Kun lukee näitä pikkukaupunkien palstoja savossa, huomaa, että kovin on negatiivista kirjoittelu. Voiskohan kaikki paremmin, jos jokainen tahollaan vaikka yrittäisi nähdä ne hyvät asiat kaupungissaan, naapurissaan ja muissa ihmsissä. Jospa se ilmapiiri ihan yleisesti sitten parantuisi ja olisi kaikilla kivempaa.
Mites olis positiivinen ajattelu?
12
316
Vastaukset
- äetee
on kaikesta huolimatta PALJON HYVIÄ asioita; palvelut (kaupat,apteekit,kampaajat, terveyspalvelut koulut yms) lähellä, myös autottomille. luonto: kämäri, savonmäki, varkausmäki.... liikuntapaikat, museo yms kulttuuripalvelut, jopa kapakat niitä tarvitseville.
huomenet naapurille, moikkaus "melkein naapurille" ja leveä hymy... ei maksa mitään, mutta kaikilla on parempi mieli.
lämpimässä sängyssä nukkuva terve lapsi, joka pian herää uuteen aamuun, uuteen päivään, uuteen elämään... voinko äitinä olla enää onnellisempi... tällä hetkellä kun katselen nukkuvaa lastani jolla on koko elämä edessään. minulla äitinä on velvollisuus näyttää tälle lapselle kaikki se kaunis, mitä elämässä on. myös näitten piippujen varjoissa ja niissä pienissä mukavissa asioissa mitä varkaudesta löytyy paljon. meille kaikille, jotka haluamme ne asiat löytää..- itselähdin
Nehän on päin peetä! Ja jos ajattelisit lapsesi parasta, muuttaisit äkkiä pois sieltä. Lapsesi terveys menee tehtaan myrkyllisissä päästöissä. Kaikille varkautelaisille on onneksi jos StoraEnso lopetetaan!
- ulkopaikkakuntalaine
itselähdin kirjoitti:
Nehän on päin peetä! Ja jos ajattelisit lapsesi parasta, muuttaisit äkkiä pois sieltä. Lapsesi terveys menee tehtaan myrkyllisissä päästöissä. Kaikille varkautelaisille on onneksi jos StoraEnso lopetetaan!
Mistä sinne Varkauteen sikiää tuollaisia kapeakatseisia ihmisiä ?
Ei oo tullu mieleen, että teidän koko hyvinvoinnin rakenne on siellä Enson porttien sisällä.
Tsiisus,mitä urpoja! Onneks ei tarvi elää tuollasessa pikkusielujen seassa. - häh,
itselähdin kirjoitti:
niin pääsee samointein yksityiselle lääkäriin. Eipä haittaa vaikka koko kunnan terveystoimi kaatuisi tähän paikkaan.
Tommoinen ruikuttaminen kuuluu murrosikään. Vanhempana huomaa jos älyää käydä katsomassa muualla kuin itäsuomessa niin itseasiassa Varkaus on itäsuomen paras paikka. Onni on että tänne on muutettu ympäri maan niin se kateus on pientä ja takanapuhuminen jos vertaa esim. Kuopioon. Kaksi suomen ikävintä paikkaa on Joensuu ja Kuopio.
- AD/HD
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8635539#comment-41145440
Päätä, hyvä mies, mitä mieltä olet..tämmösiä juttuja kirjottelet ja samana päivänä! - Varkkila
AD/HD kirjoitti:
Päätä, hyvä mies, mitä mieltä olet..tämmösiä juttuja kirjottelet ja samana päivänä!Sulla on mun luonto...Hyvä tempaus kertakaikkiaan. Riiiispeeeeekt!
- Äläs ny
Varkkila kirjoitti:
Sulla on mun luonto...Hyvä tempaus kertakaikkiaan. Riiiispeeeeekt!
rapatessa roiskuu, vai miten se nyt oli, mutta tuo oli hyvä!
AD/HD kirjoitti:
Päätä, hyvä mies, mitä mieltä olet..tämmösiä juttuja kirjottelet ja samana päivänä!Silloin kun ei ole politiikassa mukana on vapaus kirjoitella ja kiusata tällä palstalla teitä tyhjän puhujia.
- Varkkila
bruno2 kirjoitti:
Silloin kun ei ole politiikassa mukana on vapaus kirjoitella ja kiusata tällä palstalla teitä tyhjän puhujia.
Umpikiltti perusjannu Varkaudesta. Olenko muuten mielestäsi myös tyhjän puhuja, utelee Varkkila
- Anonyymi
lapin kenkä
marsalkan sauva
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252