Vinkkejä kaivataan;
Etsin Turussa tai lähikunnissa toimivaa pukeutumisneuvojaa/-konsulttia jonka oma koulutus-/ikä mahdollistaa kohtuuhintaisten pukeutumispalveluiden (mahd.esim.kotikaappianalyysi yms.) tarjoamisen aikuiselle 40 normaalikokoiselle naiselle, joka kaipaa piristystä (ja ammattilaisen silmää) omaan pukeutumiseensa. Koska esim. Turun alueella koulutetaan pukeutumisneuvojia, niin ajattelin, että löytäminen olisi helppoakin.... vaan ei ollut.
Pukeutumisneuvoja/-konsultti Turku
miriditzia
1
933
Vastaukset
- Taina S.
Hei. Löysin marraskuisen kirjoituksesi ja voin kyllä auttaa sinua,jos et ole vielä apua löytänyt. Olen raumalainen pukeutumisneuvoja (www.aladossia.fi) ja käynti Turussa ei tuota ongelmia :) Ota yhteyttä mikäli vielä on tarvetta /kiinnostusta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351