Nyt kun näyttää että Virpi Kuitusen suksi ei kulje enää ihan samallalailla lienee syytä nostaa Virpi sille jalustalle mihin hän saavutustensa johdosta ehdottomasti kuuluu.
Haluan siis esittää kiitokseni Virpille näistä mahtavista ilon ja onnen hetkistä, sekä isänmaallisuuden tunteesta joita tälläinen tavallinen hiihtoniilo on saanut kanssasi kokea. Urasi on ollut häikäsevän hieno ja olet todella valovoimainen urheilija.
Erityiskiitos vuoden 2001 menestystarinasta, jollaista ei suomen urheiluhistoria toista tunne. Tästä mahtavasta työstä hiihtourheilun hyväksi sinut tullaan muistamaan menestysvuosienkin jälkeen.
Virpille kunniaa!
5
332
Vastaukset
- nössöpullaa pukkaa
Sairasvuon koulutukset ovat opettaneet Vilpille ahneutta, Espoolaisen mersuperseen rahanahneutta, mutta sillä ei ladulla pärjiää. Menetyksettömyys on HIEn-puutetta.
Ei tullut Rukalla menestystä, kun Jartsa oli kynäilly liian pitkiä viestejä kyltteihinsä ja niitä piti Virpillä jäädä lueskelemaan ja aika tärväyty siihen. Hihhih lol.
- Virpivani
Menee yksityispuolella nyt ainakin lujaa jos ei suksilla.
- Ctrldoub
Virpivani kirjoitti:
Menee yksityispuolella nyt ainakin lujaa jos ei suksilla.
Jos ei enää suksi luista tällä dopingkäryäjällä niin joissakin paikossa voi luisto olla kovaa mutta sauvamies ei ole hääppöinen mutta vain tuollaiset tyttösenhepukat jotka sortuu mömmöihinkin ja huijaukseen MM2001 voivat antaa luuserille tai jopa ns. rakastua renttuihin.
- SuomiSuomi111
Ota aloittaja pennitön luuseri toisellekin jalalle ja pameja päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479