Olen tehnyt lukuisia nettisivuja itselleni Dreamweaveria sekä Flashia käyttäen. HTML- sekä XHTML- koodit ovat tuttuja, kuten myös Actionscript. Minulle tarjottiin mahdollisuus tehdä nettisivut yksityiselle toimijalle, ja ottaisin mielelläni homman vastaan. Kyseessä olisi ensimmäinen "ulkopuoliselle" henkilölle tekemäni sivu, ja täten ensimmäistä kertaa joudun pohtimaan, että miten sivujen päivitys tulisi hoitaa sivujen valmistuttua?
Millä tavalla sivut tulisi toteuttaa, jotta asiakas pystyy itse päivittämään sivuja myöhemmin?
Kiitän jo etukäteen vastauksista! :)
Nettisivut asiakkalle: Päivitys?
Vanamo1
1
431
Vastaukset
miten sivujen päivitys tulisi hoitaa sivujen valmistuttua?
Riippuu täysin sivuston sisällöstä ja asiakkaan osaamisesta.
Millä tavalla sivut tulisi toteuttaa?
Sama vastaus:) Käytännössä jos asiakas täysin poropeukalo niin tarvitsee tehdä joomla,wordpress pohjalle, joiden avulla voi päivittää sivuja. Jos toteutus flashilla tarvitsee asiakkaan osatakin sitä, mikä on melko epätodennäköistä. Päivitettävyyden kannalta pysyisin ihan perinteisen html,css mahd php kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657