
Pruuno odottaa eläkeläisten tsunamia täyttämään kaupungin, lehti kirjoittaa positiivisesta asenteesta ja yhteistyöstä. Budjetti on kertalaakista tasoissa (on on, turha on muuta väittää :) )
Minä kirjoittelen ja maalailen piruja seinille toisten mielestä, mutta kaikenkaikkiaan on erittäin hauskaa ja mukavaa odotella lopullista romahdusta...
Hyvät jatkot sinnepäin, pysyhän ajan hermolla!Mihin oikein pyrit tuolla negatiivisuudella? Eiköhän jokaiselle liene selvää Että Varkaudella menee tällä hetkellä huonosti, ei sitä tervitse joka valissä kuuluttaa. Suomessa on jokaisella vapaus valita asuinpaikkansa ja toiset ei ole onnellisia missään. Ainaisella voivottelemisella ja valittamisella ei saavuteta mitään, muuta kuin pahaa oloa itselle. Positiivisuutta tarvitaan elämässä, jopa Varkaudessakin.
- Varkkila
Savox kirjoitti:
Mihin oikein pyrit tuolla negatiivisuudella? Eiköhän jokaiselle liene selvää Että Varkaudella menee tällä hetkellä huonosti, ei sitä tervitse joka valissä kuuluttaa. Suomessa on jokaisella vapaus valita asuinpaikkansa ja toiset ei ole onnellisia missään. Ainaisella voivottelemisella ja valittamisella ei saavuteta mitään, muuta kuin pahaa oloa itselle. Positiivisuutta tarvitaan elämässä, jopa Varkaudessakin.
kertoa huonot uutiset ja yrittää saada porukka tajuamaan, mistä nämä huonot uutiset juontavat juurensa, kun vertaa siihen, mitä soopaa täällä meille lehtiä myöten kerrotaan syistä ja seurauksista.
Minun negatiivisuus loppuu siihen paikkaan, kun kaupungintalolla pistetään homma ojennukseen. Nyt on vielä vallalla hyssyttelyvaihe katsos, mutta kohta on pakko tehdä ihan oikeita päätöksiä ja ne tuntuu tulevan jatkuvasti suurina yllätyksinä porukalle....Ei yllättäis ollenkaan jonkun koulun lopetus, jos oltais ajoissa suunniteltu asiaa kunnolla.
Entä se matkailun kehittämin ja leirintäalueen lopettaminen?
Savon Voiman osakkeiden myynti....Minne meni rahat? Nyt tahkoaisivat hilloa pelkillä osingoilla joka vuosi, mutta jonkun porukan piti saada silloin tahtonsa läpi....
Jäähallin rakentaminen....Pääsekö tavan kaupunkilainen sinne luistelemaan....Aijai, olinpas taas negatiivinen, kun sanon EI PÄÄSE!
Lisää?????? - Savox
Varkkila kirjoitti:
kertoa huonot uutiset ja yrittää saada porukka tajuamaan, mistä nämä huonot uutiset juontavat juurensa, kun vertaa siihen, mitä soopaa täällä meille lehtiä myöten kerrotaan syistä ja seurauksista.
Minun negatiivisuus loppuu siihen paikkaan, kun kaupungintalolla pistetään homma ojennukseen. Nyt on vielä vallalla hyssyttelyvaihe katsos, mutta kohta on pakko tehdä ihan oikeita päätöksiä ja ne tuntuu tulevan jatkuvasti suurina yllätyksinä porukalle....Ei yllättäis ollenkaan jonkun koulun lopetus, jos oltais ajoissa suunniteltu asiaa kunnolla.
Entä se matkailun kehittämin ja leirintäalueen lopettaminen?
Savon Voiman osakkeiden myynti....Minne meni rahat? Nyt tahkoaisivat hilloa pelkillä osingoilla joka vuosi, mutta jonkun porukan piti saada silloin tahtonsa läpi....
Jäähallin rakentaminen....Pääsekö tavan kaupunkilainen sinne luistelemaan....Aijai, olinpas taas negatiivinen, kun sanon EI PÄÄSE!
Lisää??????Menisitkö jäähalliin luistelemaan jos pääsisit.. itselleli riittää ulkokentät talvella mitä Varkaudessa on riitävästi. Tässä vaiheessa ei varmaan kukaan hyssyttele, kovia päätöksiä joudutaan tekemään vaikka ne ei miellytäkään. Savon voiman osakkeista en tiedä mutta leirintäalueesta voin sanoa sen verran että Taipaleen leirintäaluetta kaupanki joutui tukemaan joka vuosi ja nykynen yrittäjä Kuntorannassa pelaa omilla rahoillaan. Oikea päätös siis minun mielestäni siirtää leirintäalue yrittäjälle joka oikeasti panostaa toimintaan.
- Varkkila
Savox kirjoitti:
Menisitkö jäähalliin luistelemaan jos pääsisit.. itselleli riittää ulkokentät talvella mitä Varkaudessa on riitävästi. Tässä vaiheessa ei varmaan kukaan hyssyttele, kovia päätöksiä joudutaan tekemään vaikka ne ei miellytäkään. Savon voiman osakkeista en tiedä mutta leirintäalueesta voin sanoa sen verran että Taipaleen leirintäaluetta kaupanki joutui tukemaan joka vuosi ja nykynen yrittäjä Kuntorannassa pelaa omilla rahoillaan. Oikea päätös siis minun mielestäni siirtää leirintäalue yrittäjälle joka oikeasti panostaa toimintaan.
Koska jäähallin tarkoitus on pidentää luistelukautta, vai kuinka?
Ai ei hyssytellä vai...Noo, kunhan alkaa irtisanomispolkka soimaan kaupungintalolla, niin silloin viimeistään putoaa hanskat jäähän.
Tutustu osakekauppoihin ja katso millaista tulosta Savon Voima tekee ja on tehnyt...
Leirintäalueesta voit sanoa sen verran, kuin tiedät ja vähäiset ovat siis tietosi.
Leirintäalueen pitäminen vireänä on kannattavaa liiketoimintaa koko kunnalle/kaupungille. Matkustajat käyttävät yllättävän paljon rahaa paikallisiin palveluihin päivässä. Leirintäalueen lopetus oli kuulemma noteerattu kanavaanareita edustavassa lehdessä ja heidän nettipalvelussaan. Moni ei tule enää uudelleen Varkauteen oleskelemaan, koska uusi paikka ei heille enää sovellu.
Kerro sitten vielä, mitä panostuksia on tehty tuolla uudella leirintäalueella, joilla se menee entisestä ohitse? - Savox
Varkkila kirjoitti:
Koska jäähallin tarkoitus on pidentää luistelukautta, vai kuinka?
Ai ei hyssytellä vai...Noo, kunhan alkaa irtisanomispolkka soimaan kaupungintalolla, niin silloin viimeistään putoaa hanskat jäähän.
Tutustu osakekauppoihin ja katso millaista tulosta Savon Voima tekee ja on tehnyt...
Leirintäalueesta voit sanoa sen verran, kuin tiedät ja vähäiset ovat siis tietosi.
Leirintäalueen pitäminen vireänä on kannattavaa liiketoimintaa koko kunnalle/kaupungille. Matkustajat käyttävät yllättävän paljon rahaa paikallisiin palveluihin päivässä. Leirintäalueen lopetus oli kuulemma noteerattu kanavaanareita edustavassa lehdessä ja heidän nettipalvelussaan. Moni ei tule enää uudelleen Varkauteen oleskelemaan, koska uusi paikka ei heille enää sovellu.
Kerro sitten vielä, mitä panostuksia on tehty tuolla uudella leirintäalueella, joilla se menee entisestä ohitse?Missähän kaupungissa yksittäiset kaupunkilaiset ovat jäähallin käyttäjinä etusijalla? Eiköhän se halli ole pääasiassa urheiluseuroille, myös junioreille jotka aloittelevat seurassa harrastustaan. Edelleenkin jos olisin kaupungin päättäjänä tukisin mieluummin yrittäjää joka sijoittaa toimintaan omaa rahaansa eikä tarvitse kaupungin tukea. (Viitaten leirintäalueeseen). Irtisanomisia on ollut ja tulee olemaan, niin kaupungin organisaatiossa kuin yksityisellä sektorilla. Siitä jos haluat voivotella niin saat voivotella vielä pitkään.
- Varkkila
Savox kirjoitti:
Missähän kaupungissa yksittäiset kaupunkilaiset ovat jäähallin käyttäjinä etusijalla? Eiköhän se halli ole pääasiassa urheiluseuroille, myös junioreille jotka aloittelevat seurassa harrastustaan. Edelleenkin jos olisin kaupungin päättäjänä tukisin mieluummin yrittäjää joka sijoittaa toimintaan omaa rahaansa eikä tarvitse kaupungin tukea. (Viitaten leirintäalueeseen). Irtisanomisia on ollut ja tulee olemaan, niin kaupungin organisaatiossa kuin yksityisellä sektorilla. Siitä jos haluat voivotella niin saat voivotella vielä pitkään.
Eli seuroille voidaan syytää vastiikkeetta toiminta-avusta olemattomien käyttömaksujen muodossa...Tarkoittaa sanoa, kaupunki maksaa ja paljon, mutta matkailualan yrittäjää ei voi tukea, koska se maksaa sitä rahaa...Sillä ei ole siis merkitystä, että nuo matkailijat käyttäisivät rahojaan pitkin Varkautta eri palveluihin...Uskomatonta logiikkaa sinulta ja siinä sinulle voivottelun paikkaa...Minä totean vain tapahtuneen ja sinä yrität vielä vaan puolustella...Hohhoijaa...
En ole voivotellut kaupungin irtisanomisia, vaan olen jo pitkään todennut täällä, että nyt ne sitten ovat arkipäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875