Miten aiot käyttää nämä viimeiset pari vuotta?

Meredith'

No niin, vuosi 2012 ja maailmanloppu lähestyvät vääjäämättä. Miten sinä aiot käyttää nämä viimeiset reilut pari vuotta? Itse ajattelin bailata vuoden-puolitoista hillittömästi, toteutan haaveeni naisen kanssa olemisesta, matkustelen yms. Lopun ajan mietiskelen ja koetan saavuttaa mielen tasapainon.

12

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta tulppaani

Mene tosiaan ryyppyputken päätteeksi Himalajalle istuskelemaan jäisen kiven päälle munkkikaapu päällä ja perse kohmeessa! Joo, tosi uskottavaa! Saavutat mielen tasapainon kun maailmanloppu lähestyy? Mitä sitten teet sillä mielen tasapainolla kun maailma loppuu? Kuolet tasapainoisen kuoleman? Miten se eroaa tasapainottomasta kuolemasta?

"Ole nyt vaan ihan rauhallinen, vaikkakin kohta kuolet" - ei toimi!

Ainoa toimiva strategia on flegmaattinen välinpitämättömyys. En lotkauta korvaanikaan maailmanlopulle. En ole sitä tilannut, en ole siitä vastuussa. Jatkan näennäisen säälittävää sätkynukke-elämääni mekaanisen koneen tavoin ikäänkuin näkymättömät langat nykisivät jäseniäni. Löydän rauhan kaiken näennäisessä turhuudessa. Koen sen turvallisuuden jonka oikeasti turhan tajuaminen oikeasti turhaksi ja oleellisen tajuaminen oleelliseksi tarjoaa.

Vielä 21.12.2012 hankin kesäkukkien siemeniä seuraavaa kesää varten ikäänkuin mitään ei olisi tapahtumassa. Istutan tulppaanin sipulit syksyllä kuten tavallista. Minulla on sitoumus siemenien ja sipuleiden kanssa, olen luvannut niille elämän ja tarkoituksen täyttymyksen mahdollisuuden, olen niille tarpeellinen ja ne minulle. Tulppaani on maailman viisain olio sillä se ei välitä.

Yksi maailmanloppu sinne tai tai tänne, PYH! Maailmanlopun kanssa minulla ei ole mitään sitoumusta, minä katselen sitä halveksuen nenänvarttani pitkin ja tämänkin teen vasta aivan viimeisten sekuntien aikana. Siihen saakka pakerran kaikessa rauhassa joululahjoja ja valmistaudun täysillä seuraavaan kevääseen sekä kesään, kuten tulppaaninikin tekevät.

• Meredith'

Kyllä sinunkin kannattaisi koettaa saavuttaa mielen tasapaino ennen loppua, jotta siirtyminen toiseen maailmaan sujuu vaivatta.

• way to blue

Hienoa Musta tulppaani! Mielestäni yksi parhaita suhtautumustapoja, mitä olen lukenut. Ja sitäpaitsi puutarhan hoitaminen on mielenrauhaa, ei sitä sen kauempaa tarvitse lähteä hakemaan.

• Tulee epäilemättä sinulle monella tavalla turhauttavaksi ja häpeälliseksi kun et kuolekaan. Toivottavasti et sentään omalla nimelläsi ole missään mennyt moisia möläyttelemään. Hirnuminen naapurustossa voi olla aika ankea kokemus...

• after 2012

Jos kerran ko. planeetta on vieraillut täällä joka 3600:s vuosi ja oletetaan että planeettojen kiertoradat pysyvät samanlaisina, miksi aikaisemmista luonnonmullistuksista ei ole mitään tieteellistä näyttöä. Jos kerran Nibiru ohittaessaan maapallon aiheuttaa valtavia luonnonmullistuksia mm. tsunameja, mannerlaattojen siirtymistä, tulivuorenpurkauksia, napojen vaihtumista jne., miksi näistä ei ole mitään todisteita löytynyt arkeologisissa kaivauksissa???
      Mannerlaatat ovat saaneet kehittyä nykyiselleen ja miljoonia vuosia ilman mitään vedenpaisumuksia?? Koko Nibiru hössötys on taitavasti tehty markkinointikikka elokuvaa varten.

Eli älä nyt sitten ihan hirveästi pety jos se maailmanloppu ei tulekaan.

• Tattis Tonttu

Jippii ja jumalauta,ei tarvitse lähteä etelään sukeltamaan ja surffaamaan kun sitä voi harrastaa näilläkin leveysasteilla.

Millon se Nipiru sitten tulee ja voiko siltä toivoa jotain?

• ja todellisuus

"toteutan haaveeni naisen kanssa olemisesta,"

Etköhän nyt haaveile aivan utopistisia. Joku raja sentään.

• lukenut

Kirkko vihkii pareja kerran kuussa 'liukuhihnaperiaatteella'! Onnistuu niin köyhiltä kuin rikkailta! Kirkko järjestää, todistajat, kavittelut ja kaakut ja kustantaa kaiken. Tarvitsee vain esteettömyystodistus olla mukana! Tilaisuus kestää 15 minuuuttia!

• oikee raharänni!

Sain tästä mahtavan bisnesidean jonka joku voisi markkinoida kirkolle: Perustetaan kirkkojen läheisyyteen paikkoja joissa voi tehdä syntiä oikein täyslaidallisen ja sieltä kipittää kirkkoon saamaan anteeksi. Halvaksi tämä ei tietenkään tule koska synti saa maksaa mansikoita. Kirkko ehtii tehdä tällä hyvät rahat vielä ennen 21.12.2012 ja jos sitä maailmanloppua ei tulekaan niin eihän kukaan sitä jää suremaan. Kaikki ei varmaan ole ehtineet tehdä syntiä oikein kunnolla ja mitäpä järkeä siinä anteeksiannossa on ellei ole paljon mitään anteeksiannettavaa. Mitä se kirkossa saarnaava pappikin luulee synnistä tietävänsä!

• Meredith'

Eilisessä Penn&Tellerissä haastateltiin jotain proffaa, joka tietää mikä aiheuttaa tämän katastrofin. Sillä oli siitä jollain teleskoopilla otettu kuvakin, nimittäin kääpiö tähti kulkee maapallon läheltä tai törmää. Mayat siis on nähneet tämän tähden ennenkin ja laskeneet että se osuu maahan 21.12.2012.

Mutta tämä toinen tutkijahan kertoi että on paikkoja joissa voi selvitä hengissä, niin kuin madagaskar ja pari muuta. Sinne ei tietenkään kaikki ihmiset mahdu =(

• juo kaljaa vaan!

Jos tähti törmää maapalloon niin se on menoa. Kautta linjan, ilman poikkeuksia. Säästä matkarahat ja käytä ne paremmin: osta päihteitä ja käytä niitä.

Proffa lie Nemesis-teorian kannattaja
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Nemesis_(mytologia)
        Jotkut nimittäin aiemmin uskoivat parinkymmenentuhannen vuoden välein esiintyvien katastrofien johtuvan Auringon himmeästä seuralaisesta jolle annettiin nimi Nemesis.

• jokujännäihminen

tiedoksi, tuo ei välttämättä oo totta voi olla sillee ettei tapahu mitään, sillee että sähköjä ei enää oo.ainoo mahollinen ois jääkausi , tai semmonen aalto juttu avaruudesta. ja toivo että se ois tuo eka!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42