Aina saa lukea että naiset muka on kaiken pahan alku ja juuri S24 treffeillä! P*skan marjat sanon minä, miehethän näyttävän aika pellejä olevan; eivät voi vastata viesteihin, edes: ''en ole kiinnostunut'' tms.
Ja miehet luulevat liikoja itestään; kun annat ns. pakit eli ilmotat ettet ole kiinnostunut niin miehet alkaa heti haukkumaan kuinka ruma nainen on jne :D Miksi eka naine onkin kaunis ym.. ja sitko saa pakit niin muuttuu silmän räpäyksessä rumaksi? O'ou..
Moni mies kehuu itseään komeaksi (etenkin kuvattomat), sitten ko pyydät kuvan niiin tuleekin aivan jtn muuta kuin komea mies! Jtn aivan järkyttävää... *hyi olkoon*
Miehet täyspellejä!
35
1348
Vastaukset
- grraaargh
he haukkuvat naisia netissä, niin nämä uskovat. Meinaavat että saavat siten rauhassa
jatkaa omaa täysin perseestä olevaa touhailuaan, ja vielä naisetkin käyttätymään
niin kuin he haluavat. - Miehen kokemuksia
"Aina saa lukea että naiset muka on kaiken pahan alku ja juuri S24 treffeillä!"
Miehillä on kokemusta vain naisista ja miehet kommentoivat noita asioita aika tiuhaan.
Suurin ongelma taitaa olla että joukko miehiä on nettideitissä täyspellejä mutta pelottavan suuri joukko naisia (myös niitä ns. "tavallisia") on myöskin.
"! P*skan marjat sanon minä, miehethän näyttävän aika pellejä olevan; eivät voi vastata viesteihin, edes: ''en ole kiinnostunut'' tms."
Moni on oppinut tuon kyllä varmaan naisilta.
Käytännössä ei jaksa laatia enää pitkiä viestejä koska se aika menee hukkaan jos vastausta ei tulekaan.
"Ja miehet luulevat liikoja itestään; kun annat ns. pakit eli ilmotat ettet ole kiinnostunut niin miehet alkaa heti haukkumaan kuinka ruma nainen on jne :D Miksi eka naine onkin kaunis ym.. ja sitko saa pakit niin muuttuu silmän räpäyksessä rumaksi? O'ou.."
Osalle miehistä varmaan on vaikea ottaa pakkeja. Itse otan mieluummin kyllä pakit kuin esimerkiksi sen mitä olen joutunut kokemaan tässä kolmessa eri tapauksessa: Nainen näki kuvan ja häipyi eikä hänestä kuulunut mitään vaikka kyselin perään, toinen samoin häipyi kun lähetin hänelle kuvan lähes heti sitä pyydettyä sanomatta sanaakaan ja kolmas jonka kanssa kuvia ei ole vaihdettu on ollut onlinen useampana päivänä muttei ole viestiä kuulunut takaisin useampaan päivään.
"Moni mies kehuu itseään komeaksi (etenkin kuvattomat), sitten ko pyydät kuvan niiin tuleekin aivan jtn muuta kuin komea mies! Jtn aivan järkyttävää... *hyi olkoon*"
En ole kehunut itseäni komeaksi mutta kuva näyttää olevan suuri kynnys monille joten ehkä mies yrittää tekstillä vakuuttaa olevansa komea että nainen olisi yhteydessä häneen ennen kuvien vaihtoa?
Moni nainen näköjään nimittää taitaa etsiä hyvännäköistä miestä tai "komeaa kollia".
Omat kokemukseni on taas sellaisia että kun profiilissani on vaade että nainen on normaalivartaloinen eikä siis pullea tai ylipainoinen niin pyöreät naiset ottavat yhteyttä tai naisen profiilissa lukee "normaali" vaikka kuvasta näkee heti ettei ole kovin normaali.
Osa miehistä varmasti käyttäytyy kusipäisesti mutten ymmärrä tuota naisten yksinkertaisimpien käytöstapojen puutetta yhtään.
Kovasti olen miettinyt että kannattaako tätä jatkaa ollenkaan jos nainen jonka kanssa yhteys syttyisi ja kiinnostus olisi molemminpuolista sattuisi käyttäytymään samalla tavalla muttei vaan minun kanssani. En oikein sietäisi sellaista ihmistä vierelläni.- grraaargh
No LSÖÄAÖK!
t: grraaargh - Jarski5
on minulla kymmeniä.
- Never again
Nettideittailu on täysin turhaa, aikaa vievää ja tuloksia ei tule. Voin sanoa tämän monen vuoden kokemuksella. Tulee vaan paha mieli ja turhautuu. Ennen en ole ollut miesvihaaja (olen nainen) mutta muutaman vuoden pyörittyäni nettideitissä (kirjoittelua, deittejä, viime aikoina ei sitäkään) minusta on selalinen tullut. Enää en koskaan halua miestä itselleni, mieluummin olen yksin lopun ikääni. Miehet aiheuttavat ainoastaan pahaa mieltä. Olen paljon onnelllisempi yksin. Ja itsetuntokin pysyy parempana kun ei ole "urpojen" arvioitavana. Suosittelen samaa. Opettele olemaan onnellinen yksin.
- jumppis872
Varmaan olet tietoinen itsekkin siitä että tällä viestilläs näytät kuinka asianmukainen itse olet. Taas näitä turhautuneita viestejä joiden avulla ei saa mitään aikaseksi muuta ku pahaa ilmapiiriä. Inhottaa kuunnella noita teidän naisten "hyi olkaan" "yök" viestei ku niitä tuppaa tulemaan joka tuutilta. Ihan niinkuin vaatisitte miesten näyttävän joltain näyttelijöiltä nykyään että saavat ees jotain kehuja ittestään. Koomista oli että joku ryhmä alkoi haukkua jopa jotain mr finland kisan voittajaa tässä taannoin. Olis varmaan tosi kiva jos miehetki tulis kokoajan haukkuu teiä ulkonäköä avoimesti jos ootte vähän rumempia ku normi ihminen.
Oli tosin yllättävää kuulla ettei mies muka vastaisi heille kohdistettuun viestiin, varsinkin jos se on asiallinen. Mutta näköjään se käy niinkinpäin. Kyl mäki jätän iha suosiolla niille vastaamatta jotka alkavat heti ehdottelee jotain säpinää, ettei se oo mitään outoa. Näen itsenikin komeana miehenä, mutta enemmän sitä sisäistä komeutta kuin ulkoista jota naiset näköjään pelkästään arvostavat (yleinen vaikutelma)- rankkaa..
välillä näinkin päin. Yleensä ne miehet ruikkaavat naisten tekemisistä. .. ei se tietysti ole
mikään ihme, miesten mielestä kun naisten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat:
Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne. - jumppis872
rankkaa.. kirjoitti:
välillä näinkin päin. Yleensä ne miehet ruikkaavat naisten tekemisistä. .. ei se tietysti ole
mikään ihme, miesten mielestä kun naisten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat:
Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne.Oon kyl samaa mieltä tosta että miehet ruikuttavat aivan liikaa näistä asioista. Olis vaan paljo terveempi ilmapiiri ku kumpikaan osapuoli ei heittäis näin älyttömiä viestejä ilman ajattelematta toisten tunteita. Ja ihan tosissaan, noi ihmiset jotka vaativat kaikilta tota "Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne. " nii ei niitä kannata pahemmin kuunnella. Sen takii ne täällä on ku heillä oo parempaakaan tekemistä ja purkavat turhautumistaan kun ei osaa olla tuolla oikeassa maailmassa.
- mikä se nyt taas oli
jumppis872 kirjoitti:
Oon kyl samaa mieltä tosta että miehet ruikuttavat aivan liikaa näistä asioista. Olis vaan paljo terveempi ilmapiiri ku kumpikaan osapuoli ei heittäis näin älyttömiä viestejä ilman ajattelematta toisten tunteita. Ja ihan tosissaan, noi ihmiset jotka vaativat kaikilta tota "Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne. " nii ei niitä kannata pahemmin kuunnella. Sen takii ne täällä on ku heillä oo parempaakaan tekemistä ja purkavat turhautumistaan kun ei osaa olla tuolla oikeassa maailmassa.
kertaheitolla tämän palstan tasoa oikein roppakaupalla. :)
- miesmann86
pahan alku ja juuri, mutta olen itsekkin lähettänyt naisille parikymmentä viestiä saamatta yhtään vastausta... Taitaa olla molemminpuolista. ;)
- RompaStompa
Hmmmmm. Oikeastaan tuntuu siltä, että tämä viesti on lähinnä jonkinlainne provokaatioyritys liittyen varmasti myös taannoin aloittamaani keskusteluun siitä että täällä ei törmää kovin usein kohteliaisiin naisiin. Toki tein viestissä selväksi, että on olemassa varmasti myös epäkohteliaita miehiä. Esitin asian hieman ehkä rakentavampaan sävyy ja on sinänsä "hauskaa", että oikeastaan juuri tämä aloitusviesti tukee hyvin monia väitteitäni ja havaintojani. Otsikkokin on jo tyyliin "Miehet täyspellejä" ja sitten vielä joidenkin miesparkojen ulkonäköä kritisoidaan tyyliin "järkyttävää" ja hyiyök". En itse sitten "älynnyt" nimetä keskustelua otsikolla "Naiset horoja" tai "Naiset kusipäisiä nipoja". Se nyt ei ole oikein sopivaa, vaikka ihan samahan se sinänsä on kun ei omalla nimimerkillä kirjoita. Siltikin voisi olla hieman rakentavampi kun tämä keskustelu ei varmasti johda mihinkään sen syvällisempää pohdintaan.
Ja enhän minä ainakaan miehenä tosiaan osaa kertoa sitä millaisia miehet voivat olla kun en miesten seuraa hae. Ja turhahan sinun on valittaa epäkohteliaista miehistä kun eipä tuo sinun tekstisikään kovin miellyttävää luettavaa ole. Sitä saa mitä tilaa. Luokkaannut itse jos joku ilmeisesti sinusta komea mies ei vastaa sinulle, mutta ainakin tässä viestissä lyttäät ihan tyystin miehet joiden ulkonäkö ei juuri sinua miellytä. Ei se nyt kovin kohteliasta ole. Näin ihan vaan vinkkinä.
Kai nyt asioista saa sentään puhua, mutta on ikävää kun vastareaktiona syntyy jotain tällaista, joka ei edes pyri olemaan muuta kuin silkkaa toisen osapuolen lyttäämistä ja halventamista.- RompaStompa
". .. ei se tietysti ole
Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne."
Tuota en muuten ymmärrä. Eipä ole ollut itselläni koskaan vaatimuksena mikään noista. Tai kauneudesta tietysti sen verran, että totta kai pitää miellyttää omaa silmää tietyllä tapaa, mutta ei minulla ole mitään muottia mihin toisia sovitan ja jos ei sovi, niin sitten haukutaan rumaksi. Olen itse tosin alle 30-vuotias joten saanko nyt ihan varmasti hakea myös parikymppisten naisten seuraa.
Se on aika jännä miten ihmeellisiä yleistyksiä ihmiset joskus keksivät. Niin miehet kuin ilmeisesti myös naisetkin. Ja siis ihan varmasti tuota viimeistä lukkunottamatta nuo ovat kritterejä myös miestä valittaessa paitsi että kaunis olisi komea. Varmaan siis joillekin naisille miehen pitäisi olla myös kaikkea tuota ja vielä paljon enemmän. Sitäpaitsi moni nainen kertoo kyllä omassa profiilissaan, että miehen tulee olla juuri tätä ja tätä. No eikös se sitten ole juuri tuota mitä itse sanot miesten tekevän? Eli; naisten mielestä kun miesten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat.
Tällaista se joskus on. Minusta olis mukavampaa saada ihmiset muuttamaan joskus melko vanhanaikaisia ajattelutapojaan ja myös käyttäytymistään netissä. Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien olisi ihastuttava kaikkiin vaan sitä, että sellainen ylimielinen ja epäkohtelias käytös niin miesten kuin naisten osalta vähenisi, kun luulisi, että kaikille on opetettu kotona edes jotain tapoja. No niinhän ei tule käymään, mutta ehkä keskusteleminen asioista saa ihmiset joskus muuttamaan käsityksiään ja huomaamaan sellaiset ikävät jutut joita ehkä jollain tasolla ajattelemattaan muille tekevät. Ehkä joku ei esim. ajattele ollenkaan miten pahalta se tuntuu jos ei vastaa toisen viestiin millään tapaa. Ajatellaan, että "mä olen netissä suht anonyymisti, joten who cares".
Mutta tietysti kun haluaa nostaa asioita esiin, niin eikös sieltä tule joku joka leimaa kaiken keskustelun 'itkemiseksi", "kitinäksi" ja "valitukseksi". - mieensuihinotaperkel
RompaStompa kirjoitti:
". .. ei se tietysti ole
Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne."
Tuota en muuten ymmärrä. Eipä ole ollut itselläni koskaan vaatimuksena mikään noista. Tai kauneudesta tietysti sen verran, että totta kai pitää miellyttää omaa silmää tietyllä tapaa, mutta ei minulla ole mitään muottia mihin toisia sovitan ja jos ei sovi, niin sitten haukutaan rumaksi. Olen itse tosin alle 30-vuotias joten saanko nyt ihan varmasti hakea myös parikymppisten naisten seuraa.
Se on aika jännä miten ihmeellisiä yleistyksiä ihmiset joskus keksivät. Niin miehet kuin ilmeisesti myös naisetkin. Ja siis ihan varmasti tuota viimeistä lukkunottamatta nuo ovat kritterejä myös miestä valittaessa paitsi että kaunis olisi komea. Varmaan siis joillekin naisille miehen pitäisi olla myös kaikkea tuota ja vielä paljon enemmän. Sitäpaitsi moni nainen kertoo kyllä omassa profiilissaan, että miehen tulee olla juuri tätä ja tätä. No eikös se sitten ole juuri tuota mitä itse sanot miesten tekevän? Eli; naisten mielestä kun miesten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat.
Tällaista se joskus on. Minusta olis mukavampaa saada ihmiset muuttamaan joskus melko vanhanaikaisia ajattelutapojaan ja myös käyttäytymistään netissä. Eikä se tarkoita sitä, että kaikkien olisi ihastuttava kaikkiin vaan sitä, että sellainen ylimielinen ja epäkohtelias käytös niin miesten kuin naisten osalta vähenisi, kun luulisi, että kaikille on opetettu kotona edes jotain tapoja. No niinhän ei tule käymään, mutta ehkä keskusteleminen asioista saa ihmiset joskus muuttamaan käsityksiään ja huomaamaan sellaiset ikävät jutut joita ehkä jollain tasolla ajattelemattaan muille tekevät. Ehkä joku ei esim. ajattele ollenkaan miten pahalta se tuntuu jos ei vastaa toisen viestiin millään tapaa. Ajatellaan, että "mä olen netissä suht anonyymisti, joten who cares".
Mutta tietysti kun haluaa nostaa asioita esiin, niin eikös sieltä tule joku joka leimaa kaiken keskustelun 'itkemiseksi", "kitinäksi" ja "valitukseksi"."Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne." ei muuten ole aloittajan kommentti.
Tuon kirjoittaneena totean että valituksesi on sitä yhtä ja samaa mitä täällä saa jatkuvasti lukea
kun miehet ruikuttavat naisten käytöksestä. Auta armias kun joku naispuolinen tekee samaa,
niin heti ollaan kommentoimassa sitä kuinka surkeaa on kun tuollaisia kirjoitetaan. just.
Pitäisköhän sun nyt mennä takas sinne mainitsemaasi ketjuun jatkamaan sitä mukakehittävää
keskustelua. Vai aiotko jatkaa tuota kitinääsi ym. tässä?
Mitä aloittaja sanoi, on valitettavasti totta. Ei tietenkään tarkoita kaikkia miehiä,
mutta osaa heistä kyllä... kuten tunnettua: kerma kohoaa pinnalle, samoin kuona.
Tuo viesteihin vastaamattomuus on yksi hyvä esimerkki: ette te miehet sen paremmin viesteihin vastaile
kuin naisetkaan. Jos profiili ei täytä vaatimuksianne, niin se on siinä. On ilmeisesti kovin vaikeaa
sanoa et "sori vaan, mut en oo kiinnostunut susta."
Se on itse asiassa ihan helppoa, kirjoittaa vaan tai vaikka kopioi tästä ja liittää viestiin:
"En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa." - RompaStompa
mieensuihinotaperkel kirjoitti:
"Rikas, fiksu, kaunis, nuori, hiljaa, kuunteleva, tarvittaessa välittömästi suihin ottava, jne." ei muuten ole aloittajan kommentti.
Tuon kirjoittaneena totean että valituksesi on sitä yhtä ja samaa mitä täällä saa jatkuvasti lukea
kun miehet ruikuttavat naisten käytöksestä. Auta armias kun joku naispuolinen tekee samaa,
niin heti ollaan kommentoimassa sitä kuinka surkeaa on kun tuollaisia kirjoitetaan. just.
Pitäisköhän sun nyt mennä takas sinne mainitsemaasi ketjuun jatkamaan sitä mukakehittävää
keskustelua. Vai aiotko jatkaa tuota kitinääsi ym. tässä?
Mitä aloittaja sanoi, on valitettavasti totta. Ei tietenkään tarkoita kaikkia miehiä,
mutta osaa heistä kyllä... kuten tunnettua: kerma kohoaa pinnalle, samoin kuona.
Tuo viesteihin vastaamattomuus on yksi hyvä esimerkki: ette te miehet sen paremmin viesteihin vastaile
kuin naisetkaan. Jos profiili ei täytä vaatimuksianne, niin se on siinä. On ilmeisesti kovin vaikeaa
sanoa et "sori vaan, mut en oo kiinnostunut susta."
Se on itse asiassa ihan helppoa, kirjoittaa vaan tai vaikka kopioi tästä ja liittää viestiin:
"En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa."I rest my case.
No voiko tuon jälkeen enää muuta sanoa.
Tiedän muuten, että se ei ole aloittajan kommentti, enkä edes väitä sellaista missään. Mistähän sait sen päähäsi. Varmaan samasta lähteestä kuin tuon lainaamani aikaisempi kommenttisi.
"Auta armias kun joku naispuolinen tekee samaa,
niin heti ollaan kommentoimassa sitä kuinka surkeaa on kun tuollaisia kirjoitetaan. just."
Auta armias jos mies lähestyy asiaa samalla tapaa ja samoin sanoin kuin sinä ja hengenheimolaisesi. Kyllä siinä taas saisi mies haukut päälleen ja koko jutun ideakin vesittyisi. Näköjään monille sellainen keskenkasvuinen kiukuttelu on kuitenkin parempi lähestymistapa asioihin. Puhut kohdallani "kitinästä". No mitähän tuo oma viestisi on.
Enpä nyt sen kummemmin hyökännyt aikaisemmin henkilökohtaisesti sinua vastaan, mutta näköjään vedit siitä heti herneen nenääsi. Taitaa kertoa jotain sinusta. Päättele itse onko se positiivista vai negatiivista. Olisithan voinut sitten kertoa omista kokemuksista siinä toisessa ketjussa ja todeta ihan normaalisti, että "Minulla on kyllä huonoja kokemuksia myös miehistä. Ette tekään kyllä muista olla niin kohteliaita". Ei ole kiellettyä tuoda sitäkään näkökulmaa siihen. Mutta taitaa olla keskustelutaidot vähän vieraita sinulle vai mitä. Ja on siis ihan sama mitöä mieltä minusta olet. Turha meuhkata enempää jos ei asioista voi muuten keskustella.
J
oten; "En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa." - mieensuihinota
RompaStompa kirjoitti:
I rest my case.
No voiko tuon jälkeen enää muuta sanoa.
Tiedän muuten, että se ei ole aloittajan kommentti, enkä edes väitä sellaista missään. Mistähän sait sen päähäsi. Varmaan samasta lähteestä kuin tuon lainaamani aikaisempi kommenttisi.
"Auta armias kun joku naispuolinen tekee samaa,
niin heti ollaan kommentoimassa sitä kuinka surkeaa on kun tuollaisia kirjoitetaan. just."
Auta armias jos mies lähestyy asiaa samalla tapaa ja samoin sanoin kuin sinä ja hengenheimolaisesi. Kyllä siinä taas saisi mies haukut päälleen ja koko jutun ideakin vesittyisi. Näköjään monille sellainen keskenkasvuinen kiukuttelu on kuitenkin parempi lähestymistapa asioihin. Puhut kohdallani "kitinästä". No mitähän tuo oma viestisi on.
Enpä nyt sen kummemmin hyökännyt aikaisemmin henkilökohtaisesti sinua vastaan, mutta näköjään vedit siitä heti herneen nenääsi. Taitaa kertoa jotain sinusta. Päättele itse onko se positiivista vai negatiivista. Olisithan voinut sitten kertoa omista kokemuksista siinä toisessa ketjussa ja todeta ihan normaalisti, että "Minulla on kyllä huonoja kokemuksia myös miehistä. Ette tekään kyllä muista olla niin kohteliaita". Ei ole kiellettyä tuoda sitäkään näkökulmaa siihen. Mutta taitaa olla keskustelutaidot vähän vieraita sinulle vai mitä. Ja on siis ihan sama mitöä mieltä minusta olet. Turha meuhkata enempää jos ei asioista voi muuten keskustella.
J
oten; "En ole kiinnostunut sinusta. Hyvää jatkoa."Kertoo sinusta jotain.
Siis herran jestas. Mistä ihmeestä oikeasti vedit nuo kaikki käsityksesi?
Niinhän se menee, että miesten kommentit ovat aina fiksuja ja oikeita,
naisten pelkkää kitinää. oih ja voih.
Kun mies sairastuu syöpään, niin onhan se nyt selvää, että nainen hoitaa
ja tukee miestään. Kun nainen sairastuu syöpään, niin ei ole miehen tehtävä
pilata elämäänsä syöpäsairaan ämmän kanssa. Parempi kun hakee uuden. - RompaStompa
mieensuihinota kirjoitti:
Kertoo sinusta jotain.
Siis herran jestas. Mistä ihmeestä oikeasti vedit nuo kaikki käsityksesi?
Niinhän se menee, että miesten kommentit ovat aina fiksuja ja oikeita,
naisten pelkkää kitinää. oih ja voih.
Kun mies sairastuu syöpään, niin onhan se nyt selvää, että nainen hoitaa
pilata elämäänsä syöpäsairaan ämmän kanssa. Parempi kun hakee uuden."Niinhän se menee, että miesten kommentit ovat aina fiksuja ja oikeita,
naisten pelkkää kitinää. oih ja voih."
Ensinnäkin: Uskon kyllä sen, että miehetkin voivat olla kusipäisiä ja että jos antaa ihan kohteliaasti pakit niin joku saattaa silti haukkua rumaksi lehmäksi tms. On varmasti ikävästi käyttäytyäviä miehiäkin, mutta vähän erikoista jos tosiaan NIIN moni mies jättää aina vastaamatta. En ole miehiin perehtynyt joten en osaa sanoa, mutta erikoista on se, että samalla miehet tuskailevat ihan saman asian kanssa.
Ja en sitten tiedä, että millaisia päätelmiä minun olisi oikeasti pitänyt tehdä ihmisestä, jonka oman ekan viestin sisältö on seuraavanlainen karkea yleistys, joka ei valitettavasti pidä paikkaansa:
"ei se tietysti ole mikään ihme, miesten mielestä kun naisten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat:
Ja kun tuota sitten vähän kritisoi, niin se on sitten kitinää yms.
Kyse ei ole siitä etteikö nainen saisi tuoda tämän koko touhun epäkohtia esiin, vaan siitä miten asiat haluaa tuoda esiin...mut ihan sama. Osa haluaa keskustella ja osa vain riidellä asioista. Noiden kahden välillä on nimittäin suuri ero. En jaksa enää vääntää ja riidellä tästä. Yritin vaan tuoda vähän tätäkin asiaa tässä esille (ei ole minun tekstejäni, joten voit huoletta lukea):
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8590866
Mut siis jos kerran viesti jonka sanoma on vain: "Kaikki miehet netissä on pellejä ja itseään täynnä" on sinusta ok, niin mikäpä minä sitten ole muuttamaan mieltäsi.
"Kun mies sairastuu syöpään, niin onhan se nyt selvää, että nainen hoitaa
pilata elämäänsä syöpäsairaan ämmän kanssa. Parempi kun hakee uuden."
Okei...mistäs tämä juttu nyt tähän tuli, kun aluksi oli kyse ihan vaan kohteliaisuudesta täällä. Aika ikävää jos jollekin on noin kurjasti käynyt, mutta tuo nyt on jo aika rankka yleistys ja rankka aihe. Siis ihmisen jätäminen jonkin sairauden takia. Vaikuttaa jo jotenkin jopa henkilökohtaiselta jutulta tms. Eipä ole tuollaisesta omia kokemuksia (onneksi).
Mut joo...en kyllä enää aio jatkaa tätä koska muuten edessä on vain loputon suo. Ihan sama jos jostain syystä pidät minua kusipäänä yms. mutta itse voin vaan toivottaa parempaa onnea kumppanin löytämiseen täältä netissä tai muualta ja parempaa jatkoa. - en muista.
RompaStompa kirjoitti:
"Niinhän se menee, että miesten kommentit ovat aina fiksuja ja oikeita,
naisten pelkkää kitinää. oih ja voih."
Ensinnäkin: Uskon kyllä sen, että miehetkin voivat olla kusipäisiä ja että jos antaa ihan kohteliaasti pakit niin joku saattaa silti haukkua rumaksi lehmäksi tms. On varmasti ikävästi käyttäytyäviä miehiäkin, mutta vähän erikoista jos tosiaan NIIN moni mies jättää aina vastaamatta. En ole miehiin perehtynyt joten en osaa sanoa, mutta erikoista on se, että samalla miehet tuskailevat ihan saman asian kanssa.
Ja en sitten tiedä, että millaisia päätelmiä minun olisi oikeasti pitänyt tehdä ihmisestä, jonka oman ekan viestin sisältö on seuraavanlainen karkea yleistys, joka ei valitettavasti pidä paikkaansa:
"ei se tietysti ole mikään ihme, miesten mielestä kun naisten tulisi olla juuri niin kuin he haluavat:
Ja kun tuota sitten vähän kritisoi, niin se on sitten kitinää yms.
Kyse ei ole siitä etteikö nainen saisi tuoda tämän koko touhun epäkohtia esiin, vaan siitä miten asiat haluaa tuoda esiin...mut ihan sama. Osa haluaa keskustella ja osa vain riidellä asioista. Noiden kahden välillä on nimittäin suuri ero. En jaksa enää vääntää ja riidellä tästä. Yritin vaan tuoda vähän tätäkin asiaa tässä esille (ei ole minun tekstejäni, joten voit huoletta lukea):
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8590866
Mut siis jos kerran viesti jonka sanoma on vain: "Kaikki miehet netissä on pellejä ja itseään täynnä" on sinusta ok, niin mikäpä minä sitten ole muuttamaan mieltäsi.
"Kun mies sairastuu syöpään, niin onhan se nyt selvää, että nainen hoitaa
pilata elämäänsä syöpäsairaan ämmän kanssa. Parempi kun hakee uuden."
Okei...mistäs tämä juttu nyt tähän tuli, kun aluksi oli kyse ihan vaan kohteliaisuudesta täällä. Aika ikävää jos jollekin on noin kurjasti käynyt, mutta tuo nyt on jo aika rankka yleistys ja rankka aihe. Siis ihmisen jätäminen jonkin sairauden takia. Vaikuttaa jo jotenkin jopa henkilökohtaiselta jutulta tms. Eipä ole tuollaisesta omia kokemuksia (onneksi).
Mut joo...en kyllä enää aio jatkaa tätä koska muuten edessä on vain loputon suo. Ihan sama jos jostain syystä pidät minua kusipäänä yms. mutta itse voin vaan toivottaa parempaa onnea kumppanin löytämiseen täältä netissä tai muualta ja parempaa jatkoa.olet ottanut tästä aiheesta niin kovasti itseesi. Tämä on VAKIOAIHEITA näillä palstoilla.
Naiset syyttävät miehiä ja miehet naisia.
Eivätkä asiat siitä muuksi muutu.
Suoraan sanoen en edes meinaa jaksaa lukea noita juttujasi kokonaan, kun tuota
tekstiä on niin paljon.... Ja edelleenkin olen ihmeissäni tekemistäsi tulkinnoista.
Mutta ollos hyvä vaan.
Niin ja tuo sairausjuttu oli tuossa vertauksen vuoksi. Tutkimuksissa on todettu, että
avioliitto päättyy eroon huomattavasti useammin jos nainen sairastuu syöpään, kuin
jos tilanne olisi toisin päin.
Tämä sama asenne näkyy valitettavasti monissa muissakin asioissa miesten ja naisten
suhteissa.
Jos et tuota ymmärrä, en ryhdy vääntämään rautalankaa.
ja niin.. en myöskään perusta asioista sen perusteella että puhut jonkun toisen
mielipiteitä, ja sitten selität täällä kuin puolustellen ettet se itse asiassa olekaan
sinä joka on sitä mieltä. puuh. En ole lukenut linkkiäsi.
Try to relax!
- jykylä
Ei saa ottaa kaikkea niin tosissaan...tämä viesteihin vastaamattomuus johtuu monesta eri tekijästä kuten siitä esim. joku alkaa epäröimään ,että tuleeko tästä kuitenkaan yhtään mitään ,toinen on liian ujo,joku on taas sitten näitä seksin vonkaajia,sitten on tietysti nämä varatut, no niistä ei sen enempää...eikä kaikki miehet pidä itseään komeana, vaikka saattaisivat ollakin, meitä mahtuu moneen junaan ja moni jää asemalle...minä ainakin pidin sinua kauniina ,mutta monta estettä olisi ollut matkan varrella,joten aloin epäröimään ,jos olisin kertonut sinulle kaikki ,niin ei siitä olisi tullut kuitenkaan yhtään mitään...
jos olet onnistunut törmäämään ääritapauksiin?
- Reinraus 89, Moscow
Olet ihastuttava ja kaunis nainen. Kyllä sulle kunnon mies vielä löytyy ;)
ps. Ne sun tatskat on aika makeet ;) - Justiina1234
kyllä NIIIIN totta!
Miehet on täällä todella epäkohteliaita moukkia!
Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia nettitreffeistä kuin sinullakin. Miehet eivät osaa sanoa, jos ei kiinnosta. Jos taas miehelle sanot ystävällisesti, ettei meistä ole pariksi, niin kauhea haukkumisryöppy tulee perään, ja saatat saada vielä jonkun hullun stalkkerin perääsi. Kehoitan muuten naisia niissä tapauksissa ilmoittamaan poliisille.
Ja minä olen myös saanut viestejä "komeilta" miehiltä, ja voi jessus, kun se kuva tulee....kuvassa ruma mies, jolla iso vatsa...ja näyttää 10-15 vuotta vanhemmalta kuin on ilmoittanut iäkseen!
Jos nyt ihan ekaksi miehet lakkaisivat ruikuttamasta ja muuttaisivat sen profiilinsa totuuden mukaiseksi, ja tarkistaisivat ikätoiveen naisen suhteen, niin johan alkaisi onnellisia pareja syntymään!- Hölynpölyä
"Jos nyt ihan ekaksi miehet lakkaisivat ruikuttamasta ja muuttaisivat sen profiilinsa totuuden mukaiseksi, ja tarkistaisivat ikätoiveen naisen suhteen, niin johan alkaisi onnellisia pareja syntymään!"
Ota pää perseestä.
Naisten kannattaisi tarkistaa ainakin pääle 20 alle 35 vuotiaissa tarkistaa ne omat kriteerinsä. Sitten käytöstapoja oppimaan joita nähtävästi kotona ei äiti opettanut vaan juoppoisä niin voidaan jo huomata nettideitin parantuneen sitten huomattavasti.
Mitä tulee ikätoiveisiin niin naiset etsivät aina itseään vanhempaa joten miksei miehet saisi etsiä itseään nuorempaa? - Justiina1234
Hölynpölyä kirjoitti:
"Jos nyt ihan ekaksi miehet lakkaisivat ruikuttamasta ja muuttaisivat sen profiilinsa totuuden mukaiseksi, ja tarkistaisivat ikätoiveen naisen suhteen, niin johan alkaisi onnellisia pareja syntymään!"
Ota pää perseestä.
Naisten kannattaisi tarkistaa ainakin pääle 20 alle 35 vuotiaissa tarkistaa ne omat kriteerinsä. Sitten käytöstapoja oppimaan joita nähtävästi kotona ei äiti opettanut vaan juoppoisä niin voidaan jo huomata nettideitin parantuneen sitten huomattavasti.
Mitä tulee ikätoiveisiin niin naiset etsivät aina itseään vanhempaa joten miksei miehet saisi etsiä itseään nuorempaa?sinä juuri todistit kirjoituksellasi miten suurin osa miehistä täällä käyttäytyy!
Ja sitten ihmettelette, että mihin naiset ovat kadonneet.
PS: Naiset eivät muuten hae itseään vanhempaa miestä, vaan samanikäistä.
Mies voi olla mieluusti vaikka vähän nuorempikin, kun miehille tulee joskus hirveän nuorena jo potenssiongelmia yms. Ja mies kuolee nuorempana. En halua olla leski 40v.
- Frustrated lady
suomi24 deittipalstalla. Sanon monen vuoden kokemuksella. Muutama poikkeus löytyy, mutta se on erittäin harvinaista. Suomen huonokäytöksisimmät miehet ja usein vielä luusereita löytyvät suomi24 treffeistä.
Olen kirjoittanut lukemattomia asiallisia viestejä miehille missä olen kertonut itsestäni. Ja useimmiten en ole saanut mitään vastausta tai sitten hyvin lyhyen lauseen tai parin vastauksen usein jopa vain pari sanaa. Ymmärrän ettei miehiä kiinnosta, mutta olisi kohteliasta vastata edes jotain että ei kiinnosta tai et ole tyyppiäni tmv. Kuten itse olen miehelle vastannut jos ei ole kiinnostanut. Ilmeisesti miehet saavat naisilta niin paljon viestejä ettei ole kiinnostusta vastata. Ihmettelen vaan, kun moni näistä jolle olen kirjoittanut on kuvattomia (itsekin).
Turha miesten valittaa etteivät saa viestejä. Kun saavat, mutta eivät vastaa. Vaikka sopisin kriteereihinkin. Enemmän olen miehiin ottanut yhteyttä kuin he minuun, mutta huonoin tuloksin. Nyt olenkin lopettanut koko nettitreffihomman turhautuneena. Aika ja energia menevät ihan hukkaan, tulos 0.- :Katih87
Haista sinä paska.
Tuunko kusee korvaasi senkin paska ämmä ja lesbo! - ^
:Katih87 kirjoitti:
Haista sinä paska.
Tuunko kusee korvaasi senkin paska ämmä ja lesbo!Aloittajalla ei taida olla kaikki kotona. Tämä ketju on todiste siitä, että hulluimmat ämmät asettavat miehille eniten vaatimuksia, ja luulevat itsestään liikoja vielä enemmän kuin muut naiset.
- HennaRiikka2
^ kirjoitti:
Aloittajalla ei taida olla kaikki kotona. Tämä ketju on todiste siitä, että hulluimmat ämmät asettavat miehille eniten vaatimuksia, ja luulevat itsestään liikoja vielä enemmän kuin muut naiset.
ja agressiivinen viesti ei ollut aloittajalta, vaan joltakin mieheltä! -Yllätys....
Täällä on niin pimeitä miehiä, että profiilini poistuu tänään. Adios!
Ja onnittelut "fiksuille" miehille siitä, että jälleen saitte karkoitettua yhden naisen täältä.
Live-elämästä löydän todennäköisesti paljon tervepäisemmän miehen kuin täältä. Olen ennenkin löytänyt, joten tämä kokeiluni loppuu tähän. Täällä ei ole mitään muuta, kuin sosiaalisesti epäkelpoja, hulluja miehiä. - ...
^ kirjoitti:
Aloittajalla ei taida olla kaikki kotona. Tämä ketju on todiste siitä, että hulluimmat ämmät asettavat miehille eniten vaatimuksia, ja luulevat itsestään liikoja vielä enemmän kuin muut naiset.
Et taida käydä täällä usein.
Ihmettelen miksei ylläpidon runkkuryhmä poista noita viestejä, vaan antaa
henkilön sotkea viestiketjuja kaikessa rauhassa.
... ehkä he haluavat lopettaa tämän palstan.
- ryrynryn
Ai, miehetkö eivät vastaa viesteihin...? Täh? Kyllä se yleensä menee niin, että miehet saavat niin paljon vähemmän viestejä kuin naiset, että he kiljuen vastaavat jokaiselle, oli sen lähettäjä kuka tahansa :)
- raaka totuus
vastaa kaikille.
- ryrynryn
raaka totuus kirjoitti:
vastaa kaikille.
No, totuus on tietysti se, että kukaan ei vastaa kaikille, mutta olen aivan 100 - varma, että naiset jättävät useammin vastaamatta kuin miehet juuri siitä syystä, että he saavat monikymmenkertaisesti viestejä miehiin verrattuna
- raaka totuus
ryrynryn kirjoitti:
No, totuus on tietysti se, että kukaan ei vastaa kaikille, mutta olen aivan 100 - varma, että naiset jättävät useammin vastaamatta kuin miehet juuri siitä syystä, että he saavat monikymmenkertaisesti viestejä miehiin verrattuna
Ja on myös mahdollista että jotkut miehet saavat runsaasti viestejä naisilta.
Useimmiten se suoraan sanominen kohteliaasti on aivan liikaa vaadittu kummaltakin
sukupuolelta. raaka totuus kirjoitti:
Ja on myös mahdollista että jotkut miehet saavat runsaasti viestejä naisilta.
Useimmiten se suoraan sanominen kohteliaasti on aivan liikaa vaadittu kummaltakin
sukupuolelta.Pakitkin voi antaa kauniisti ilman turhaa haukkumista ja perustella päätöstä, jos taasen saa kuulla sähköpostitse loukkaavasti pakit, niin se saattaa murtaa heikomman ihmisen itsetunnon, valitettavasti me kaikki emme voi olla kauniita ja komeita. Kaikkein tärkein deittailussa hyvä ensivaikutelma ja olla oma itse, me ihmiset olemme sellaisia jotka haluamme näyttää paremmalta mitä olemme. Itse olen ollut avoimesti ja rehellisesti treffipuolelella
- madashellseashell
naiset niitä kylmiä kantturoita ovat, niillä saa lähettää miljoona viestiä ja yksi saattaa vastata jonkun vitun "ok"
- Tunteellinen sinkkuM
Jo otsikkosi kertoo susta jotakin, en yhtään ihmettele että löydät vain niitä kuvailemasi miehiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154