Elikkäs miten ois hyvä virittää mopo et kulkis 75-100?
viritys derbi senda r drd racing
10
377
Vastaukset
Tehoputki isompi kaasutin niin pääset ~100km/h
- d3b1
mitä pitäs laittaa et kulkis ilman teharia tommosta vauhtia
d3b1 kirjoitti:
mitä pitäs laittaa et kulkis ilman teharia tommosta vauhtia
Ööö, en oo varma pystytkö saamaan moposi menemään 100km/h ilman vaihtamatta tehoputkeen... Tottakai voit aina porata vakioputkesta kurin pois, tukkimalla hukkaputken ja kokeilla...Mutta epäilen ettei mene kuin 80km/h.
- d3eb1
buum kirjoitti:
Ööö, en oo varma pystytkö saamaan moposi menemään 100km/h ilman vaihtamatta tehoputkeen... Tottakai voit aina porata vakioputkesta kurin pois, tukkimalla hukkaputken ja kokeilla...Mutta epäilen ettei mene kuin 80km/h.
jos ostaa teharin nii saako sen hukkaputken sit kiinni siihen vai miten se menee? :D
- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
d3eb1 kirjoitti:
jos ostaa teharin nii saako sen hukkaputken sit kiinni siihen vai miten se menee? :D
Jos laitat tehoputken siinä ei ole koko hukkaputkee se hukkaputki on vakio putkessa kiinni joka lähtee samalla kun otat vakio putken irti...
- d3rb1
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Jos laitat tehoputken siinä ei ole koko hukkaputkee se hukkaputki on vakio putkessa kiinni joka lähtee samalla kun otat vakio putken irti...
onko se kovahomma laittaa teharipaikalleen ja ottaa pois?
d3rb1 kirjoitti:
onko se kovahomma laittaa teharipaikalleen ja ottaa pois?
Ei. Tarvitsee vain irroittaa 4-5 ruuvia.
- kjgkdfnbkihdzxibh
buum kirjoitti:
Ei. Tarvitsee vain irroittaa 4-5 ruuvia.
tunge vittu perseesees nii kyllä virittyy
- olen minä
kjgkdfnbkihdzxibh kirjoitti:
tunge vittu perseesees nii kyllä virittyy
Maalaa mänmnän pää punasex ja raaputat ruuvimeisselillä mäntään vauhti viivoja niin kyllä kiihtyy ja kulkee. voit myös keventää mäntää leikkaamalla helmat irti.
- voil
ei kyllä muutes mee 100 ilman 70cc,noilla saaa menemään 90-95km/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450