tuo D-vitamiini. Olen syönyt elokuusta -09 lähtien 20 mikrogrammaa D-vitamiinia purkista ja iho ei ole ollut koskaan näin hyvässä kunnossa tähän aikaan vuodesta. Yleensä aina syksyn tullen iho huononee todella ja olenkin joutunut ottamaan valohoitokuurin joka vuosi tilanteen rauhottamiseksi. Nyt tilanne on aivan toinen, aivan jokunen pieni näppy on ilmaantunut ja nekin olen saanut hoidettua hyvin pian Daivobetillä poies, iho on siis puhdas. En ole elämässäni muuttanut mitään muuta kuin aloittanut D-vitamiinin syönnin, joten muuta syytä en löydä ihon hyvään vointiin. Minulla on Guttata tyyppinen psori, jossa ihottuma on ollut tosi pieni täpläistä ja läiskät ohuita.
KYLLÄ ON IHME AINE
2
890
Vastaukset
- onnellinen terve
Myös minulla parani psoriasis D-vitamiinilla. Iho on tosi hyvässä kunnossa. Ihottumaa oli päänahassa, käsissä,kyynärpäissä,jaloissa, kasvoissa.Olin lähes toimintakyvytön, iho oli ajoittain niin pahassa kunnossa.
Sitten aloin syödä D-vitamiinia ja jopa alkoi tehota. Mikään muu ei ole auttanut, kaikki on kokeiltu.
Syön myös valkosipulia päivittäin. Silläkin voi olla osansa paranemisessa onhan se luonnon antibiootti. - soow
Aloin myös, ihan eri syistä kylläkin. Pelkäsin flunssaa niin paljon että aloin syömää D vitamiinia. Jokavuotiset influenssat ovat aiheuttaneet minulle joka vuotisen psorin pahenemisen. Iho on puhdas, ainoa joka minua koskaan on auttanut on joko aurinko, dvitamiini tai sisäiset lääkket. Lääkerasvat olleet rahan tuhlausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635