Hei!
Olen pitkään etsinyt valkoista untuvatakkia jonka olen nähnyt tähän mennessä 2-3 ihmisellä päällä. Kyseessä on polviin ulottuva ihana naisellinen untuvatakki jossa kaulus on tottakain suuri "kaulaliina"mallinen ja lämmittää kivasti kaulaa.. Lisäksi takissa on yleensä lantion kohdalla vyö/naru.. En ole varma, että onko näitä untuvatakkeja eri valmistajilla samaa mallia useempi mutta en vain saa käsiini sellaista..
Olen kattellut Modasta, urheiluliikkeistä ja Espiritistä.. Vielä ei ole tärpännnyt. Kaikenlaisit toppatakkeja kyllä löytyy mutta en halua sellaista. Olen myös googlettanut enkä löytänyt edes kuvaa sellaisesta.
Osaisiko joku auttaa?
Valkoinen untuvatakki?
shaz84
2
876
Vastaukset
- ...
esiteltiin 11 erilaista toppatakkia, joista Seppälän malli muistutti hiukan kuvailemaasi. Seppälän sivuilla ei valitettavasti ollut ollenkaan takkien kuvia, enkä tiedä, onko ko. mallia valkoisena.
- Swan---
Voisi olla Joutsenen untuvatakki, katso http://www.joutsen.com/index.php/fi/asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499