Derbi R Extreme -07

6222222bbbbbbbbbbbbb

Ei tahdo nyt kylmillä keleillä käynnistyä, nyt kun ajamatta ollut pidemmän aikaa. Akussa ilmeisesti tyhjentynyt tällä välin, sitä olen ladannut. Sulaketta(?) tai muuta en ole tarkistanut...(pitäiskö?)

Mutta miksiköhän virrat päälle laitettaessa bensa-, öljy- ja jäähdytysnestevalot syttyvät? Bensaa ja öljyä on, ja jäähdytysnesteen kuumenemisesta tuskin on vaaraa näillä keleillä.

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin kylmillä säillä on parempi vaihtaa isompi suutin. Lähtee paremmin käyntiin.
      Ja tuo että kaikki valot palavat johtuu yleensä siitä, että sulake on palanut. Eli sen vaihdat.

• sdfsdfdsfsdfsdf

Sähkövikoja!!!
      Kuten derbeissä voipi olla.
      Suurempaa suutinta talvella ja tsekkaa sähköt. Se sulake on (kuten jo mainittiin) oletettavasti rikki.

• 41333333333

Missäköhän sulake sijaitsee?

• derbimies

Itselläni lähtee ryyppy päällä käyntiin noin 3 polkaisulla vaikka on ollut ulkona pakkasessa koko yön.
      Akku ei vaikuta käynnistysongelmiin mitenkään. Ja noiden mittarivalojen (bensa-, öljy- ja jäähdytysnestevalot) kuuluu syttyä muutamaksi sekunniksi kun laittaa virrat päälle, että se ei ole mikään sähkövika. Itselläni ne palavat kokoajan :D (palanut siitä asti kun asensit minivilkut).

• sgsgsgsgsgsgsgsg

Homma on nyt niin että mittaristo ja valot yms. toimii.

Ei kai saa kipinää kunnolla..? Tulppa on katsottu, ei vikaa pitäis olla. Onko mikään mikä vaikuttaisi bensan saantiin?

• WAZZAAAz

polkase pari kertaa ilma kaasua ja sit kaasun kanssa ni pitäs lähtee

• vbdf

työnnä alas kalliolta niin ei tarvi kattella sitä derbi paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe