Tuli sitten otettua tietoinen riski eli lopetin kiinteän adls:n ja ostin gigantista tuon Nokia cs-15 merkkisen mokkulan ja laitoin dna-liittymääni tuon 1M matkanetin toimimaan. Positiivinen yllätys on se että ensinnäkin se on toiminut suht moitteettomasti nyt parisen viikkoa, vaikka kuuluvuuskarttan mukaan se ei pitäisi toimia kuin ulkona?
Onhan se hidas kieltämättä ja ei sillä ladata mitään suuria tiedostoja yms.. mutta likka kuiteskin pelaa netti pelejä eikä valitusta ole tullut ja itse pystyn hoitamaaan firman sähköpostit yms.. normaalisti eli ei mitään suurempaa valittamista ole ... ja mikä parasta on se että netin kustannukset laskivat huomattavasti kun kerta asutaan täällä Kanta-Hämeen ei keskellä yhtään mitään paikassa.
Tietoinen riski mutta kannatti...
åpoiuytre
2
474
Vastaukset
- menee kun
on realistiset odotukset mobiilimokkulan toiminnasta.
Helposti havaitsee että ne jotka jatkuvasti valittavat
mokkuloiden toimimattomuudetsa ovat odottaneet kuuta taivaalta.
Itsekin olen hyvin tyytyväinen mokkulani toimintaan.- miniUZI
Kyllä,kyllä, pelaa ne. Viellä tikuista että Nokia CS-15 on ehkä nopeampi kuin E180.
------(¤)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595