Koska luottamusmies"mummu" ei osaa lukea, kirjottaa eikä puhua. Muutenkin hänellä niukat eväät. Ja mummu on niin laiska tekemään mitään ainakaan työantajaa vastaan. Työnanataja esittääkin, että hän jatkaisi vielä 63 ikävuoden jälkeen! Luottamusmies kun ei kenellekkään missään vastuussa.
YT-neuvottelu sujuu hyvin
Työnanatajan puolest
2
505
Vastaukset
- voi voi
Itse olette mummunne valinneet
- ....
Luottamusmies on vastuussa jäsenistölle. Jos luottamusmiehellä ei ole jäsenistön luottamusta, hänet voidaan vaihtaa vaikka kesken kauden. Lisätietoja liitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645