paljoa toi pösö kulkee jos ottaa kurin pois putkesta eikä tee mitää muuta.kuulemma kulkee hyvin ja kiihtyy mut paljo se huippunopeus sit on?
on nääs vakiona aiva vitun laiska ja ei kulje ku 46km/h :D
Peugeot xp?
6
130
Vastaukset
Veikkaisin 65-70 km/h... Jos vaihdat myös suuttimen, mikä on kannattavaa holkin poistamisen jälkeen.
- Pösö Xp
onkose välttämätöntä aihtaa?jos ei vaihda nii mitä tapahtuu? :D
Pösö Xp kirjoitti:
onkose välttämätöntä aihtaa?jos ei vaihda nii mitä tapahtuu? :D
On suurempi mahdollisuus että mäntä leikkaa kiinni. Ja vaihtamalla isomman suuttimen saa myös hiukan tehoja.
Mutta ei sitä tietenkään ole PAKKO vaihtaa, kunhan vaan suosittelin.- dfgdfgfg
buum kirjoitti:
On suurempi mahdollisuus että mäntä leikkaa kiinni. Ja vaihtamalla isomman suuttimen saa myös hiukan tehoja.
Mutta ei sitä tietenkään ole PAKKO vaihtaa, kunhan vaan suosittelin.se on PAKKO vaihtaa jos holkin ottaa pois.. se leikkaa saman tien kiinni jos ei vaihda suutinta!
- Peugeot....
dfgdfgfg kirjoitti:
se on PAKKO vaihtaa jos holkin ottaa pois.. se leikkaa saman tien kiinni jos ei vaihda suutinta!
oon ottanu kurin pois ja vaihtanu suuttimen mut vakio suutin on hävinnyt nii eli voiko se eri suutin sitten olla paikallaan vaikka ois kuriki paikallaa :D
- -------------
Peugeot.... kirjoitti:
oon ottanu kurin pois ja vaihtanu suuttimen mut vakio suutin on hävinnyt nii eli voiko se eri suutin sitten olla paikallaan vaikka ois kuriki paikallaa :D
Kone saattaa tosin pahimmillaan tukehtua seokseen (sammuu hapen puuttuessa), mutta ainakaan ei pala mäntä puhki.
Voi myös olla, ettei mitään eroa tapahdu moottorin käynnissä, kukaan ei voi tietää ennenkuin kokeilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164