Riina olisi tuo kyseinen äiti, kun niin innokkaasti näitä asiaa koskevia viestejä poistelee..
Vaikuttaa siltä kuin..
6
299
Vastaukset
- so simple!
edelleenkään etteivät kyseiset avaukset kuulu tälle palstalle jonka vuoksi ne on poistettu.
Valitse oikea palsta avauksillesi niin eiköhän ne jää poistamatta, muistat vielä hyvän kirjoitustavan niin johan toimii.
Turhaa sinä omasta tyhmyydestäsi nariset täällä, vain sinä itse voit vaikuttaa viestiesi poistoihin tai poistamatta jättämiseen. - sä von Magnusti
ihan aikuisten oikeesti, että meitä muita kiinnostaa kenen pesässä sä olet sitä aatelista vehjettäs livottanu ja millä seuraamuksilla?
- Hani S
Noin itseriittoinen mies luulee itsestään mitä vaan.
Ja aina kun vastaatte tai kommentoitte sen viestiä, se on kuin heittäisi bensaa nuotioon.
- hauskaa5
kiva lueskella. Tästä pitäsi tehdä tositeevee. Mutta entäs se kolmas??
- von Lagerbommista
sais ihan kirjankin:"Magnus von Lagerbom ja hänen jumalaisen mulkkunsa seikkailut"
- :->
Heittääkö latvasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408