eikö pelissä ole tilastoja ollenkaan pelin aikana?? Esim. edellisessä 2k8.ssa oli heti kun vaikka maalin teki, näki monesko börsä oli ja kuka syöttänyt ja toinen esim. eli kun näyttää jtn pelaajaa ni siinä näkyy kauden sen hetkiset tilastot???
Tota oon ihmetelly, mikä on fan mail??? siis ymmärrän kyl mitä se meinaa mut miten se ilmenee pelissä???
NHL 2K9 PS2:lla
NHL
2
216
Vastaukset
- NHL
vielä pieni tarkennus, eli jos äijä joutuu jäähylle ni siitä ei tule mitään tietoa kuka sinne menee... Pieni palkki tulee heti kellon viereen, kun kiekko tippuu jäähän, mut kuka helvetti sitä kerkee kattoo ku peli lähtee jo liikkeelle..
- NHL
.. siinä taida koko pelissä olla tappeluita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450