Ota yhteyttä kiireisesti jos näet tämän. Tärkeää asiaa.
Armi, entinen Suomi
7
263
Vastaukset
- Lounli-Raideri..
..mitä oikein hourit?
- ..............
sukunimikin stemmaa, mitä hänestä haluat, ehkä voin välittää viestin..
Hän ei lue tätä palstaa ikinä, eikä muutenkaan käytä tietokoneita kun ei sellaista edes omista.- von Lagerbom
Huonompi asia sitten. Yhteyttä pitäisi saada kun koskee entistä miesystäväänsä, taikka oikeastaan tämän tytärtä joka haluaisi isästään valokuvia. Armilla varmaan olisi. Sano että ottaa Manuun yhteyttä. Kyllä varmaan muistaa, ja numero löytyy luettelosta, asuinpaikka nykyään Nakkila.
- .................
von Lagerbom kirjoitti:
Huonompi asia sitten. Yhteyttä pitäisi saada kun koskee entistä miesystäväänsä, taikka oikeastaan tämän tytärtä joka haluaisi isästään valokuvia. Armilla varmaan olisi. Sano että ottaa Manuun yhteyttä. Kyllä varmaan muistaa, ja numero löytyy luettelosta, asuinpaikka nykyään Nakkila.
tyttären nimi on ?
- von Lagerbom
................. kirjoitti:
tyttären nimi on ?
Minjahan se.. Sukunimeä en viitsi laittaa..
- Lounli-Raideri..
von Lagerbom kirjoitti:
Minjahan se.. Sukunimeä en viitsi laittaa..
..ja on ollut huolissaan. Tietääkö kukaan missä on? Ainakin pystyssä Wanhaan Mestariin muutaman satasen.
- Armin ystävä
von Lagerbom kirjoitti:
Laita oma numerosi , tai tämän Minjan numero minun sähköpostiini, koska hänellä ei sallaista ole.
Minun kauttani saa sen sitten, hän ottaa ottaa sitten yhteyttä.
Ichigo_79@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479