noukkivat Raamatusta eri kohtia.Ettekö usko ,että Raamattu on Jumalan ilmoitus.Sapatti teille kyllä kelpaa,mutta ette usko,ettäJuutalaiset ovat Jumalan valittu kansa.Juutalaisista koostuu se pyhä jäännös,12000 kustakin Israelin heimosta,jotka vievät Evankeliumin julistuksen loppuun.Näin siis Raamatun mukaan.Kuitenkin te olette korottaneet itsenne Jumalan valituksi kansakksi.
Miksi Adventistit
8
147
Vastaukset
- 456789
lue mitä Jeesus sanoi. Ilmestyskirjan heimot eivät ole juutalaisia.
UT:ssa kristillinen seurakunta on Israel ja sillä siisti.
ELI *TE* ETTE USKO RAAMATTUA.Olette te adventistit ihme porukkaa, eipä voi muuta sanoa. Kiellätte suoraan sen, mitä Raamattu kertoo, ja otatte itsellenne juutalaisten aseman. Olette tosiaan"valejuutalaisia",.. eli varastatte toisten omaa ja luvattua. Israelin juutalaisilla on osansa Jumalan suunnitelmissa (ihan Raamatunkin mukaan), ja Jumalan valitsemalla kansalla tulee olemaan täyttävä tehtävä lopunaikoina(sekin Raamatun mukaan luettuna).
Eikä tämä sulje pois hengellisen yhteyden ja pelastuksen osallisuutta/tapahtumia evankeliumin kautta. Nämä kaikki tapahtuu rinnan. Sillä Jumala haluaa näyttää oman kunniansa tavalla tai toisella. Onhan Hän luomakunnan Herra!
http://www.kristitynfoorumi.fi/juuret13.htm
http://www.kotimaa24.fi/blogit/uusimmat/article/?bid=185&id=3084&start=50
"Oi, että Israelin pelastus tulisi Siionista! Kun Herra kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee " Ps.14:7
Jooel 3:1-2: "...kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon, minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niiden kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani."
3Moos.25:23: "Älköön maata ainaiseksi myytäkö, sillä maa on minun ja te olette muukalaisia ja vieraita minun luonani."
Jer.32:41: "Ja minä iloitsen heistä, siitä että teen heille hyvää; minä istutan heidät tähän maahan uskollisesti, kaikesta sydämestäni ja kaikesta sielustani."
Ps.105:8-10: "Hän muistaa liittonsa iankaikkisesti, säätämänsä sanan hamaan tuhansiin polviin, liittonsa, jonka hän teki Aabrahamin kanssa, ja Iisakille vannomansa valan. Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi."- 45678
Utulila kirjoitti:
Olette te adventistit ihme porukkaa, eipä voi muuta sanoa. Kiellätte suoraan sen, mitä Raamattu kertoo, ja otatte itsellenne juutalaisten aseman. Olette tosiaan"valejuutalaisia",.. eli varastatte toisten omaa ja luvattua. Israelin juutalaisilla on osansa Jumalan suunnitelmissa (ihan Raamatunkin mukaan), ja Jumalan valitsemalla kansalla tulee olemaan täyttävä tehtävä lopunaikoina(sekin Raamatun mukaan luettuna).
Eikä tämä sulje pois hengellisen yhteyden ja pelastuksen osallisuutta/tapahtumia evankeliumin kautta. Nämä kaikki tapahtuu rinnan. Sillä Jumala haluaa näyttää oman kunniansa tavalla tai toisella. Onhan Hän luomakunnan Herra!
http://www.kristitynfoorumi.fi/juuret13.htm
http://www.kotimaa24.fi/blogit/uusimmat/article/?bid=185&id=3084&start=50
"Oi, että Israelin pelastus tulisi Siionista! Kun Herra kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee " Ps.14:7
Jooel 3:1-2: "...kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon, minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niiden kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani."
3Moos.25:23: "Älköön maata ainaiseksi myytäkö, sillä maa on minun ja te olette muukalaisia ja vieraita minun luonani."
Jer.32:41: "Ja minä iloitsen heistä, siitä että teen heille hyvää; minä istutan heidät tähän maahan uskollisesti, kaikesta sydämestäni ja kaikesta sielustani."
Ps.105:8-10: "Hän muistaa liittonsa iankaikkisesti, säätämänsä sanan hamaan tuhansiin polviin, liittonsa, jonka hän teki Aabrahamin kanssa, ja Iisakille vannomansa valan. Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi."näköjäään merkitse sinulle mitään. eipä voi kuin voivotella sunkin hengellistä tilaa.
JEESUS:
Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet: -- Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi. Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme. "Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan TEILTÄ pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä. Joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, ja jonka päälle tämä kivi kaatuu, sen se murskaa (MATT 21:42-44)
"Hän tulee ja ottaa nuo viljelijät hengiltä ja antaa viinitarhansa toisille." (LUUK 20:16)
JUUTALAISET:
"Ei, ei!" huusi kansa. (LUUK 20:16)
Olet just samanlainen epäuskova kuin Jeesuksen vastustajat.
- Eskatologi
"ettäJuutalaiset ovat Jumalan valittu kansa.Juutalaisista koostuu se pyhä jäännös,12000 kustakin Israelin heimosta,jotka vievät Evankeliumin julistuksen loppuun.Näin siis Raamatun mukaan.Kuitenkin te olette korottaneet itsenne Jumalan valituksi kansaksi."
On selvää että niille 12 x 12000 on erityine ntehtävä maan päällä ja profeettojen kirjoista voi nähdä
vinkkejä siihen, että juutalaiset vievät evankelioimisen loppuun, Maan joka kolkkaan. Minä näkisin että
vasta heti rauhanajan alettua, kun Jeesus on astunut Öljymäelle Ap.t. 1:11-12 mukaan ja
"kaikki pyhät hänen kanssansa" (Sak. 14.). Pyhät tietysti kirkastetussa ruumiissa.- 45678
väärässä ja sillä sipuli.
- benedi=siunattu
loppuun, evankelioimisen, juutalaiset nimittäin!!
Raketteja ,rakettien perään aina kun osuu, niin evankelioiminen on sen ihmisen tai ihmisryhmän kohdalla
loppuun saatettu!!
Ei pidä pilailla!
- benedi=siunattu
" niinpä minäkään en heistä huolinut"
Miksi? No, eipä siihen tarvittu muutakuin epäjumalien kumartaminen, palvelu.. lapsien heittely moolokin kitaan, ja Jeesuksen surmaaminen, ..profeettain kivittäminen...sinä kait muistat lisää.
joka johti siihen että: " Ei se ole israelilainen joka lihan kautta on israelilainen...ja "Teidän huoneenne on jäävähyljätyksi....jne
Tuli noukittua...mutta niin pitää tehdäkin " Etsikää Herran kirjasta" - annu42
miksi eivät ole, joten lue sieltä, miten me ajattelemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916