Luin tuossa kahvitellessa pikkujoulu mokista. Suurin osa oli sitä mieltä että niissä aina tapellaan, eksytään väärän henkilön kanssa saman peiton alle, sammutaan (ihan normi juttu) ja haukutaan esimiehet.
Kummaa oli siinä kun yksikään kertojista EI KOSKAAN itse ollut mokailija, he olivat vain kuulleet muilta illan tapahtumista.
Ihan ninnkuin olisivat pihalla koko asiasta kuin lumiukko http://art.zealotblog.com/files/2007/12/20071212-riedel-lit-up-snowman.jpg
Ja minähän en koskaan mokaillut itse.......muistaakseni...
Pikkujoulujuhlat....
2
214
Vastaukset
tarjotaan kahvia, eli mokkaillaan, vieläpä au normal, eli konjakin kera.
En ymmärrä, miksi pomoa pitää vetää turpaan peiton alla.- MuisQuuuuu
No..Mä en käy pikkujouluissa nykyisin laisinkaan..Ei siksi, et mokailisin..Ne ei vain mua kiinnosta..;o)..
No..ei toi ole noloa..Vaan se, kun joitakin vuosia sitten juuri näihin samoihin aikoihin ja juuri tällä samaisella palstalla keskusteltiin kyseisistä pippaloista...Siinä minäkin kirjoitin muisteloitani varsin vuolaasti...vakuutellen, etten koskaan mokaile..en koskaan..No..annas olla..Alien herrasmiehenä.. hienotunteisesti vihjaisi, et nyt muisquli varmaankin ihan tahattomasti on kirjoittanut pikkujoulun ihan väärin..koska kerran sanoo ettei mokaile...Juuh..tahatonta totta vieh..Pahus..pikkujoulun kaksi koota olivat vaihtuneen kahdeksi L-kirjaimeksi..Niin..et eläköön se lukihäiriö..:o/...
Siis..mä en käy pikkujouluissa...;o)...Mokailla voi muutoinkin..;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854