Meillä on jo aikansa elänyt pleikka2, alkaa jo oireilla että viimeisiä vetää. Uusi konsoli tulee siis ostoslistalle pian. Meillä on lapsella paljon pelejä joista pitää. Pelikone ei ole käytössä kun vain satunnaisesti eli pelaaminen ei ole jatkuvaa. Mietin nyt että käykö pleikka2 pelit tähän pleikka3? Kun konsolit on kuitenkin aika hintavia...ja pelit myös.
Pelejä 2:lle meillä on esim Disney-Pixar Autot, Sly1,2,3 Ratchet&Clank pelit ja joitain Tony Hawkeja. Uusia pelejä lapsi ei haikaile ainakaan vielä, tykkää niin paljon näistä mitä meillä on.
Itse en pelaa, meillä pelaa vaan lapsi ja siis todella vähän, että muuhun käyttöön konsoli ei tulisi kuin satunnaiseen pelailuun.
Kysymys oli siis se että voiko näitä edellämainittuja pelejä pelata ps3:lla vai ei? :)
Pleikka 2 vai 3?? auttakaa.. :)
zapis
1
243
Vastaukset
- vihto10
oon miettiny samaa?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329