Minulla on LG32LG3000 - televisio sekä DVD&Videotallennin LG RC388. Olen yrittänyt tallentaa televisiosta kuvaa videolle mutta en ole siinä toistaiseksi onnistunut.
LG RC388 toistaa kuitenkin televisiosta sekä DVD:t että videot.
Olen yrittänyt koplata Scart-liittimet ristiin ja rastiin kaikilla mahdollisilla tavoilla mutta ilman tulosta. Eli LG RC388 ei tallenna television kuvaa.
TV-verkon antennipiuhatkin on kytketty kaikilla mahdollisilla tavoilla ( suoraan televisioon ja LG RC388:n kautta televisioon ) mutta lopputulos on sama.
Mikä neuvoksi???
LG RC388 & LG32LG3000: Kuvan tallennus televisiosta tallentimeen
3
1511
Vastaukset
Ei televisiosta pysty millään tallentimella tallentamaan ohjelmia.
Televisin scart liittimet on vain sisäänpäin meneviä.
DVD tallentimet, digiboksit ym. tallentimissa on oma viritin, jonka kautta tallennettavat ohjelmat tulee.
Eli siinä DVD tallentimessasi ei ilmeisesti ole digiviritintä, joten tarvitset digipoksin sen yhteyteen, josta laite saa tellennettavan televiso singnaalin.- TELKUISSA:::
.
on kyllä periaatteessa mahdolisuus ohjata jompi kumpi scartti ulos päin, tosin on sellaisesta virityksestä kyse johon normaaljärkinen ei koskaan sekaannu kun kerran toimiviakin ratkaisuja on olemassa
Osta digiboksi. On outoa, että ostaa kalliin taulu-TV.n ja sitten ei pane paria kymppiä tallentamiseen vaan yrittää purkkaviritystä. Tosin on mielekkäämpi suoraan ostaa tallentava boksi. Sen jälkeen tuota tallenninta tarvitsee vain, jos haluaa DVD-kopion.
Mitä ajattelit sen DVD-tallentimen ymmärtävän siitä, jos tunget sille antennisignaalia? Analogilähetykset lopetettiin pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773