Jatkan vielä tätä

koiranraateluteemaa, kun suhteellisuudentaju näyttää einareilla olevan "hieman" kateissa.

Eikös hirvikoiran menetys olekin lähinnä taloudellinen kysymys? Koira on välttämätön tekijä, jotta halpaa hirvilihaa saadaan roudattua pakastimiin läjäpäin ja mahdollisimman halvalla. Toki koiran kouluttamiseen pitää vähän nähdä vaivaa. Sen sijaan hirven lahtaaminen on tosi helppoa hommaa koiran ja aseen avustuksella.

Hirvimieshän on lihan suurkuluttaja. Nyt tuhannet lihanhimoeinarit tappelevat samoista lihapalasista muutamien susien kanssa. Sanoisin, jotta hirvitaneleilla on järki sumentunut lihanhimossaan. Heille susi on kauhistus, koska tämä ylevä petoeläin hieman rajoittaa (ja vaikeuttaa) heidän saalistustaan. Brutaali elukkahan ajattelee juuri näin. Raivo saa ylivallan, jos joku tulee samoille apajille. Minä olenkin aina sanonut, jotta ihmisapina vaipuu herkästi hysteriatilaan ilman todellista ja järkevää, luonnon hyvinvoinnin huomioon ottavaa syytä.

On se tosiaan hirveätä, jos "rekku" joutuu susien raatelemaksi. Vielä hirveämpää se on joittenkin mielestä, kun bisnekset siinä kärsivät. Tällaisella ajattelutavalla ei edes koiralle anneta mitään arvoa. Lässytetään vain omasta karvapallerosta mukamas perheenjäsenenä, vaikka todellisuudessa tämä koira on vain tuotantokone, joka hankkii perheelle helppoa lihaa. Miltä se lapsesta tuntuukaan, kun mukamas pehmoleluksi ja sylikoiraksi hankittu rekku onkin metsästykseen tarkoitettu kone? Eiköhän jätetä tämä raatelupuoli suosiolla jo susille ja pehmolelun tehtävät koiralle. Oikeasti, jos susi raatelee koiran, niin sehän on lähes sama asia kuin pehmolelu tulisi raadeltua.

9

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NuSSiskelija

Ituhipin pehmoleluna toimii kannabiksentuoksuinen villapaita Jamaika väreissä.
      Huumeidenkäytön tylsistyttämä risuparta ei edes ymmärrä ettei hirvenliha ole millään kriteereillä mitattuna halpaa, halpaa lihaa haluavan tulee tyytyä jauhelihaan ja sikanautaan mutta tätähän ei tämä porkkananpurijamarakatti ymmärrä vaan paasaa pökäleet housuissa ja suu vaahdossa iänkaikkista teemaansa halvasta hirvenlihasta, rakeista ja einareista..
      Itujeesuksen älykkyysosamäärä ei riitä mihinkään uuteen vaan typerissä kirjoituksissa toistetaan ja jankutetaan samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen. Hamppumarakatti voisikin vain kopioida suoraan aikaisemman (salli mun nauraa) hengentuotteensa ja lähettää sen "uutena" viestinä susikiimassaan ulvoen.
      Tämän porkkanamessiiaan toiveet valuvat hukkaan kuin pieru saharaan. Säälittävää häviäjälajia sutta on turha yrittää keinotekoisesti pitää luonnossamme. Nämä viimeisetkin kapiset kirppuläjät ja rabieksenlevittäjät voidaankin järjestelmällisesti siirtoistuttaa turpeen alle ja kuten tiedotusvälineitä seuraava saa riemukseen huomata susikanta onkin hiukan laskenut viime aikoina..
      Hamppuanalyytikon on turha enään rypistää kun pyyttonit on jo housuissa..
      Ihminen on parhaan ystävänsä kera saanut tarpeekseen takkuisista ulisijoista ja lähivuosina loputkin susien luuserilajista tullaan hävittämään mikä on vain normaalin luonnon kiertokulun jatkumoa..
      Tällehän villamyssyhipit eivät voi yhtään mitään..
      Ei voi muuta kuin naureskella..

• ja pohdiskeleva avaukseni saada tyhmän apinan raivon partaalle, kun sortuu heti nimittelyyn ja asiattomuuksiin. Heh heh, "luuserilaji". Minähän olen jo aiemmin osoittanut (todistanut), jotta susi on mahtavuudessaan ylivertainen koiraan verrattuna. Minä yleensäkin perustelen huolellisesti väitteeni, enkä vaan heitä irrallisia ja merkityksettömiä lauseita ilmaan kuten sinä.

• Jatka vaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

ja pohdiskeleva avaukseni saada tyhmän apinan raivon partaalle, kun sortuu heti nimittelyyn ja asiattomuuksiin. Heh heh, "luuserilaji". Minähän olen jo aiemmin osoittanut (todistanut), jotta susi on mahtavuudessaan ylivertainen koiraan verrattuna. Minä yleensäkin perustelen huolellisesti väitteeni, enkä vaan heitä irrallisia ja merkityksettömiä lauseita ilmaan kuten sinä.

Kuin kehunu ihteäsi, ilman faktoja.

• Greenhunter

ja pohdiskeleva avaukseni saada tyhmän apinan raivon partaalle, kun sortuu heti nimittelyyn ja asiattomuuksiin. Heh heh, "luuserilaji". Minähän olen jo aiemmin osoittanut (todistanut), jotta susi on mahtavuudessaan ylivertainen koiraan verrattuna. Minä yleensäkin perustelen huolellisesti väitteeni, enkä vaan heitä irrallisia ja merkityksettömiä lauseita ilmaan kuten sinä.

tuolta löytyisi paremmin ymmärrystä ja neuvoja ongelmiisi kun täältä palstalta.
        http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/miehen_aika/poikien_puhelin/

Vilpittömin terveisin.
        Greenhunter

• Pavel F

"Minähän olen jo aiemmin osoittanut (todistanut), jotta susi on mahtavuudessaan ylivertainen koiraan verrattuna."

Missä kirjoituksessasi olet osoittanut tämän?

• saa pyyhkiä

persettä. Sitten kun olet väitöskirjan oikeasti yliopistolle tehnyt ja sitä puolustanut niin saatan kuunnella sanomaasi. Vaan ei taida näytöt ja äly siihen tekovaiheeseen riittää.

• Martti Järvinen

kun brutaali raivo saa vallan niin siinä ei sitten muutama susi paljon paina. Koira on ollut suomalaisen metsästäjän apuna tuhansia vuosia, aikaisemmin kun metsästettiin ns. leivän perässä se koira oli todellakin yksi tärkeimmistä perheenjäsenistä.

Kuinkas on nykyään, koira on edelleen metsästäjien apuna mm. hirvijahdissa. Yksisilmäisen petojen suojelun aiheuttama susikantojen keskittyminen tietyille alueille aiheuttaa ongelman, joka on petojen suojelun kannalta hankalaa. Pienille alueille syntyneet keskittymät aiheuttavat pistemmäisesti paljon vahinkoja, joiden korvaaminen on suoraan sanottuna retuperällä.
        Nämä monasti mainitsemasi einarit, apinat ja muut epämääräisen kuuloiset tyypit siellä ottavat kyllä ennenpitkää lain omiin käsiinsä, kuten on jo tapahtunutkin, ja sitten tulee sileää jälkeä.

Nettikeskusteluissa käyttämäsi kielikuvat ja ilmiselvä provosointi kuuluu asiaan, eihän sinun juttujasi kukaan muuten lukisikaan. Viimeaikoina olet jämähtänyt paikoillesi ja toistat itseäsi, voisit yrittää kehitellä hieman uusia juttuja. Koska muuten monesti lupaamasi uusi susianalyysi valmistuu?

• Kusilyytikko myös

Pössyttely saa aikaan todistuksia

• NuSSiskelija

sillä kukaan täysjärkinen ei sitä tekisi..:)
        Valitat nimittelystä ja asiattomuuksista, ja samassa (??) lauseessa itse käytät termiä "tyhmä apina"... :)
        Jo tämä riittää kertomaan kenelle tahansa peruskoulun ensimmäisen luokan hyväksytysti suorittaneelle, että älykkysosamääräsi ei ole sieltä korkeimmasta päästä!
        Voi olla että omasta mielestäsi perustelet väitteesi huolellisesti, solvaukset ja samojen fraasien toitottaminen eivät kuitenkaan ole toimivia vaihtoehtoja faktoille!
        Tasapaksut ja yllätyksettömät trollisi ovat niin helppoja pudotettavia, että ne voi ampua alas kuka tahansa aku ankkaa ja texwilleriä pidemmälle opinnoissaan edennyt.. Ei voi muuta kuin nussiskella...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe