Tuossa jutellessa muutamankin henkilön kanssa on virinnyt ajatus miitistä 19.12 2009. Asian puuhamiehina ja naisina on olleet ihan toiset ihmiset kun minä, mutta ajattelimpa kysellä muultakin kansalta mielenkiintoa moiseen?
Tonttuhatut megeen ja dokaamaan hesan yöhön.. ilmeisesi ainakin...
Pikkujoulut??
7
1082
Vastaukset
- CuddleBuddy
siis jotain muutakin on joku suunnitellut..Näemmä'. Mutta valinta on vapaa.. vaikka molempiin saapuisi..
Joo, kaverit taas keksi että samaan aikaan pitäs ne treffata. Edelliseenkään tapaamiseen en päässyt. No mä tuun sit teidän jatkoille.
- Aputonttu4cm
Mukaan on ilmottautunut varmuudella jo noin 5 ja saman verran on ehkä tulijoita, joten ei ole haittaa jos suoritetaan sissimarkkinointia ja pyydellään/kysytään vakioporukkaa mukaan. Aikaa vielä on, vaikka pikkujoulu onkin aina kiireinen.
Nimimerkkjä, ketä on tulossa ja ketä ei en tähän listaa, koska stalkkerit on kovin kiinnostuneita :/, kukin kertoo itse jos kokee tarpeekseen erikseen kertoa.
Ole paikalla niin ei tarvitse kysy jälkeenpäin, ketä oli paikalla ja oliko kivaa :)
Aikaa ja paikkaa ei vielä ole sovittuna, mutta alustavasti ehdotan 22:00
http://www.sportsacademy.fi/
yläkertaa sieltä ruokapuolelta tai jos kokemus osoittaa baaritiskin vierestä :)
Jää siis hyvin aikaa nostattaa juhlatunnelmaa ennen yhteistä tapaamista, joko etkoilla tai miten kukin haluaa.
Kyseinen ravintola menee kiinni kolmelta, joten sieltä voi tarvittaessa siirtyä jatkopaikkaan (kuusen alle), jos niin haluua. Myös saunaosasto(ennakkovarattava) löytyy 12 tontulle jos siihen ilmenee kuumia haluja- Hopeaheinä
Todennäköisesti. Sportti on ihan ok ja aikakin passeli.
- Tero31Hki
Hopeaheinä kirjoitti:
Todennäköisesti. Sportti on ihan ok ja aikakin passeli.
Lomalla sillo taidan olla et vois päästäkkin jos vaan jaksaa lähtee..Tai on siinä yks pieni mutta,pitää viel tsiigaa ettei oo muualla silloin....
- *S*
tulla, muuttokin tuohon mennessä hoidettu
- kurkkii
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164