Jos merkkihuolto ilmoittaa, että tallentavan DVD-soittimen (JVC) kovalevy "on paskana", niin pystyykö atk-liike silti muka jotenkin pelastamaan kovalevyllä olleet tallenteet? Merkkihuolto meinaan käski kääntyä atk-liikkeen puoleen.
DVD-kovalevyn pelastaminen?
5
355
Vastaukset
- disk error
tietojen palautus toiselle ehjälle kiintolevylle on toki usein teknisesti mahdollista, mutta voi olla todella hirvittävän kallista, pahimmassa tapauksessa tuhansia euroja. Tulee todennäköisesti paljon halvemmaksi ostaa kaupasta kyseiset ohjelmat dvd:llä tai odottaa lähetysten uusintoja...
Jos vika olisi vain kiintolevyn elektroniikassa, voisi kokeilla hommata tismalleen samanlaisen kiintolevyn ja vaihtaa piirilevy ehjään. Mutta jos kiintolevyn sisällä on joku hienomekaaninen vika, niin siihen auttaa vain tuo tosi kallis palvelu jos sekään... - mutta kallista
- frangrabba
no jos nyt ei ihan paskana ole niin atk-firma saa sieltä tiedot ulos,minulla kävi tietokoneen kovalevyn kanssa sillai ettei toiminut mutta kyllä atk-firman kaveri sai tarvittavat tiedot talteen eikä maksanut kuin muistitikun hinnan
- tarpeellista:::??
.
iten poltan kaikki tallentamisen arvoiset heti dvd:lle joten ei noilla laitteiden kovoilla makaa paljoa kamaa
.- Töllötin,
Tv tallenteiden takia ei kannata ainakaan kovin suuria summia laittaa pelsstukseen.
Uusintoja tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635