Oisin kovasti kiitollinen jos jollain oisi antaa vastauksia alla oleviin mielta askarruttaviin kysymyksiiini, kiitos jo etukäteen :
1. Onnistuuko DVD ja Blue-ray levyjen ohjaaminen tuolla mukana tulevalla peliohjaimella vai onko pakko ostaa myös kaukosäädin ?
2. Lukeeko / soittaako laite Divx/Xvid/mp4 tiedostot täysin ongelmitta , kuinka srt.- ja sub.-tiedostot toistuvat eli toimiiko tekstitykset noissa xvid-leffoissa ongelmitta
3. Mitä ulkoisia muistimoduleita USB-portit lukevat , toimiiko esim ulkoiset kovalevyt . Toimiiko USB-väylissä USB-hubit ?
4. Vaatiiko kone minkäänlaista päivitystä jos nyt hyllystä ottaa tuoreen paketin kainaloon , itse en siihen netti-yhteyttä ala rakentelemaan (joo joka kodissa kait langaton verkko on mutta ei meillä).
no muuta ei nyt enään mieleen tullut, vastaajalle kiitokset tosiaan näin etukäteen jo
Terve , muutama kysymys PS3 slim 120/500gb laitteesta ???
japi 33...
1
554
Vastaukset
- Random heppu
En tiiä muuta ku et kyllä ohjainta voi käyttää blu ray/dvd leffojen katsomiseen. en itse omista playstationia, mutta kaverilla on. ps: sori että tää vastaus tulee noin vuoden myöhässä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460