Mitä mieltä naiset

mies 45+

mies etsii seuraa ja sanoo olevansa eronnut about 5 vuotta sitten, ei lapsia. Onkohan miehessä jotain vikaa, kun ei pysty seuraa saamaan kuin illaksi pariksi, että pitäskö naisen moinen kiertää kaukaa ? Ei riitä, että osaa lasten tekotavan, jos ei ole saanut tulosta aikaan kenenkään naisen kanssa.

10

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

Tietty jos välttämättä haluaa liudan tuoreita exiä ja uusperhehimmelin elämäänsä, niin ehdottomasti kannattaa välttää tuollaista vapaata ja lapsetonta miestä. ;)

• viran puolesta

koskaan ymmärtänyt, miksi ihmistä pitäisi mitata sen mukaan, montako lasta on tehtynä. Jos näin olisi, olisin minäkin lopetettavien listalla, koska en edes saa lapsia. Eikä se, että sinulla olisi lapsia ed. liitosta/liitoista takaa sitä, että saisit niitä jatkossa.

Vika on todennäköisesti jossain muualla kuin lapsettomuudessa, jos seuraa ei irtoa kuin pariksi illaksi.

• Minkäs ikäistä naisseuraa sä haet? Luulisi että 45 naisella (useimmilla on jo lapset) ei ole enää edes mahdollisuuksia hankkia lapsia. Luultavasti siis haet huomattavasti nuoremmista seuraa, koska haluat lapsia?

Minun on vaikea kuvitella olevani suhteessa huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Haen mieluiten ikäistäni seuraa. Hyvin harva ikäisesi mies on oikeasti nuorekas vaikka kaikki niin netissä väittävät.

Tässä se vika taitaa olla, yrität liian nuoria.

• mies 38+

Vähän samoja mietiskellyt, paitsi että ikää 38 taulussa. Lapsia ei ole maailmassa, perhe olisi kyllä vielä toiveissa. Viitisen vuotta alkaa kohta olla avoerosta jo aikaa. Tänä aikana yksi puolen vuoden suhde ja lyhyempiä tuttavuuksia toisinaan. Missähän vaiheessa alkaa olla rasite sanoa että on ollut 5 vuotta (pl. se yksi suhde) sinkkuna? Johan naisetkin varmaan miettivät että mikä ronkeli tuo on kun ei ketään ole löytänyt vuosikausiin? No, onhan tänä aikana joskus ollut lyhyempiä tuttavuuksia ja parin viikon pikkuromansseja, mutta kyllä ihan hyvin riittäisi kun yhden naisen vaan löytäisi...

• vaan...

minä ainakin ajattelen, ettei mies kelpaa kenellekään, jos ei ole viimeiseen viiten vuoteen seurustellut vakavasti.

• profiili katkolla

..kannattaa kiertää kaukaa, varmasti on vikaa ja paljon. Ei kun nopeasti vaan kontaktia seuraavaan kohteeseen joka myös on varmuudella sekopää, köyhä, pelimies tai muuta vastaavaa.

Kummallista kun minä kohtasin treffeissä ihan hyviä ihmisiä, yhden aika täydellisenkin ja toiset, useimmiten naiset, tuntuvat törmäävän vaan noihin viallisiin jo ennen kuin ovat edes tavanneet.

• Single forever

Olen lapseton 40 nainen (omasta halustani) ja minulle olisi vain plussaa jos miehellä ei ole lapsia. Ja ei niitä haluaisikaan. Tälläisiin miehiin (suunnilleen ikäisiini) ei vaan missään törmää ei livessä eikä netissä. Ne harvat lapsettomat (eronneet tai sinkut) miehet yleensä haluavat nuorempia naisia ja monet vielä joskus perheen.

Toki kelpaisi joku jolla on jo aikuisia lapsia (en halua ruveta mihinkään uusperheeseen) omillaan asuvia. Mutta ei löydy sellaisiakaan. Joten yksinoloon on tyydyttävä (loppu ikä). Ehkä joskus 10v päästä löytyy joku 6-kymppinen leskimies. Tai sitten luultavimmin ei.

• kok. on...

Haukkui lihavaksi ensitapaamisella, vaikka ei itsekään ollut mikään hernekeppi... eli ei mitään käytöstapoja, vittumainen luonne... yksi syy siihen ettei ole vaimoa...Ja no voihan sillä olla vaikka sperman siittiöiden liikkuvuus 1 liikkuu sadasta että ei oo sitten tullut jälkikasvua hänelle pelko ELATUSMAKSUISTA, on KÖYHÄ tai pelkää tulevansa köyhäksi lapsista... kun ei oo kenekään muijan kanssa tosissaan sen kun haluaa vaan paneskella huvikseen ilman vastuuta.

• 97531

Ei paha ollenkaan :) Täällä olis tilaus lapsettomalle 45 miehelle. Tietysti jos irtosuhteita paljon, niin sitten täytyy harkita uudestaan.

Ja kaikki naiset eivät halua lapsia, vaikka muitten mussukat ovatkin aika iihania.

• Pirjo_liisa

olla menekkiä hyvinkin. Miehellä on jo kokemusta vakavasta parisuhteesta, se on iso

Lapsettomuus on ISO

Nainen ehkä haluaa kanssasi lapsen, ja haluaa sen olevan kummallekin ensimmäinen.

Nainen ei ehkä pidä lainkaan lapsista, ja silloin on tosi hyvä, ettei sinulla niitä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe