Minulla on pitkäkarvainen mäyräkoira uros, ja nyt se tarvitsisi uuden kodin.
Aikani ei enään riitä koulunvuoksi, vaikka alunperin niin luulin, mutta tosiaan
koiran on paperiton, kiltti ja helposti koulutettavissa, osaa sanat pois, istu, maahan, tänne.
ei ole mikään pelkuri vaan lähinnä kaikkien kaveri, nyt ajan puutteen vuoksi tuhoaa hiukan kämppää
kun ei saa enään niin energiaa purettua. tottunut kissoihin ja toisiin koiriin, koirapuistossa
siis käyty lähes jokapäivä, koira on 1 ikäinen uros, leikkaamaton.
koira luovutetaan paikan päältä, ja hinnasta voidaan sopia.
040 4103558/ vain tekstiviestit!
Uutta kotia vailla
5
619
Vastaukset
- =)
Missä päin asutte? ois kiva nähä millainen koira teil on :) Onko sisäsiisti ja paljonko sellainen maksaa jos on kerta paperiton?
- ufuf
koira asuu tampereen suunnalla ja on sisäsiisti.
vähän mietin että millaiseen kotiin olisi tulossa. hintasta en osaa sanoa tarkkaan mutta siittä voidaan kyllä keskustella, ja vähän tarjouksiakin katsomme. mutta tietysti uusi koti merkkaa eniten! - ufuf
ufuf kirjoitti:
koira asuu tampereen suunnalla ja on sisäsiisti.
vähän mietin että millaiseen kotiin olisi tulossa. hintasta en osaa sanoa tarkkaan mutta siittä voidaan kyllä keskustella, ja vähän tarjouksiakin katsomme. mutta tietysti uusi koti merkkaa eniten!vastaan nopeammin txt viesteihin!
- paperittomat
Toivottavasti koirasi saa uuden hyvän kodin:)
Tuo huono puoli on kun ottaa koiran, jolla ei ole papereita. Sitä on hieman hankalampi sijoittaa sitten eteenpäin, kun tarve on.
- - :)
koira sai kodin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647