Ipana
Jonkinlainen white/lemonagouti/lemon (naaraan veli)
Poitsu on syntynyt 10.12.2009
Hinta 40e, mukaan tuttua ruokaa n. 500g
Häkkiä ei ole myydä mukaan. Ei rekisterissä.
Erillisiä tarvikkeita saattaa löytyä kuten;
purua, ruokaa, heinää, juomapulloja. ruokakippoja, heinäseimiä, wc-astioita, mökkejä tms.
Black pojat
Poitsut myyn vain yhdessä samaan kotiin!! Nonself black roan ja self black.
Molemmat syntyneet heinäkuussa 2006.
Rekisteripaperit löytyy! Hinta yhteensä 60€ ja mukaan saa tuttua ruokaa. Häkkiä ei ole myydä.
Erillisiä tarvikkeita saattaa löytyä kuten;
purua, ruokaa, heinää, juomapulloja. ruokakippoja, heinäseimiä, wc-astioita, mökkejä tms.
Sijaistevat pöytyällä varsinaisuomessa.
Kuljetukset lähi alueille onnistuu pientä korvausta vastaan tai pidemmälle 15e/100km.
Red-snowangel@hotmail.com
050-3278242
Linkki kuviin: http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2354644.jpg
Myydään poika marsuja
4
229
Vastaukset
- Jägermeister2
...voinu syntyä 10.12.2009.
- -veine
Kuten myöskään tuon linkin kuvassa oleva marsu ei ole mikään luovutusikäinen (ja sama kuva mol. ilmotuksissa sekä uroksesta että naaraasta, eikä siitä kuvasta pääse eteenpäin...). Hämäriä nämä tämmöset ilmotukset, näiden perusteella en ostais edes varaosia polkupyörään.
http://kuvablogi.com/blog/19755/26/
Kaikessa tohinassa tuli tyttömarsun linkkikuva pistettyä. Myöskään ipana ei ole syntynyt 2009 vaan 2008 joka on edeleenkin korjaamatta kuvablogin sivuilla... Välillä vuodet tahtoo mennä itsellä sekaisin nimitäin.-veine kirjoitti:
Kuten myöskään tuon linkin kuvassa oleva marsu ei ole mikään luovutusikäinen (ja sama kuva mol. ilmotuksissa sekä uroksesta että naaraasta, eikä siitä kuvasta pääse eteenpäin...). Hämäriä nämä tämmöset ilmotukset, näiden perusteella en ostais edes varaosia polkupyörään.
Kuvan marsu on 100% luovutus ikäinen herran ja jeesuksen nimeen voin vannoa sen. :D
Kuva on virheellinen (naaras marsusta) korjasin linkin pokien kuviin.
Ps. Hämäriä tai virheellisiä. Ikävä kyllä ei ole kaupan polkupyörän varaosia. Mutta kelpaisiko pakettiauton?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564910Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911385
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1421189Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965