Tuossa viimeiltana tuli ilmeisesti Susi hevoslaitumille ja raapi ja puri kunnon jäljet kahteen hevoseen kuitenkaan saamatta niitä kaadettua. Mitenkä on jatkossa, palaako Susi vielä uudelleen vai onko sillä tapana jatkaa matkaa, vaeltaa tai jotain??? Tila on metsänreunassa.
Susi kävi hevosten päälle
6
509
Vastaukset
- niin elukka
makaa jossakin röppeikössä suolet kartanolla hevosen potkun
seurauksena.- jotta
susi kävi hevosten päälle. Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten.
- messina
kyllä se takaisin tulee ole varuillaan.jos jostakin saisit haaskan,voisit sen laittaa syötiksi sille ja mennä vahtimaan sitä yöllä.ne on kuule ilkeitä ne sudet.kannattaa olla tarkkana ja tappaa ne jos mahdollisuus tulee
- pelästynytihmettelij
"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"
No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässi - semmonenihmettelijä
pelästynytihmettelij kirjoitti:
"Tekstissä sitten jo epäillään sanoen, ilmeisesti. Taas näitä jatkuvasti toistuvia ehkä, mahdollisesti, ilmeisesti, luultavasti juttuja. Lopettakaa nyt isot äijät jo... Ei puutu kun rhy:n kaikkitietävä suurpetoyhdysmies vielä lausuisi susien iän ja sukupuolen hevosen persuuksissa olevista arvista tulkiten"
No en minä odottanutkaan mitään järkevää vastausta metästäjältä, kyllä olisi taas karpolla asiaa kun puhutaan metästäjän järjesjuoksusta.
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässipahoittelen karkeaa kielenkäyttöä mutta löysin jo oikeita asiantuntioita jotka osasivat auttaa.. case closed. kiitos ja näkemiin.
- vaihtui
pelästynytihmettelij kirjoitti:
Ilmeisesti et tunnista peruskoulussa jo opetettuja eläinten jälkiä, et usko asiantuntioita, etkä tunnista tapaa millä peto toimii ja milloin liikkuu. Minä tunnen perusasioita vaikka en ole metsästäjä ja pystyn määrittelemään onko pihalla liikkunut ollut kissa vai koira. Sitä en ole nähnyt mutta asioita VOI päätellä muttei koskaan voi olla varma..vitun pässisudesta pässiksi. Oletko vieläkään varma, vai vasta päättelet? ps. ei hirveän paljon kannattaisi hehkutella kissan ja koiran jälkien toisistaan erottamisella. Sot sot..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820