Hellou!
Tilanne: tarkoitus on tehdä omakustannelevy, mutta olisin vähän tiedustellut mitä oman cd:n tai DVD:n teettäminen tulee maksamaan? En tarkoita studiota, nauhotusta jne. Vaan että valmis aineisto toimitetaan levyfirmaan ja ne iskee ne levyille.
Tarkoitus olisi saada normi kuoret siihen ympärille johon mahtuu biisivihkonen messiin.
Mitä siis maksaa jos teettää 1000, 10 000 tai vaikka 100 000 levyä?
Olen ollut 2x yhteydessä yhteen Suomessa toimivaan levyfirmaan, mutta eivät ole antaneet ikinä hintoja. Olisiko muutoinkin järkevämpää levyt ottaa ulkomailta? Mistä?
Kiitos kaikille vastaajille etukäteen!
Oma CD / DVD... Mitä maksaa?
Pobbilevy
1
390
Vastaukset
- Chrisis
Neliväripainolla tulee sinkulle hintaa kutakuinkin 900e jos ottaa tuhat kappaletta.
Hinta aina halpenee mitä enemmän ottaa.
Esimerkiksi http://www.usb-media.fi/ tuolla näkyy hintoja ja antavat kyllä puhelimessa tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657