Kysymyksiä edelweisss:lle

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8420196#comment-40325810

"haluaisin lisätä sut meseen jos annat osoitteen? Olen lueskellut kirjoituksiasi täältä palstoilta (kirjoititko aikaisemmin esim. ihannenainen-palstalle eri nimimerkillä?) ja olen monessa asiassa hyvin samaa mieltä kuin sinä. Mielenkiinnon kohteesi tuntuvat myös minusta hyvin kiinnostavilta. -- Olet ihmisenä hyvin kiinnostava ja olisi kiva lukea vaikka kirjoittamiasi runoja ja ennenkaikkea vaihtaa ajatuksia. Tunnut repivän iloa vähän samalla lailla pienistä asioista kuten itsekin teen sekä saman tapaiset asiat herättävät sinulla inhoa kuin itsellänikin. Olet mielenkiintoinen ihminen ja luulen ymmärtäväni sinua aika paljon."

Viittasitko tähän aloittamaani ketjuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8358831

Ja jos, niin oletko kyseisen ketjun nimimerkki valkyrie_? Ainakin ikä ja paikkakunta ja mielipiteetkin täsmäisi melko hyvin.

Jos olet, niin mikset tuolloin jo mailannut minulle?

Ja jos olet, niin miksi tällä palstalla kyselit yhteystietojeni perään, kun ne tuohon ketjuun 2 kertaa laitoin, ja ne varmasti silloin näit?

Ja jos et viitannut tuohon ketjuun, niin mihin? Tähänkö:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7081577

Jos olet valkyrie_ niin miksi laitoit aloittamaasi ketjuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8363029

tuolle yhdelle sinusta kiinnostuneelle miehelle että "Nauru pääsi myös minulta kun katsoin kuvaasi xD"?

Etkö ottanut yhteyttä minuun koska, kuten tuohon ketjuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8406094#comment-39587652

laitoit, niin: "Kuulostaa niin hirveältä ettei uskoisi tuollaista olevan olemassakaan!!? Itse olen eronnut väkivaltaisesta suhteesta eikä siinä tilanne koskaan kärjistynyt noin pahaksi. Silti kärsin vieläkin niin etten pysty uuteen suhteeseen."

Ja jos olet valkyrie_, niin mitä kautta jos et kerta netistä niin sait ne noin 60 seksikumppania, joista mainitsit siinä yhdessä Suuseksi-palstan ketjussa?

31

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelweisss

ei, en ole sama henkilö. Aika jännää. :)

Mitäs sinulle kuuluu?

• edelweisss

mietin tuota seksikumppanit- juttua ihan muuten vaan, itselläni ei ihan noin montaa, mutta kyllä liikkuva ja aktiivinen ihminen tapaa seksikumppaneita (olisko siitä jotain etua että on nainen). kelaapas jos on vaikka 30-vuotiaasta kyse ja on aloittanut 15-vuotiaana..

menenpä nukkumaan.. pusuja sulle kuitenkin

• No mihin ketjuun sitten viittasit?

"Ja jos et viitannut tuohon ketjuun, niin mihin? Tähänkö:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/7081577"

Suomalaisilla 30-vuotiailla naisilla on ollut keskimäärin noin 4 seksikumppania. Mediaani kuitenkin alle 3,5, koska joillakin on ollut 50-200 ja se nostaa keskiarvoa tietenkin jokaisen osalta. Itseäni ei kiinnosta naiset joilla on yli 1 panokumppani per 3 vuotta. Ja alkaen 18 vuodesta.

Eli tässä sopivat lukemat minun mielestä:
        15-21v - 1
        21-24v - 2
        24-27v - 3
        27-30v - 4
        30-33v - 5
        33-36v - 6

En siis treffaisi 21v naista jolla on ollut 2 panokumppania. Tai ehkä juuri ja juuri, mutta en ainakaan jos molemmat olleet suht tuntemattomia kertakännipanoja.

Liikkuvan ja aktiivisen voi muotoilla myös näin: kevytkenkäinen, huorahtava, löyhämoraalinen, promiskuiteettinen, helppo, jakeleva.

• edelweisss
        edelweisss kirjoitti:

mietin tuota seksikumppanit- juttua ihan muuten vaan, itselläni ei ihan noin montaa, mutta kyllä liikkuva ja aktiivinen ihminen tapaa seksikumppaneita (olisko siitä jotain etua että on nainen). kelaapas jos on vaikka 30-vuotiaasta kyse ja on aloittanut 15-vuotiaana..

menenpä nukkumaan.. pusuja sulle kuitenkin

"Jos naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen:
        jooga, karaoke, blondatut hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, tupakka, Shoppailuaddiktin päiväkirja, Moulin Rouge, meikit, Ibiza, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti, puheliaisuus."

jooga-, karaoke -, vaaleat hiukset , tanssiminen /-, matkustelu -, Bacardi breezer -, aerobic -, cosmopolitan -, salkkarit -, Vin diesel -, shoppailu -, paneminen /- (sut voisin raiskata vaikka heti), Sedulat ehdoton -, täydelliset naiset -, Anastacia -, NRJ?, tupakka (joskus), Shoppailuaddiktin päiväkirja ?, Moulin rouge -, meikit , Ibiza -, solarium (joskus), FB - (ei ole), biletys -, kavereiden kanssa hengailu (laatuystävien), laskettelu -, uinti -, puheliaisuus .

Seuraavanlainen saattaisi vaikka ollakin:
        luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, Tuli&Savu-lehti, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, South Park, Frasier, taiteet, Beethoven, Prokofjev, jazz, mökitys, Keltainen Kirjasto, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, shakki, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä."

Luonto , metsä , tummat hiukset -, valokuvaus , ajatteleminen , kahvi , runous , leipominen -, Tuli&Savu-lehti , eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat , taide-elokuvat , klassikkoelokuvat , (mistä löydät juuri nämä minun mielenkiinnonkohteeni?) kirpputorit , (myös kierrätyskeskukset ja vastaavat). Pehmolelujen keräily -, South park -, Frasier ?, taiteet , Beethoven , Prokofjev ?, jazz , mökitys , Keltainen kirjasto?, maalaaminen -, yksinäisyys /-, Groove FM /-, shakki , FB (ei ole facebookia).

sulla oli pidempi kysely jossain vaiheessa? sain siitä muistaakseni jonkun 110 pistettä kun 130 tms oli muistaakseni maksimi ;)

• edelweisss
        Travis kirjoitti:

No mihin ketjuun sitten viittasit?

Suomalaisilla 30-vuotiailla naisilla on ollut keskimäärin noin 4 seksikumppania. Mediaani kuitenkin alle 3,5, koska joillakin on ollut 50-200 ja se nostaa keskiarvoa tietenkin jokaisen osalta. Itseäni ei kiinnosta naiset joilla on yli 1 panokumppani per 3 vuotta. Ja alkaen 18 vuodesta.

15-21v - 1
        21-24v - 2
        24-27v - 3
        27-30v - 4
        30-33v - 5
        33-36v - 6

En siis treffaisi 21v naista jolla on ollut 2 panokumppania. Tai ehkä juuri ja juuri, mutta en ainakaan jos molemmat olleet suht tuntemattomia kertakännipanoja.

Liikkuvan ja aktiivisen voi muotoilla myös näin: kevytkenkäinen, huorahtava, löyhämoraalinen, promiskuiteettinen, helppo, jakeleva.

huomenta vaan sullekin travis:) satuttiin samaan aikaan linjoille.. olen tosin töissä!

Mitä kuuluu?

Tuo "elokuvan" pätkä, joka sulla on suomi24-profiilisi "pidätkö ananaksesta" -linkin takana, on tosi mielenkiintoinen. Osaatko suositella lisää vastaavia?

• BabydollBabe
        Travis kirjoitti:

15-21v - 1
        21-24v - 2
        24-27v - 3
        27-30v - 4
        30-33v - 5
        33-36v - 6

buahaha!!! suomalaisilla 30-vuotiailla keskimäärin 4 seksikumppania!!!??? ei voi olla totta!!! nyt kyllä jätkä erehdyt ja pahasti. tunnen satoja 20-30-vuotiaita, yleisin luku on varmaan noin 20 kumppania, joillain sitten jo lähemmäs 100.
        mistä hiton perähikiältä sä oot kotoisin!???? xDDDD

• antibabydollbabe
        BabydollBabe kirjoitti:

buahaha!!! suomalaisilla 30-vuotiailla keskimäärin 4 seksikumppania!!!??? ei voi olla totta!!! nyt kyllä jätkä erehdyt ja pahasti. tunnen satoja 20-30-vuotiaita, yleisin luku on varmaan noin 20 kumppania, joillain sitten jo lähemmäs 100.
        mistä hiton perähikiältä sä oot kotoisin!???? xDDDD

nimimerkkis kertoo tarpeeks!
        "BabydollBabe" - mielikuvat tosta nikistä on mulla ainaki sellasii et sun kaveripiiris toi 20 seksikumppania onkii ehkä totta, mut jos koko populaatio otetaan lukuihin, ni EI. Aika moni kuitenki on seurustelevaa sorttia, aloittavat pitkän suhteen aika nuorina jo, joten ei siinä seksikumppaneita hirveästi ehdi kertyä.......

mulla on ollu vaan 1.
        olen 29 v.

• pohojanmaanminna
        Travis kirjoitti:

15-21v - 1
        21-24v - 2
        24-27v - 3
        27-30v - 4
        30-33v - 5
        33-36v - 6

Onhan tuo aika hurja vaatimus, että esim 21-vuotiaalla ei saisi olla kuin yksi seksikumppani.

Mistä mahdat löytää noin vähän kokeneen ja miksi vaadit tuollaista, oletko itse ollut useampien naisten kanssa ja jos saa kysyä, kuinka monen?

• sivusta seurannut
        edelweisss kirjoitti:

huomenta vaan sullekin travis:) satuttiin samaan aikaan linjoille.. olen tosin töissä!

Mitä kuuluu?

Tuo "elokuvan" pätkä, joka sulla on suomi24-profiilisi "pidätkö ananaksesta" -linkin takana, on tosi mielenkiintoinen. Osaatko suositella lisää vastaavia?

kai olet jo tuolle laittanut meiliä, mitä enää odotat?

• edelweisss
        sivusta seurannut kirjoitti:

kai olet jo tuolle laittanut meiliä, mitä enää odotat?

Miks pitäis...?

• seanb
        pohojanmaanminna kirjoitti:

Onhan tuo aika hurja vaatimus, että esim 21-vuotiaalla ei saisi olla kuin yksi seksikumppani.

Mistä mahdat löytää noin vähän kokeneen ja miksi vaadit tuollaista, oletko itse ollut useampien naisten kanssa ja jos saa kysyä, kuinka monen?

Hurja on vaatimus. Aikamoista: "Sun pitää olla neitsyt tai oot huora.". Itelle ei tulis ees mielee kelailla toisen seksielämää. Kuulostaa jotenki heikolta itseluottamukselta tommoset vaatimukset.. Mut jokanen tyylillään. Ei kuulu mulle ja kunnioitan kyllä jokasen ihmisen ajatuksia, enkä yritä omaa maailmankuvaani tässä tuputtaa väkisin.

• sivusta seurannut
        edelweisss kirjoitti:

Miks pitäis...?

siks et halusit tutustua häneen,tietenkin!oothan niin selvästi osottanu kiinnostukses ja vastasit noihin kohtiinkin jne.

• edelweisss
        sivusta seurannut kirjoitti:

siks et halusit tutustua häneen,tietenkin!oothan niin selvästi osottanu kiinnostukses ja vastasit noihin kohtiinkin jne.

eipä taida travis haluta tutustua muhun =(

kiinnostuin traviksesta juuri nimenomaan juttujen perusteella.. luin niitä niin innolla kuin ne olisivat "ruokaa". Traviksen juttuja lukiessa tuli sellainen jännä fiilis kuin olisi "tullut kotiin". Tunsin jonkinlaista sielun seuralaisuutta tms. Olin ja olen edelleenkin aivan varma että aivan 100% varmasti tulisimme toimeen!!
        Mietin että tuossapa on oikein mielenkiintoinen ihminen. Jotenkin arvostuksen ja inhoamisen kohteetkin olivat niin yhtäläisiä että oikein nauratti. Lisäksi traviksen mielenkiinnon kohteet "täydentävät" mun mielenkiinnon kohteita, ei ole yhtään sellaista fiilistä että pitäisi etsiä yhteistä säveltä tms.

Mutta olen niin hiton huono ilmaisemaan itseäni täällä netin keskustelupalstoilla, suurin osa ystävistäni on elävässä elämässä, heidän kanssa jutteleminen sujuu helposti myös msn;ssa.

Tuntuu aivan sanoinkuvaamattoman vaikealta ilmaista itseään ... aarrgh

niin ja olenhan vaalea (luonnonvaaleat, melkein vyötäröön asti olevat hiukset), pitkä (177 cm, tosin pidän itseni mittaisista laihoista miehistä), puhelias, sosiaalinen, eli en sovi tähän ihannenainen-kategoriaan =( Lisäksi traviksella tuntuu olevan tärkeintä se tyttöystävän löytäminen, pelkkä rauhallinen tutustuminen ei taida kelvata =<

Okei, myönnetään, olen vähän ihastunut travikseen, ja se ihastumisen tunnehan tunnetusti vie järjen mennessään, siksi tunnen itseni kahta kauheammin epävarmaksi =P

• edelweisss
        seanb kirjoitti:

Hurja on vaatimus. Aikamoista: "Sun pitää olla neitsyt tai oot huora.". Itelle ei tulis ees mielee kelailla toisen seksielämää. Kuulostaa jotenki heikolta itseluottamukselta tommoset vaatimukset.. Mut jokanen tyylillään. Ei kuulu mulle ja kunnioitan kyllä jokasen ihmisen ajatuksia, enkä yritä omaa maailmankuvaani tässä tuputtaa väkisin.

hieno asenne.. suhtaudut ihmiseen ihmisenä etkä "rasiana" jota on joko jaettu tai ei...

• edelweisss kirjoitti:

"Jos naiselle on keskeistä seuraavat asiat niin ei ole minun nainen:
        jooga, karaoke, blondatut hiukset, tanssiminen, matkustelu, Bacardi Breezer, aerobic, Cosmopolitan, Salkkarit, Vin Diesel, shoppailu, paneminen, Sedulat, Täydelliset naiset, Anastacia, NRJ, tupakka, Shoppailuaddiktin päiväkirja, Moulin Rouge, meikit, Ibiza, solarium, FB-kaverilistalla 100-1000 ihmistä, biletys, kavereiden kaa hengailu, laskettelu, uinti, puheliaisuus."

jooga-, karaoke -, vaaleat hiukset , tanssiminen /-, matkustelu -, Bacardi breezer -, aerobic -, cosmopolitan -, salkkarit -, Vin diesel -, shoppailu -, paneminen /- (sut voisin raiskata vaikka heti), Sedulat ehdoton -, täydelliset naiset -, Anastacia -, NRJ?, tupakka (joskus), Shoppailuaddiktin päiväkirja ?, Moulin rouge -, meikit , Ibiza -, solarium (joskus), FB - (ei ole), biletys -, kavereiden kanssa hengailu (laatuystävien), laskettelu -, uinti -, puheliaisuus .

Seuraavanlainen saattaisi vaikka ollakin:
        luonto, metsä, tummat hiukset, valokuvaus, ajatteleminen, kahvi, runous, leipominen, Tuli&Savu-lehti, eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat, taide-elokuvat, klassikkoelokuvat, kirpputorit, pehmolelujen keräily, South Park, Frasier, taiteet, Beethoven, Prokofjev, jazz, mökitys, Keltainen Kirjasto, maalaaminen, yksinäisyys, Groove FM, shakki, FB:n kaverilistalla reilusti alle 100 ihmistä."

Luonto , metsä , tummat hiukset -, valokuvaus , ajatteleminen , kahvi , runous , leipominen -, Tuli&Savu-lehti , eurooppalaiset ja aasialaiset elokuvat , taide-elokuvat , klassikkoelokuvat , (mistä löydät juuri nämä minun mielenkiinnonkohteeni?) kirpputorit , (myös kierrätyskeskukset ja vastaavat). Pehmolelujen keräily -, South park -, Frasier ?, taiteet , Beethoven , Prokofjev ?, jazz , mökitys , Keltainen kirjasto?, maalaaminen -, yksinäisyys /-, Groove FM /-, shakki , FB (ei ole facebookia).

sulla oli pidempi kysely jossain vaiheessa? sain siitä muistaakseni jonkun 110 pistettä kun 130 tms oli muistaakseni maksimi ;)

Upean kultturelli nainen kun ei edes tiedä mitä ovat Frasier, Prokofjev ja Keltainen Kirjasto... Hiusten blondaus, tupakka, juoruilu, puhelimessa kälätys ja solarium sentään hallussa.

m.o.t.

• pohojanmaanminna kirjoitti:

No eihän se mikään 100% vaatimus ole. Vaan mielestäni, minun henk koht mieltymyksieni ja toiveideni mukaiset "sopivat lukemat". Tietenkin jos kompensoivia puolia löytyy ja on hyvät perustelut miksi lukemat on mitä on, niin se vaikuttaa asiaan.

20-vuotiaista suomalaisista naisista 5-7% on neitsyitä. Ja 1 panokumppani on ollut 15-20%:lla. Eli noin 20-25%:lla 21-vuotiaista suomalaisnaisista on ollut 0-1 panokumppania. Eli joka viidennellä tai neljännellä. Eli tuskin mikään Graalin maljan asteinen löytötehtävä.

Tietenkin odotan naiselta suht samaa moraaliasioissa kuin millainen itse olen. Itselläni ei ole rikosrekisteriä, joten toivon naiseni olevan siltä osin puhdas. Melko sama asia noitten panoasioitten suhteen. Eipä ne kännipanot ole mitään sellasia että sielu siitä kirkastuu...

En ole ollut edes sen 5:n naisen kanssa minkä tilastossani laitoin ikäiselleni naiselle sopivaksi panokumppanien lukumääräksi. Eli sikäli olin jopa hiukan höveli; siedän sen että naiseni on hiukan minua huonompi ihminen... Varmaan hiukan pakko.. ;]

• 777777772
        Travis kirjoitti:

No eihän se mikään 100% vaatimus ole. Vaan mielestäni, minun henk koht mieltymyksieni ja toiveideni mukaiset "sopivat lukemat". Tietenkin jos kompensoivia puolia löytyy ja on hyvät perustelut miksi lukemat on mitä on, niin se vaikuttaa asiaan.

20-vuotiaista suomalaisista naisista 5-7% on neitsyitä. Ja 1 panokumppani on ollut 15-20%:lla. Eli noin 20-25%:lla 21-vuotiaista suomalaisnaisista on ollut 0-1 panokumppania. Eli joka viidennellä tai neljännellä. Eli tuskin mikään Graalin maljan asteinen löytötehtävä.

Tietenkin odotan naiselta suht samaa moraaliasioissa kuin millainen itse olen. Itselläni ei ole rikosrekisteriä, joten toivon naiseni olevan siltä osin puhdas. Melko sama asia noitten panoasioitten suhteen. Eipä ne kännipanot ole mitään sellasia että sielu siitä kirkastuu...

En ole ollut edes sen 5:n naisen kanssa minkä tilastossani laitoin ikäiselleni naiselle sopivaksi panokumppanien lukumääräksi. Eli sikäli olin jopa hiukan höveli; siedän sen että naiseni on hiukan minua huonompi ihminen... Varmaan hiukan pakko.. ;]

Tässä on just tää ihmeen ajattelutapa, et rakasteleminen on jotenkin likaista tai moraalisesti väärin. Siis mit vit!? 2000-luku, haloo! Ja miten helvetissä aina ajatellaan, et jos on useempia rakastelukumppaneita, niin ne on automaattisesti jotain kännipanoja.

Seksi on ihanaa. Seksi on oikein. Seksi ei ole likaista, irstasta, sairasta, väärin tms.

Hirveen monet tekee seksistä, jotenki muusta elämästä irrallisen asian, johon ei osata suhtautua mitenkää. Aikamoisen lattean kuvan saan kyllä ihmisistä, jotka arvostelee toisia heidän seksikumppanien määrän perusteella. Toki on ihmisiä, jotka hakevat seksillä hyväksyntää, pönkittävät sillä heikkoa itsetuntoa, hakevat "sisältöä" elämäänsä tai muuta vastaavaa ja nämä oireilevat ihmiset sekoitetaan valitettavasti vässyköiden toimesta seksikumppanien lukumäärään. Pellet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe