Varkauden Lehdessä oli tänään taas pitkästä aikaa ko. henkilön edesottamuksista tehty tiliä.
Jos ei muuta niin onhan näillä tempauksilla ainakin työllistävä vaikutus eri henkilöstöryhmien ja
ammattikuntien edustajien osalta. Vai mitä? Vaikka omaa työuraa ei enää saisikaan nousukiitoon.
Tosin mitään ei tapahdu ilman että jotkut joutuvat taas ns. maksumiehiksi.
Positiivisesti "Projektipäälliköstä"
7
471
Vastaukset
- kannatetaan
Nyt on kaupungin päättäjät oikeilla jäljillä, lakkauttaessaan turhat virat ja toimet. Toivottavasti tämä on uuden alku, sillä saneerattavaa ja järkeistämistä riittää tulevaisuudessakin.
- uuno468
ompelukonekauppias kaupungin omistaman yhtiön palvelukseen.
- se siitä
uuno468 kirjoitti:
ompelukonekauppias kaupungin omistaman yhtiön palvelukseen.
Ko organisaatiossa olisi muutenkin isolle luudalle töitä, tosin tehtävät on OK, mutta tekijät ????????????
- Äläs ny
se siitä kirjoitti:
Ko organisaatiossa olisi muutenkin isolle luudalle töitä, tosin tehtävät on OK, mutta tekijät ????????????
olettaisi olevan huipputyypit. Tältä joukolta odottaisi löytyvän uusia visioita tämän alueen kehittämiseen. Toivottavasti tähän porukkaan löytyy uusia hyviä tyyppejä. Tuo homma vaatii "munaa" mutta ei sen raapimista!
- jönni
Äläs ny kirjoitti:
olettaisi olevan huipputyypit. Tältä joukolta odottaisi löytyvän uusia visioita tämän alueen kehittämiseen. Toivottavasti tähän porukkaan löytyy uusia hyviä tyyppejä. Tuo homma vaatii "munaa" mutta ei sen raapimista!
ompelukonekauppiasta, sillä hän kuuluu Husun luottopakkeihin.
Niin kauan kun me valitsemme samat tyypit tuonne päättämään niin vanha jatkuu. Nytkin elinkeinoryhmään valittiin kaksi vanhaa jotka eivät ole ennenkään pystyneet olemaan naapurikuntien vastaavien kanssa muuta kuin riidoissa. Ei ole vaikeaa arvata lopputulosta. Tosiasia on että nämä samat ihmiset käyttäen kyynärpää taktiikkaa estävät uusien tuulien puhkeamisen ja kaupunki kuihtuu. Tai tätä myydään Kuopioon pala palalta. Teot puhuu näin tapahtuneen, loukkaamatta kyseisiä henkilöitä. Varkaudessa mollataan jo liikaakin toinen toisiamme ja kumminkin itse ollaan laiskoja.
- Äläs ny
ideaa valita päättäviin elimiin/politiikkaan enemmän muualta muuttaneita. Näkökulma olisi hiukan erilainen ja kavereita ei suosittaisi, kun niitä ei ole ainakaan yhden toisen viestiketjun mukaan tai jos on nekin muualta muuttaneita. Siinä jäisi automaattisesti pois nämä luottopakit, puoluetoverit tai muuten kaverit joilla nyt täytetään ainakin osa näistä avainpaikoista. Ja olishan se värikästä kun olisi kokouksissa karjalaisia, hämäläisiä, lappalaisia jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706