Eli mulla on 07 vuoden mallia oleva Derbi X-Treme SM. Ja nyt oon tässä jo melkein puoli vuotta ajanu vakiolla ja rupee vähän kyllästyttää. Eli haluisin vähän lisää nopeutta, ja nimenomaan vähän vaan. Siis joku 55-58 km/h ois hyvä, eli vähän alle 60 km/h. Vanhemmat ovat virittämistä vastaan ja en mitään teharia halua ostaa (faija huomais heti) ja hukkaputken pois ottaminenkin huomattaisiin nopeasti.
Kysynkin, että mitä kuristuksia mopossani on? Olisi kiva jos joku voisi luetella ne, ja antaa vinkkiä, miten saada kuristuksia vähentämällä mopo kulkemaan sen 55-58 km/h.
Ja onko tässä rajoitettu cdi? Ja mitä se itseasiassa tarkoittaa? Sitä, ettei voi kulkea yli 45 km/h?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Derbi X-Treme SM 07 kuristukset
vakiomopoontylsä
1
167
Vastaukset
Kuristuksii tais olla holkki pakoputkessa, hukkaputki ja messinkinen reikälevy kaasuttimen imupuolella.
Jos haluat että se menee juuri tuon verran, itse ainakin vaihtaisin isomman suuttimen ja poistaisin reikälevyn. (En ole varma meneekö 55-60km/h, mutta ei ainakaan mene yli 60km/h..)
Kysy apua jos et osaa tehdä nuita. n_n
Ei pitäisi olla rajoitettua CDItä jos on kerran -07. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614