Herätystä Imatralla?

Imatralla on ollut viimevuosinna rikolisuutta paljon(tilastot kertoo) ja nyt seurakunnan paimen joka on vaihtanut sukupuolta,on herätänyt huomiotta,niin se että vaihtaa sukupuolta on epäluottamus lause Jumalaa kohtaa,ja vielä papilta!,,Mutta on hyvä että Jumala toimii..onhan O.S.A.Aiyemo Nigeriasta käynyt siellä..ja ihmeet seuraavat myöskin..

11

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä vaan

tuossa eräänä aamuna heräsin ja voin pahoin,Humala oli puhuttanut minua jo parina päivä perätysten.
      Mutta olihan ollut viikonloppu ja olin aloittanut Humala hakuiset puheeni jo perjantaina aamulla heti joka kuukaisen sosiaalihuolto vierailun jälkeen.
      Kaupunki oli taas maksanut vuokrani ja muut menoni niin pystyin taas iloisin mielin avaamaan lasisen virsikirjani.
      Lapsilleni vastuullisena vanhempana ilmoitin että kotona on oltava aikaisintaan sunnuntaina ennen puolta päivää.

Jo parin virren jälkeen Humala alkoi puhutella minua,kansoita maa tai jotain sinne päin se sanoi.
      Virsikirjani tyhjennettyäni päätin totella Humalan antamaa käskyä ja päätin lähteä paikalliseen karaoke baariin.

Karaoke baarissa muutaman neuvoa antavan jälkeen Humala puhutteli minua jälleen,mene veisaamaan se sanoi minulle.
      Kesken veisauksen näin yön mustan miehen tai totta puhuakseni näin vain ensin hänen suomen sosiaaliturvan avulla hyvin hoidetut hampaansa.
      Muistin humalan sanoneen minulle kansoita maa tai jotain sinne päin niinpä päätin liittyä kyseisen miehen seuraan.
      Mies esittäytyi ihmeiden tekijäksi nigeriasta ja loppu on historiaa.
      Tissini ovat alkaneet kasvaa eikä ole tarvinnut kuukautisista kärsiä tuon nigerian ihmemiehen tapaamisen jälkeen.
      Mahani on tosin alkanut kasvaa mutta kun Humala puhuttelee minua en välitä siitä.

Kertokaa jos teillä on ollut Humalan puhuttelemana samanlaisia kokemuksia.

• Rukoilen että löydät Jeesuksen.,,pilkkapuheet eivät pitemmän päälle anna rauhaa..

• ja kadottanut
        aksu521 kirjoitti:

Rukoilen että löydät Jeesuksen.,,pilkkapuheet eivät pitemmän päälle anna rauhaa..

hesus on esikoiseni isä muistaakseni.
        muisti kyllä pätkii koska olin Humalan puhuttelemassa tilassa.
        rukous joku uusi hakupalvelu?
        eniromaista!

voisitko kertoa tarkemmin noista nigerian macgyverin ihmeteoista?

• Pasi Rallikuiskaus
        ja kadottanut kirjoitti:

hesus on esikoiseni isä muistaakseni.
        muisti kyllä pätkii koska olin Humalan puhuttelemassa tilassa.
        rukous joku uusi hakupalvelu?
        eniromaista!

voisitko kertoa tarkemmin noista nigerian macgyverin ihmeteoista?

Sie kun tunnut olevan tuommoinen rentoperseinen kaunistus, ni jos sie tahot, mie voisin tulla siun kanssa tutustumaan tuohon Humalaan, jos se vaikka minnuukin puhuttelis.
        Myö voitas sitte tehä sitä yhtä asiaa, mie laittaisin siulle uutta selkärankaa, siehän tiedät että se pittää laittaa persereijän kautta.

Sitte vaa aamulla ko olis hillitön rapula, myö voitas nussii ittemme hurmoksee ja tajuttomaks, ei rapula vituttas niikää paljoo, mie voisin siulle tarjota jos siulla on raha tiukassa, pilluhan ei ole.

Sen Jeesuksen sie voisit laittaa mänemään takas sinne savannille, mieko nääs en tykkää kolmansista pyöristä, hää on tottunut tekemään sitä Pyhää Kolmiyhdyntää, mutta mie en ruppee semmoseen, paisi jos sie tuot jonkuu vörskin pimun mukkaa, sillo mie kyllä voin suostuu.

Mie myös tunnen pari aika kollii, jotka on yleensä ryypyn tarpeessa, mie voisin ottaa ne mukkaan, sie saatat vaikka tuntee, toinen on se Hirssaaren Pentti, sen tuntee hirveen isosta kärsästä ja toinen on sen veli, se Pirisen Veli ja sen tuntee hirveen isosta kyrvästä.

Sie jos tunnet että tää viesti kolahtaa ni soita miulle 0700-90008

• kolme pientä penttiä
        Pasi Rallikuiskaus kirjoitti:

Sie kun tunnut olevan tuommoinen rentoperseinen kaunistus, ni jos sie tahot, mie voisin tulla siun kanssa tutustumaan tuohon Humalaan, jos se vaikka minnuukin puhuttelis.
        Myö voitas sitte tehä sitä yhtä asiaa, mie laittaisin siulle uutta selkärankaa, siehän tiedät että se pittää laittaa persereijän kautta.

Sitte vaa aamulla ko olis hillitön rapula, myö voitas nussii ittemme hurmoksee ja tajuttomaks, ei rapula vituttas niikää paljoo, mie voisin siulle tarjota jos siulla on raha tiukassa, pilluhan ei ole.

Sen Jeesuksen sie voisit laittaa mänemään takas sinne savannille, mieko nääs en tykkää kolmansista pyöristä, hää on tottunut tekemään sitä Pyhää Kolmiyhdyntää, mutta mie en ruppee semmoseen, paisi jos sie tuot jonkuu vörskin pimun mukkaa, sillo mie kyllä voin suostuu.

Mie myös tunnen pari aika kollii, jotka on yleensä ryypyn tarpeessa, mie voisin ottaa ne mukkaan, sie saatat vaikka tuntee, toinen on se Hirssaaren Pentti, sen tuntee hirveen isosta kärsästä ja toinen on sen veli, se Pirisen Veli ja sen tuntee hirveen isosta kyrvästä.

Sie jos tunnet että tää viesti kolahtaa ni soita miulle 0700-90008

vaikka Humala taas puhuttelee minua en oikein ole kiinnostunut kolmen kollin suorittamasta pyhästä kolmiyhdynnästä äippänä.
        melkein piirinmestaruustason kiekonheittäjän ja pirisen velin hyvä kaveri kun olet tiedän että olet valmis suoristamaan selkärankaa mieheltä kuin mieheltä peräaukon kautta.
        sananmuunnos on ilmeisesti tehnyt lähtemättömän vaikutuksen elämääsi.
        mutta kuka tykkää sanasta ja kuka sen muunoksista?
        Humala vain sen tietää.

• m.s.a.
        kolme pientä penttiä kirjoitti:

vaikka Humala taas puhuttelee minua en oikein ole kiinnostunut kolmen kollin suorittamasta pyhästä kolmiyhdynnästä äippänä.
        melkein piirinmestaruustason kiekonheittäjän ja pirisen velin hyvä kaveri kun olet tiedän että olet valmis suoristamaan selkärankaa mieheltä kuin mieheltä peräaukon kautta.
        Humala vain sen tietää.

Pastori oli käymässä mummun 80 vuotis syntymäpäivillä.Mummo sanoi pastorille että voisinhan minä teille paukun konjakkia tarjota, mutta kun te kuulutte siihen viinan vastustamis yhdistykseen.

Ehei sanoi pastori,voin minä yhdet napsut ottaa ja se yhdistys oli siveellisten elämäntapojen yhdistys.

No niinhän se olikin sanoi mummo, että jotainhan se oli mitä teille ei saanut tyrkyttää..

• 22
        m.s.a. kirjoitti:

Pastori oli käymässä mummun 80 vuotis syntymäpäivillä.Mummo sanoi pastorille että voisinhan minä teille paukun konjakkia tarjota, mutta kun te kuulutte siihen viinan vastustamis yhdistykseen.

Ehei sanoi pastori,voin minä yhdet napsut ottaa ja se yhdistys oli siveellisten elämäntapojen yhdistys.

No niinhän se olikin sanoi mummo, että jotainhan se oli mitä teille ei saanut tyrkyttää..

Olisi mukava, jos nimimerkeillä ei vihjailtaisi esim. Marja-Sisko Aaltoon, vaan keksittäisiin omia.

• Pasi Rallikuiskaus
        kolme pientä penttiä kirjoitti:

Humala vain sen tietää.

Minde se taas esiintyy täällä tyttönä, saatana kun meinasin haksahtaa, HYI, Pentti se varottelikin että Imatralla on kummallisia kundeja, kun toisilla on pallit ja toisilla ei, silti pistävät hametta päälle ja poikia etsivät ??

Se miusta on kummaa, että se jeesus sai siut paksus, mutta taru kertoo jotta ei häntäkää ihan normaalisti alulle pantu, siis pantu, olisko joku lammaspaimen käynyt kännistä mutsia sipasemassa, kun ei muistanut ollakaan, vai oliko pienmunapippelipuppelilla sormensa pelissä.

• pantu miten pantu

Minde se taas esiintyy täällä tyttönä, saatana kun meinasin haksahtaa, HYI, Pentti se varottelikin että Imatralla on kummallisia kundeja, kun toisilla on pallit ja toisilla ei, silti pistävät hametta päälle ja poikia etsivät ??

Se miusta on kummaa, että se jeesus sai siut paksus, mutta taru kertoo jotta ei häntäkää ihan normaalisti alulle pantu, siis pantu, olisko joku lammaspaimen käynyt kännistä mutsia sipasemassa, kun ei muistanut ollakaan, vai oliko pienmunapippelipuppelilla sormensa pelissä.

vai on hirssaaren pellervo ollut juttu tuulella
        ilmankos kirjoitat niin suoraselkäistä tekstiä.
        peräaukon kauttako se pentti varoitteli?

• vemppaa

oletkos muuten sama sananmuunnos joka kuiskailee rajalla kummia tullimiehiä joita huokuttelet kyytiisi uskottelemalla että olet kuuma tullimies?

• NASARETISTA PÄIVÄÄ

halleluja munaa! pervokristus kutsuu kaikki oraaliseksistä pitävät puhumaan KIELILLÄ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66