Mitenköhän pääsisi halvalla autolla Tanskaan toukokuussa?
Entä mitä majoituspaikkoja suosittelisitte? Meitä on lähdössä vain mieheni ja minä.
Kiitos!
Tanskaan
3
2955
Vastaukset
- Juuso
Ei sinne autolla kovin halvalla pääse. Halvimmalla taitaa päästä omalla autolla Baltian kautta. Tanskan mantereelle menee suoraan rahtilaivoja ainakin Århusiin satamaan, ja mukaan voi kannsilastina saada auton. Mutta kyllä sekin varmaan hintoihinsa tulee.
Tanskassa voi vuokrata kesämökkejä ympäri vuoden ja toukukuussa varmasti vielä kohtuuhintaan. Netistä varmaan löytyy esitteitä.- Anna
Ekkai sä nyt tosissas ehdottele että joku lähtis autolla Tanskaan Baltian maiden kautta? :D
Eiköhän yksinkertaisinta ja epäilemättä halvintakin omalla autolla matkustettaessa ole ottaa Seawind Turusta Tukholmaan ja siitä suorinta tietä Malmön kautta siltaa pitkin Tanskaan. - Eri Juuso
Anna kirjoitti:
Ekkai sä nyt tosissas ehdottele että joku lähtis autolla Tanskaan Baltian maiden kautta? :D
Eiköhän yksinkertaisinta ja epäilemättä halvintakin omalla autolla matkustettaessa ole ottaa Seawind Turusta Tukholmaan ja siitä suorinta tietä Malmön kautta siltaa pitkin Tanskaan.Ei hullukaan aja Tanskaan Baltian kautta, paitsi jos haluu ajaa 1000 ylimääräistä km:a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657