Laitanpa tämän tuumiskelun tuotoksen tänne yleistalous-osastoon, kun en parempaakaan paikkaa keksi. Ajatuksenani on uuden yhdistyksen perustaminen. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena olisi niin oman itseni kuin kaikkien muittenkin yhdistyksen jäsenhenkilöitten oman talouden ja siinä samalla oman elämän vankentaminen. Yhdistyksen työnimikkeenä voisi olla "Omillaan pärjäämisen yhdistys". Sitä varten pitäisi opiskella niin tietämystä kuin asennepuoltakin. Sanotaanhan, että kukaan ei ole seppä syntyessään. Minun on myönnettävä omalta kohdaltani, että en taida täyttää oman elämiseni osaltani elämisentaidon "seppyyden" vaatimusta vielä nykyäänkään eläkeläisenä. Jos löytyisi toisia samointuntevia, niin ehkäpä yksissätuumin voisimme saada aikaan jotain kohennusta talouteemme ja siinä samalla elämiseemme yleensäkin. Kysymys olisi ennen muuta omasta tekemisestä, valveutumisesta, viisastumisesta. Laitan tähän perään sähköpostini mahdollisia yhteydenotamisia varten.
Terveisin Leiriniekka
Omillaan pärjäämisen yhdistys
1
173
Vastaukset
Kirjoitin kyllä äsken sähköpostini tuohon terveisten perään, mutta ilmeisesti email-osoite häippäsi jonnekin nettitaivaan mustaan aukkoon. Siis sähköpostini on mahdollisia yhteydenottamisia varten: waskihanska@suomi24.fi
Terveisin Leiriniekka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716