Pääsekö PDG:stä Maceioon muulla tavalla kuin taksilla ja minkähän hintainen kyseinen matka on..? Meneekö junia esim. Recifestä Maceioon tai tekeekö taksikuskit yleensä edes noin pitkiä lenkkejä?
PDG:stä Maceioon
2
421
Vastaukset
- Bussilla
Hei, junia ei mene, mutta bussilla pääsee.
- on järkevintä
mennä Recifen kautta olikohan Litoral 101 pitkin.Parempia busseja ja osa tiestäkin valtatietä.Toki pitkät pätkät tietyötä.Mutta meille ainakin sattui rannan kautta ei ihan uus ilman ilmastointia ole bussi. Tais lipun hinta olla 13-20euroa kummassakin.
Maceiosta pääsi turistibussilla suurinpiirtein samaan hintaan PDC.Minibussi.Usein täynnä
Maceiosta voi kysellä Federal taxia,meni sitä valtatietä pitkin.Hakivat pousadasta ja pääsi perille turvallisesti.Ihan norm taxi,saattaa olla täynnä, pysähtyy tarvittaessa.Tais olla se 15 euroa.
Eli hotellilta kantsii kysellä.Aurinkomatkojen oppaat ei noita tienneet,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175