Nyt on sitten mahdollisuus kertoa että mikä toisten viesteissä kiinnostaa ja mikä pahastuttaa?
Kerro oletko mies ja nainen sekä millainen viestin pitää olla että teitä kiinnostaisi jatkaa yhteydenpitoa?
Onko kuivan asiallinen viesti hyvä vai ehkäpä lyhyt vitsikäs niitä näitä jutteleva vai sitten itseä esittelevä ja tarinoiva?
Miten pahasti toinen voi teille pilata näkemyksensä itsestä jo pelkästään viestin tyylillä?
Itse olen huomannut että naisista on vaikea huomata mitä he haluavat kun jokainen haluaa erilaista. Osa nähtävästi tykkää lyhyistä viesteistä, osa pitkistä, osa siitä että kysellään päivän tapahtumia, osa että kerrotaan oma elämäntarina, osa että kerrotaan omista arvoista jne.
Jää vain miettimään että montako paria jää syntymättä pelkästään sen perusteella ettei toisen tapaa kirjoittaa viestiä pidetä?
Aivan kuin se olisi tärkeäkin asia parisuhteen etsimisessä tai kertoisi ihmisen muista avuista jos kirjoittaa tietyllä tavalla.
Mielipiteitä tähän?
Miellyttävät viestit?
9
791
Vastaukset
- Nainen x
mitään tiettyä kaavaa. Viestit pitäisi olla juurikin yksilöllisiä.
Törkyviestit on sitten asia erikseen, niihin en koskaan vastaa. (ottaisitko suihin, haluan salasuhteeseen jne.)
Ja jos viesti on vain: Lähetä kuva! komeamies@paras.fi
Haluan ensin tutustua, ja sitten vasta lähetetään kuvat, jos siltä tuntuu.
Kaiken huippu oli eräs ukkomies: vaimoni on lähdössä kahden viikon matkalle, joten haluaisin kahdeksi viikoksi nukkumis-seuraa......
Ja profiilissani lukee, että haen vapaata miestä tositarkoituksella. - nainen y
Mielestäni tärkeintä olisi, että viestissä olisi joku kysymys, mihin voisin vastata. On piinaavaa lukea pitkä viesti jossa avaudutaan ja kerrotaan melkein koko elämäntarina, kun haluaisin edes kohteliaisuudesta jotakin vastata mutten yhtään keksi mitä vastaisin. Jos kirjoittaja laittaisi loppuun edes että "Tässä minun tarinani, minkälainen sinun tarinasi on?", ehkä pystyisin jotakin siihen vastaamaan. Parasta olisi jos kysymys olisi jotenkin yksilöity, tyyliin "mainitsit profiilissasi pitäväsi viineistä. Mikä on ehdoton suosikkisi?" Oli kysymys miten lattea tahansa, arvostan sitä että kirjoittaja on kuitenkin yrittänyt keksiä jotain ja vaikuttaa olevansa kiinnostunut myös saamaan minulta vastauksen.
Hyvän kuvan ihmisestä antaa myös se, että hän osaa aloittaa viestin jollain tervehdyksellä ja loppuun laittaa nimensä. Muuten viestin pituudella tai kuivuudella ei minulle ainakaan ole kauheasti väliä. Toki hauskoja viestejä on kiva saada, mutta ymmärrän etteivät kaikki ole verbaalisesti lahjakkaita. Kunhan siis viestissä on jonkinlainen kysymys tai toteamus ("Olisi kiva kuulla enemmän viiniharrastuksestasi" tms.), johon minun on helppo tarttua ja vastata, niin minä kyllä pääsääntöisesti myös vastaan vaikkei profiili tai itse viesti olisi niin suurta vaikutusta tehnytkään. - Marake
Me naisethan olemme kaikki erilaisia, kuten miehetkin ovat erilaisia. Mutta yleisesti ottaen viesti tehoaa parhaiten, jos se on rennon kevyesti kirjoitettu, aika lyhyt, sopivan vitsikäskin, jopa itseironiaa saisi olla mukana. Jaarittelevat elämäntarinat ovat tuskallisen tylsiä lukea. Miehen pitäisi enemmän kysellä naisen asioista kuin puhua itsestään. Oikeinkirjoitus on tärkeä: kannattaa lukea teksti vielä toiseen kertaan läpi ja korjata virheet ennen kuin lähettää sen menemään.
Ole rehellinen siinä mitä kirjoitat. Valheellisuus paistaa aina läpi. Ole oma itsesi, älä yritä olla muuta kuin mitä olet. Jos et naiselle kelpaa, pian tulee toinen, joka arvostaa aitouttasi.- 6+10
"Jos et naiselle kelpaa, pian tulee toinen, joka arvostaa aitouttasi. "
Tai sitten ei. Ainakaan netissä. Eikä varmasti ainakaan näissä myynti-ilmotuksiin vastaamisissa.
Sellainen viesti on paras mistä huomaa että deitti-ilmoitus/galleria/profiili on luettu. Jos profiilissa lukee selkeästi mitä henkilö hakee, tai etenkin mitä ei hae, ei pidä mennä ehdottelemaan vääriä asioita.
Jos teksti on pitkä kannattaa tietysti itsekin käyttää aikaa viestin kirjoittamiseen hieman enemmän. On hyvä mainita jos pitää samoista asioista, tai mikä ylipäänsä on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen profiiliin. Kannattaa myös huomioida onko profiilissa käytetty tietynlaista huumoria, silloin voi itsekin vastata samaan sävyyn. Jos profiilissa on kuva on hyvä lähettää jollain keinoin myös oma kuvansa melko nopeasti.- N35+
Asialliset viestit ei ole yhtään kuivia minun mielestä, semmoinen viesti jossa toinen vilpittömästi kertoo jotain itsestään on hyvä. Inhoan lyhyitä vastauksia joissa mies ei kerro mitään itsestään, kyselee vaan. Hyvä huumori on mukava lisä, ja se kertoo ihmisestä aika paljon minkälaisesta huumorista pitää.
Kritiikkiä ja arvostelua viestin saajaa kohtaan kannattaa vältellä, sain kerran haukut kun olin jättänyt vastaamatta johonkin miehen kysymykseen. Antoi tosi nirppanokka vaikutelman tyypistä.
Liian tarkka utelu raha-asioista on kanssa ällöttävää heti alkuvaiheessa. Kyllähän jokainen haluaa tietää onko toinen työssä/työtön/opiskelija, mutta jotenkin ahdistaa liian tarkka kysely, ja jos näyttää että lähinnä varallisuuteen liittyvät asiat kiinnostaa. Yksi kysymys josta olen joskus ärsyyntynyt oli että "paljonko asunnosta on velkaa jäljellä".
Minua kiinnostaa miehessä elämäntavat, kiinnostuksen kohteet, elämäntilanne ja minkälaista naista hakee.- melkein jo varattu
Jos ja kun suhde lopahtaa viestien takia, siihen on syynsä - pari ei olisi toisilleen sopiva.
Itse treffailen nyt miestä, jonka viestityyli aluksi ärsytti ja ihmetytti. Mutta se herätti myös tunteita. - Hehhehh
melkein jo varattu kirjoitti:
Jos ja kun suhde lopahtaa viestien takia, siihen on syynsä - pari ei olisi toisilleen sopiva.
Itse treffailen nyt miestä, jonka viestityyli aluksi ärsytti ja ihmetytti. Mutta se herätti myös tunteita."Jos ja kun suhde lopahtaa viestien takia, siihen on syynsä - pari ei olisi toisilleen sopiva."
Onpas kova uskomus. Vähän niinkuin että jos kohtalo ei ohjaa yhteen niin pari ei ollut sopiva toisilleen?
Tuurillahan ne laivatkin seilaavat...
"Itse treffailen nyt miestä, jonka viestityyli aluksi ärsytti ja ihmetytti. Mutta se herätti myös tunteita. "
Se on se pelimiesten tapa.
- Yx nainen
Minä laitoin ilmoituksen joka on aika erikoinen koska jos joku siihen vastaa on sillä vähän kiinnostustakin. Esim.Suomi24 ilmoitukset on niin samanlaisia että niihin voisi tehdä kopioimalla viestit. Tietenkin naisista on vaikea huomata mitä ne haluaa, sama on miehillä. Itse en tykkää että annetaan sukuselvitys heti eka viestissä jos saa monta viestiä niitä ei ole kiva lukea. Niihin on helpompi vastatakkin jos jää jotain mitä voi kysyä. Enkä yleensä kirjoita pitkiä kirjoituksia heti alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164