Olen huomannut jo pitkään että voimakkaasti maustetut ruuat aiheuttavat sen, että suutani huuliani kirvelee ja kurkku tuntuu hieman kutisevan. En ole jostain syystä kiinnittänyt tähän huomiota ennen kuin vasta nyt. Voiko tämä olla allergiaa jollekin mausteelle?
Allerginen voimakkaasti maustetulle ruualle?
miettivä-
2
378
Vastaukset
- testiin
Allergiasi voi olla mille vaan ruoan ainesosalle. Jos oireet on pahat ja itsellesi on yhtään epäselvää mille olet allerginen niin hakeudu arvauskeskukseen allergiatesteihin. Ja joo mausteille voi ihan hyvin olla allerginen. Vältä allergisoivia ruokia, syö tarvittaessa antihistamiinia. Siinäpä se.
- nshkjso
Mä oon allerginen luultavasti currylle/paprikajauheelle. Tarkkaan en tiedä, mutta jokin vahva mauste mitä käytetään kanassa on kyseessä..
Tulee kipeitä, isoja rakkuloita eli aftoja suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635