Asumme perheasunnossa SAO:n kaksiossa, ja joka vuosi on vuokra noussut palveluiden tason yhä madaltuessa. Saunavuorot vähentyneet. (Joulusauna maksullinen!!! Ei toista joulua täällä enää.)
Lisäksi taloihin muuttanut hieman epäilyttävää porukkaa, ja vuokralaisetkin tuntvat vaihtuvan tiuhaan. Meteli arkena aikamoista. Rappukäytäviä sotketaan ja niistä rankaistaan ainoaa toimivaa osaa siivoojia.
Naurettavin elementti on kyllä jokavuotuiset vuokrankorotukset. Viime korotuksessa kaksiomme vuokraan 40e lisää minusta täysin kohtuutonta, mutta eipä auta narista täällä kun asun.
Mikäpä muiden mielipide SAO:n touhusta? Savotekkiä en edes mainitse. Käytännössä heitä ei ole edes olemassa. Patlaiskoja kahvinryystäjiä, jotka vittuilevat kun huomauttaa ongelmista.
Mitäs pidätte SAO:n / Savotekin toiminnasta, joita viesti koskee
5
499
Vastaukset
Vuokrankorotukset ovat menneet liian pitkälle tässä kaupungissa. Kyseisien ihmisten ahneudella ei tunnu olevan rajaa vaikka tulevaisuus näyttää kohta siltä että 25% asunnoista jää tyhjiksi kun ei kellään ole enää varaa niissä asua.
Olen aina pienen ihmisen puolella, siksi minut täytyisikin valita savonlinnan keisariksi niin asiat muuttuisi.- W Elkainen
Ei kai kukaan enää nykyään asu vuokralla? Pankista saa lainaa halvalla korolla, ja asuntoja on myytävänä savonlinnassa hyvinkin huokealla hinnalla.
En jaksa sääliä sinua lainkaan. Vuokrapuolella se on nimenomaan niin, että sitä saa, mitä tilaa- Kohta kyllästynyt
En sääliäsi kaipaa, jos niin luulet, niin sinua tässä sääliä pitäisi. Ei opiskelijalla oikein ole varaa lainoja pois maksella saatika asuntoja ostella. (Jos et tiennyt SAO = SAvonlinnan Opiskelija-asunnot.)
Toisekseen kukaan täysipäinen nuori ihminen ei valmistuttuaan jää savonlinnaan masokistejä varmasti löytyy, mutta jyrkkä ei koko sisäänpierevälle kunnalle.
- perheasunnossa.
Taidat olla juuri näitä nykyajan uusavuttomia joille on kaikki kannettu valmiina eteen. Onko sitä perkele pitänyt pentujakin jo tehdä vaikkei ole ammatista saati työpaikasta mitään tietoa. Muuten et perheasuntoa saa, ruikuttaja. Te olette oikein tyypillisiä pillittäjiä joista itsestään EI OLE MIHINKÄÄN!!
On opintorahat ja asumistuet ja ilmaiset ruuat ja halvat matkaliput ja ja ja... Vittu että pistää vihaksi aikuisella ihmisellä kun kuulee tätä nykyajan ruikutusta. Painukaa vaikka helvettiin täältä valittamasta tyhjän takia.- Kohta Kyllästynyt
Äiteeskö rumia opetti puhumaan? Kannettu eteen mitähän nyt oikein tarkoitat? Ei tässä kuule kenellekkään olla mitään kannettu, kyllä ihan itse olen saanut koulutukseni eteen työtä tehdä ihan siinä missä kaikki muutkin. En minä ala jonkun työttömän AIKUISEN hampuusin, joka ei eläessään ole tehnyt muuta kun leivästä paskaa, sikäli jos joku sen leivän on nenän eteen tuonut.
Onhan tässä opintorahaa yms, kyllä näin on. Tuleppa itse kokeilemaan kuukausi sillä rahalla elää.
Korjatakseni virheen minulla ei ole lapsia, sitä ei perheasunto vaadi ainakaan SAO:lla.
Jokatapauksessa keskustelu vetää jyrkästi ohi aiheen. Edellinen kommentoija voisi vaikka mennä nukkumaan junaraiteille, toivottavasti asiaakin saadaan tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144