Ei tahdo nyt kylmillä keleillä käynnistyä, nyt kun ajamatta ollut pidemmän aikaa. Akussa ilmeisesti tyhjentynyt tällä välin, sitä olen ladannut. Sulaketta(?) tai muuta en ole tarkistanut...(pitäiskö?)
Mutta miksiköhän virrat päälle laitettaessa bensa-, öljy- ja jäähdytysnestevalot syttyvät? Bensaa ja öljyä on, ja jäähdytysnesteen kuumenemisesta tuskin on vaaraa näillä keleillä.
Derbi R Extreme -07
7
159
Vastaukset
Näin kylmillä säillä on parempi vaihtaa isompi suutin. Lähtee paremmin käyntiin.
Ja tuo että kaikki valot palavat johtuu yleensä siitä, että sulake on palanut. Eli sen vaihdat.- sdfsdfdsfsdfsdf
Sähkövikoja!!!
Kuten derbeissä voipi olla.
Suurempaa suutinta talvella ja tsekkaa sähköt. Se sulake on (kuten jo mainittiin) oletettavasti rikki.- 41333333333
Missäköhän sulake sijaitsee?
- derbimies
Itselläni lähtee ryyppy päällä käyntiin noin 3 polkaisulla vaikka on ollut ulkona pakkasessa koko yön.
Akku ei vaikuta käynnistysongelmiin mitenkään. Ja noiden mittarivalojen (bensa-, öljy- ja jäähdytysnestevalot) kuuluu syttyä muutamaksi sekunniksi kun laittaa virrat päälle, että se ei ole mikään sähkövika. Itselläni ne palavat kokoajan :D (palanut siitä asti kun asensit minivilkut). - sgsgsgsgsgsgsgsg
Homma on nyt niin että mittaristo ja valot yms. toimii.
Ei kai saa kipinää kunnolla..? Tulppa on katsottu, ei vikaa pitäis olla. Onko mikään mikä vaikuttaisi bensan saantiin? - WAZZAAAz
polkase pari kertaa ilma kaasua ja sit kaasun kanssa ni pitäs lähtee
- vbdf
työnnä alas kalliolta niin ei tarvi kattella sitä derbi paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164