Joku, kuka on ollut kyseisenä aikana, niin millaista säätä oli? Kiitos, jotka viitsivät vastata :)
28.5-11.6 sää Mallorcalla
3
535
Vastaukset
- mallorcalainen
Oltu on, minkähän vuoden säätilasta haluaisit tietoa? Jos olet ensi kesäkuussa menossa niin suosittelen, ettet muistele vanhoja, koska aikaisempien vuosien säätiloilla tuona aikana ei ole mitään merkitystä. Jokainen vuosi on hieman erilainen. Lämmintä voi olla mutta voi myös sataa vettä ja tuuli on kylmää.
- JustMeandJustMe
Ensi kesänä olemme menossa. Olisi kiva tietää edes suurin piirtein tietoa, millaista keliä on tiedossa. Ettei nyt mitään 15 astetta ja vettä... Ikävää, jos vesisade on kovin todennäköinen.
- Perdone
JustMeandJustMe kirjoitti:
Ensi kesänä olemme menossa. Olisi kiva tietää edes suurin piirtein tietoa, millaista keliä on tiedossa. Ettei nyt mitään 15 astetta ja vettä... Ikävää, jos vesisade on kovin todennäköinen.
Vesisadetta eikä järin viileätä. Paitsi jos on huono tuuri. Mutta mitäs kyselet tuollaisia? Välimerellä kyllä yleensä on alkukesästä hyvät säät. Mutta mikset ota itse selvää, kun sinulla on kerran koneella nettiinnäpyttelytaitoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804